MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest? (5 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Daarbij voorkom je mogelijk dat er meer verkrachtingen worden gepleegd etc

    Dat vind ik altijd zo'n lompe opmerking, zijn er dan echt zulke trieste mannen die vrouwen zouden verkrachten als ze niet naar de hoeren kunnen?
     
    Dat vind ik altijd zo'n lompe opmerking, zijn er dan echt zulke trieste mannen die vrouwen zouden verkrachten als ze niet naar de hoeren kunnen?
    Ja. Ik denk dat er heel veel trieste mannen rondlopen. Het e.e.a. dat ze missen (impulscontrole bv), iets dat ze dan lijken te willen compenseren met een opgeblazen ego etc. Je kent vast het type wel. Niet dat dit type gelijk gaat verkrachten haha. Als ik teruglees komt het er een beetje gek uit. Maar ik heb praktisch mijn hele leven al een grote afkeer jegens een bepaald soort man. Ronduit walging. Ik wil mijzelf dan ook niet verlagen zodat ik in de spiegel ga zien wat ik verafschuw.
     
    Laatst bewerkt:
    • Like
    Waarderingen: 040B
    Ik kan dat soort types eigenlijk niet, maar ik kom dan ook al jaren niet echt meer onder de mensen. :D
     
    Het zou je verbazen hoe vaak het voorkomt hoor.
    Ook bij intelligente, niet marginale vrouwen.
    Als het klokje tikt en het moedergevoel is keihard aanwezig gaan sommige wel eens gekke dingen doen... Of overwegen ze het serieus.

    Ik heb geen van beide blijkbaar :D
    Ik zou het mij echt niet kunnen voorstellen.
     
    als je per se geen kinderen wil waarom dan moeilijk doen als man. Laat er een knoop in leggen en je hoeft je nooit meer druk te maken om babby's
     
    als je per se geen kinderen wil waarom dan moeilijk doen als man. Laat er een knoop in leggen en je hoeft je nooit meer druk te maken om babby's
    Daar houd je je ook mee bezig tussen 21-25. En dit is het eigenlijk omdraaien. Misschien als je het type bent dat in elk stadje een ander schatje heeft en zich onverantwoordelijk door het leven voortbeweegt. Lijkt mij niet gelden als je jaren een relatie hebt en er vertrouwen is. Als ik een nieuwe relatie heb dan doe ik het niet zonder mijnerzijds (tot een zeker moment) en wil ik een test op SOA.
     
    Daar houd je je ook mee bezig op je 22e. En dit is het eigenlijk omdraaien.
    Nee hoor. Als je in een relatie zit en zij zegt de pil te slikken moet je daar natuurlijk vanuit kunnen gaan. Wat ik echter niet snap is dat wanneer mannen geen kinderen willen de verantwoordelijkheid voor anticonceptie standaard bij de vrouw wordt neergelegd. Waarom moeten zij zich daar wel mee bezig houden op hun 22ste maar jij niet?
     
    • Like
    Waarderingen: 040B
    Nee hoor. Als je in een relatie zit en zij zegt de pil te slikken moet je daar natuurlijk vanuit kunnen gaan. Wat ik echter niet snap is dat wanneer mannen geen kinderen willen de verantwoordelijkheid voor anticonceptie standaard bij de vrouw wordt neergelegd. Waarom moeten zij zich daar wel mee bezig houden op hun 22ste maar jij niet?
    Ik zeg nergens dat een ander zich daarmee moet bezighouden en ik niet. Het is tevens mijn verantwoordelijkheid dus daar zal je over moeten praten. Dus wat dat betreft ben ik het met je eens. Ik heb overigens het idee dat vrouwen doorgaans niet van condooms houden, en misschien worden grootgebracht met het idee dat ze daar zelf voor dienen te zorgen uit veiligheid. Genoeg ouders die dat adviseren wanneer dochter zich in een fase begeeft waarin e.e.a zou kunnen gebeuren. Wellicht dat jongens er daarom gemakshalve vanuit gaan? Ik schrijf jongens, omdat mannen volgens mij wel degelijk in staat zijn om over oorzaak en gevolg na te denken.
     
