Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Exactly. Ik ben immers geen mens en maak dan ook geen fouten. Ik ben een Terminator. Helaas is bij de teleportatie / het tijdreizen iets mis gegaan t.o.v. zoals het in de film gaat; daardoor ben ik mijn spiermassa grotendeels kwijtgeraakt. Ik was echt buffer dan Arnold en natty.
Zit je ook aan de drugs?
 
giphy.gif
 
he balen om te horen man... weten jullie waardoor het komt of is het gewoon de griep?? Beterschap in ieder geval!

Bedankt maat! Ze is sinds donderdag verkouden. Er lopen hier veel toeristen met een verkoudheid :p door de zwangerschap breekt de verkoudheid harder door dan normaal.

Gisterenavond en vanavond hebben we dus ietsje meer tijd op de hotelkamer doorgebracht dan gepland. Het doet niets af van het feit dat we super genoten hebben van de vakantie :)

En dit topic gaf me wat leesplezier...

Ik zal uit respect en het harde werk van sommige moderators van de afgelopen jaren een tijdje vrijwillig het forum verlaten.

Dat is ook de enige juiste uitkomst...

Er zijn namelijk twee scenario's mogelijk:

1. Je hebt de afgelopen 24u wat lopen trollen. Niks mis met een relletje en wat getroll maar 24u is net iets te dedicated. Een time-out is op zijn plaats lijkt me...

Galen, RFFNCK en Sanca Saxon: Super tof dat we zoveel vrijheid krijgen op het forum maar 24u trollen is er misschien net wat over...? Dit alles in de veronderstelling dat Yasmine aan het trollen was.

Dit brengt me bij scenario 2...

2. Yasmine was NIET aan het trollen. Owkey... Ik ga me tactvol proberen uitdrukken... Het is merkwaardig dat iemand 24u van zijn tijd, waaronder een vrijdag en een volledige zaterdag, spendeert aan het reageren op een forum in een poging zijn gelijk te halen. Uiteraard hebben bepaalde leden hem gekieteld, maar de leden hebben elkaar afgewisseld. Yasmine is 24u in de weer geweest met reageren.

Dat neigt IMO naar een ongezond obsessief gedrag. Autisme is een woord die oprecht bij me opkomt en dat zeg ik met alle respect. Iemand met autisme kan er namelijk niet aan doen dat ie autisme heeft.

Maar stel nu dat Yasmine niet aan het trollen is. Wanneer grijpt de forumleiding dan in om hem tegen zichzelf te beschermen? Gezond is dit scenario helemaal niet.

Beide scenario's hadden een ban kunnen krijge ...
 
Jongens, ben ik een halve dag niet online, zijn er in dit topic ruim 250 nieuwe berichten geplaatst en pas zondagnacht heb ik tijd om alles te lezen.

Ik hoop in elk geval dat er vaak ad hominem en veel argumenten voorbij zijn gekomen.
 
Jongens, ben ik een halve dag niet online, zijn er in dit topic ruim 250 nieuwe berichten geplaatst en pas zondagnacht heb ik tijd om alles te lezen.

Ik hoop in elk geval dat er vaak ad hominem en veel argumenten voorbij zijn gekomen.


You won't be dissapointed.
 
Is dit nou nog steeds gaande? Ik heb in het weekend een leven hoor, gaarne dit te beperken tot de doordeweekse dagen.
Dan moeten de meeste mensen werken en hebben geen tijd.
 
..hem gekieteld, maar de leden hebben elkaar afgewisseld. Yasmine is 24u in de weer geweest met reageren.

Dat neigt IMO naar een ongezond obsessief gedrag.
Autisme is een woord dat oprecht bij me opkomt ...

Bro jij bent ook 24/7 op het forum te vinden en aan het reageren, notabene terwijl je op vakantie bent.:dunno:

En fixed.
 
Is het karma systeem aangepast? Kan ineens nog maar heel weinig karma geven aan mijn karma sletten. :(
 
Back
Naar boven