MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Die personal trainers schieten ook als paddestoelen uit de grond overigs. Staan er hier een stuk of 10. :')
     
    ja klopt wel natuurlijk ...maar uiteidelijk is het resultaat...een gezond gewicht met een goede conditie
    met krachttraining gecombineerd met cardio is een unieke combinatie...ook omdat het je lichaamshouding verbeterd

    ieder zijn ding natuurlijk... :)
    Die fysio overschat zichzelf dan wel wat :D ik train al 4 jaar en ik zie er nog uit als een teletubbie
     
    je bent aanwezig haha en socialize :p
    Ja precies, neem altijd een lekkere eierkoek mee en drink onderwijl een paar kopjes koffie. Haha, neen ik train thuis.. Ik heb overigens wél tussen elke compound set meerdere minuten rust nodig.. Dus het kan wat tam overkomen :D
     
    ik train thuis.. Ik heb overigens wél tussen elke compound set meerdere minuten rust nodig.. Dus het kan wat tam overkomen :D

    Dat is mijn tekst haha....same here :wl:
     
    Ja, wat is deze ineens?! Of een troll of gekidnapt door nonkel Marcel of de hormonen van zijn vrouwtje zijn besmettelijk. Ano_54321

    Heeft yasmine hem weggepest zoals sommigen Yasmine (en ixy) hebben weggepest?


    Izzy is door een complot verwijdt van het forum. Een maat van mij zijn zusje weet hier meer van. Izzy is kapot gemaakt. En laat yasmine met rust. Ze is ongesteld.
     
    Whut, leuke mensen mogen niet weg ;/
     
    Ik zei toch "leuk"...

    image.jpg
     
    Waarom is zij weg eigenlijk?
     
    Back
    Naar boven