Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Bezoekers in dit topic

Dat is wel het idee, ja, eerst zien hoe het gaat en indien écht nodig, aanpassen of dan toch maar naar huis & dokter gaan...
 
Trek het je niet aan dat sommigen meer oestrogenen bij zich dragen dan testosteron.. Niet ieder teer zieltje is gemaakt voor DBB ;)

Testosteron is toch dat opgeloste spul in die ampullen?
 
Naar de dokter? Wat verwacht je dat de huisarts voor je gaat doen dan? Ik denk dat je dan de diagnose ‘aanstelleritus’ krijgt.
Gewoon een kwestie van de verkoudheid uitzieken.
 
Naar de dokter? Wat verwacht je dat de huisarts voor je gaat doen dan? Ik denk dat je dan de diagnose ‘aanstelleritus’ krijgt.
Gewoon een kwestie van de verkoudheid uitzieken.

Ja hoor, je hebt gelijk :wave:
 
Een weekend geen tijd hebben om in te loggen en dan 50 pagina's moeten inhalen. Ik vind dat niet serieus meer.
 
Ja ik wou het net zeggen: gewoon een hoop gezeur, korte pikken en lange tenen :mad:
 
Ik wilde de dag na mijn wedstrijd eindelijk een super Bossche bol gaan eten bij Jan de Groot in Den Bosch maar ze zijn die dag gesloten ivm carnaval. Mijn hekel aan carnaval groeit zo alleen nog maar verder. Had me er al op verheugd :(
 
Eerste dag (sinds 3.5 jaar) dat ik terug 2000kcal ga eten en voel mij nu al obees :emo:
 
Back
Naar boven