Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

  • Sportschool bomvol :no:

    IMG_20190210_110225.jpg
     
    Zolang ze op de cardioshit zitten dikke prima toch.
     
    Allemaal aan de cardio apparaten ...want daar wordt je gezond van :p
     
    Ik denk dat de meeste BBers en PLers er goed aan zouden doen om ook wat meer cardio te doen.
    ja ik begrijp je wel.... (om je krachttraining af te sluiten) ...maar je gaat toch geen 1-1,5 uur cardioën...en dan idd aan de koffie met koek
     
    Ik begin m'n training ook gewoon altijd met een kwartier cardio. Zorgen dat m'n benen goed warm zijn ivm jumpers knee'en. Uur krachttraining en dan nog 25min cardio.
     
    ja ik begrijp je wel.... (om je krachttraining af te sluiten) ...maar je gaat toch geen 1-1,5 uur cardioën...en dan idd aan de koffie met koek


    Nee zeker weer.

    Wel beter dan 1.5 uur bankhangen met een zak chips en dat afsluiten met koffie en koek.

    Ik denk altijd maar zo, hoe meer mensen op cardio machines hoe minder de zorgkosten stijgen.
     
    n leek wil gewoon niet met gewichten trainen...das eng en je wordt veel te breed ...zelf een fysio die ik ken denk er zo over
     
    n leek wil gewoon niet met gewichten trainen...das eng en je wordt veel te breed ...zelf een fysio die ik ken denk er zo over
    Er zijn ook gewoon mensen die cardio doen omdat ze 't leuk vinden he. Niet iedereen houdt van krachttraining.
     
    Er zijn ook gewoon mensen die cardio doen omdat ze 't leuk vinden he. Niet iedereen houdt van krachttraining.


    Laten we eerlijk zijn, 99% wil het niet eens proberen.
     
    Laten we eerlijk zijn, 99% wil het niet eens proberen.
    Geen idee, ken niemand die (enkel) cardio doet. Enkel mensen die ook tussendoor graag hardlopen, maar dat is weer een andere groep.
     
    Er zijn ook gewoon mensen die cardio doen omdat ze 't leuk vinden he. Niet iedereen houdt van krachttraining.
    ja klopt wel natuurlijk ...maar uiteidelijk is het resultaat...een gezond gewicht met een goede conditie
    met krachttraining gecombineerd met cardio is een unieke combinatie...ook omdat het je lichaamshouding verbeterd

    ieder zijn ding natuurlijk... :)
     
    Back
    Naar boven