    Nee hoor. Als je in een relatie zit en zij zegt de pil te slikken moet je daar natuurlijk vanuit kunnen gaan. Wat ik echter niet snap is dat wanneer mannen geen kinderen willen de verantwoordelijkheid voor anticonceptie standaard bij de vrouw wordt neergelegd. Waarom moeten zij zich daar wel mee bezig houden op hun 22ste maar jij niet?
    Omdat mannen geen pil kunnen slikken?
     
    Nee hoor. Als je in een relatie zit en zij zegt de pil te slikken moet je daar natuurlijk vanuit kunnen gaan. Wat ik echter niet snap is dat wanneer mannen geen kinderen willen de verantwoordelijkheid voor anticonceptie standaard bij de vrouw wordt neergelegd. Waarom moeten zij zich daar wel mee bezig houden op hun 22ste maar jij niet?

    Een pilletje vs onvruchtbaar voor life zit wel een verschil in.
     
    Volgens mij wordt het spiraaltje populairder omdat de pil ook nog weleens wordt vergeten en bij sommigen voor vervelende bijwerkingen kunnen zorgen. Is wel even door de pijn heen bijten.
     
    Nooit dat idee gehad.
    Nee? Misschien tref ik dan enkel de uitzonderingen die de regel bevestigen. Uit mijn ervaring geven ze heel duidelijk de voorkeur aan alles echt voelen en ook voelen klaarkomen.
     
    Ik wil ook geen kids maar toen ik voorstelde om de operatie te doen zodat mijn vriendin van de pil af kon werd me dat niet echt in dank afgenomen.
     
    Ik wil ook geen kids maar toen ik voorstelde om de operatie te doen zodat mijn vriendin van de pil af kon werd me dat niet echt in dank afgenomen.
    Ik vind eigenlijk dat je zo'n beslissing niet kunt nemen als je jong bent. Iets anders is het wanneer je bijvoorbeeld op leeftijd bent, al kinderen hebt en dergelijke. Er bestaan hersteloperaties maar de kans op vruchtbaarheid zijn volgens mij zeer gering. Bij sommigen vind ik overigens dat het preventief gedaan mag worden. Al eens eerder benoemd.
     
    • Like
    Waarderingen: 040B
    beslissen over iets als dit doe je niet als je in die groep valt , vind het nog steeds moeilijk ondanks ik een groot gezin heb :P
     
    Ik vind eigenlijk dat je zo'n beslissing niet kunt nemen als je jong bent. Iets anders is het wanneer je bijvoorbeeld op leeftijd bent, al kinderen hebt en dergelijke. Er bestaan hersteloperaties maar de kans op vruchtbaarheid zijn volgens mij zeer gering. Bij sommigen vind ik overigens dat het preventief gedaan mag worden. Al eens eerder benoemd.

    Denk dat het door de arts ook wel afgeraden zou worden, maar kids zijn wel een angst voor mij.

    Hoewel mijn vriendin nu ook geen kinderen wilt, denk ik dat als ze perongeluk zwanger zou worden ze het wel zou houden.

    Opzich is dat haar recht, alleen als man kan ik dan ook niet meer terug en is mijn leven zoals ik het nu ken over.

    Financieel zou het ook echt niet kunnen, ik kom nu eigenlijk maar net aan rond dus ik zou dan heel veel dingen moeten gaan opofferen.
     
    Denk dat het door de arts ook wel afgeraden zou worden, maar kids zijn wel een angst voor mij.

    Hoewel mijn vriendin nu ook geen kinderen wilt, denk ik dat als ze perongeluk zwanger zou worden ze het wel zou houden.

    Opzich is dat haar recht, alleen als man kan ik dan ook niet meer terug en is mijn leven zoals ik het nu ken over.

    Financieel zou het ook echt niet kunnen, ik kom nu eigenlijk maar net aan rond dus ik zou dan heel veel dingen moeten gaan opofferen.
    Dat zijn realistische overwegingen. Misschien is een anticonceptiemiddel proberen dat een langdurig effect heeft een optie. Een spiraaltje, hormoonstaafje en zo zijn er vast nog meer. En anders zelf bescherming als dat geen optie is maar ik neig te denken dat je voorbij het condoom stadium bent als je overweegt tot sterilisatie (kan ook bij vrouw gedaan worden).
     
    Back
    Naar boven