Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Tuurlijk bestaat dit. Maar als je het zo formuleerd,komt het toch anders over. Hier komen waarschijnlijk ook geen kinderen. Vriend wilt er geen, so be it :').
Ik zou het niet erg vinden om kinderen te hebben later, maar het hoeft voor mij niet per se. Moest mijn vriend wel kinderen willen vind ik het ook oké. Ik vind mijn relatie belangrijker dan wel of geen kinderen.
 
Ik zou het niet erg vinden om kinderen te hebben later, maar het hoeft voor mij niet per se. Moest mijn vriend wel kinderen willen vind ik het ook oké. Ik vind mijn relatie belangrijker dan wel of geen kinderen.

Nu ja ik hoef er ook geen.
 
Er zijn vrouwen die zo'n sterk kinderwens hebben en zelfs schijnzwanger worden
 
Ja hoor, het is weer zover. Een collega is jarig, dus iedereen aan het gebak (met name de >30%-club). Ik sla af en zit aan mijn havermout. Collega: "Eet jij nou elke dag hetzelfde? Raak je dat niet zat?". Ik: "Wat eet jij dan elke dag als ontbijt". Hij: "Brood". Ik: "Elke dag brood? Raak je dat niet zat?". I'll rest my case...
:P
 
Ja hoor, het is weer zover. Een collega is jarig, dus iedereen aan het gebak (met name de >30%-club. Ik sla af en zit aan mijn havermout. Collega: "Eet jij nou elke dag hetzelfde? Raak je dat niet zat?". Ik: "Wat eet jij dan elke dag als ontbijt". Hij: "Brood". Ik: "Elke dag brood? Raak je dat niet zat?". I'll rest my case...
:P

Heel herkenbaar :)
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Ja hoor, het is weer zover. Een collega is jarig, dus iedereen aan het gebak (met name de >30%-club). Ik sla af en zit aan mijn havermout. Collega: "Eet jij nou elke dag hetzelfde? Raak je dat niet zat?". Ik: "Wat eet jij dan elke dag als ontbijt". Hij: "Brood". Ik: "Elke dag brood? Raak je dat niet zat?". I'll rest my case...
:P

Ik denk dat wij met onze ca 5 maaltijden per dag gevarieerder eten dan die collega de hele week. Bij ons passeren op een dag havermout, bananen, eieren, salade, avocado, kipfilet, rijst, broccoli, macaroni, vis, zoete aardappelen en ga zo maar door. Bij die collega is het 's ochtends brood (..."ja meer krijg ik niet weg"... je kent het wel) 's middags weer brood (... en dan verlekkerd naar de tafel kijken handenwrijvend terwijl er op tafel alleen maar hagelslag en jam staat) en 's avonds die speklappen met wat zompige aardappelen. Om 20.00 natuurlijk koffie en om 21.00 "nog even een halve zak chips". Triest.
 
Ja hoor, het is weer zover. Een collega is jarig, dus iedereen aan het gebak (met name de >30%-club). Ik sla af en zit aan mijn havermout. Collega: "Eet jij nou elke dag hetzelfde? Raak je dat niet zat?". Ik: "Wat eet jij dan elke dag als ontbijt". Hij: "Brood". Ik: "Elke dag brood? Raak je dat niet zat?". I'll rest my case...
:P

Het ergste is nog dat het 90% van de tijd slagroomtaart is.
Ik snap niet hoe iemand dat ooit lekker kan vinden, smaakt godverdomme helemaal nergens naar.
 
Het ergste is nog dat het 90% van de tijd slagroomtaart is.
Ik snap niet hoe iemand dat ooit lekker kan vinden, smaakt godverdomme helemaal nergens naar.

Ik heb uberhaupt nooit begrepen waarom het gros zo gek is op die troep zodra het woord gebak valt ontstaat er een soort stemming waarbij ze wat hyper worden.
Beats me.
 
Het ergste is nog dat het 90% van de tijd slagroomtaart is.
Ik snap niet hoe iemand dat ooit lekker kan vinden, smaakt godverdomme helemaal nergens naar.

Ik heb uberhaupt nooit begrepen waarom het gros zo gek is op die troep zodra het woord gebak valt ontstaat er een soort stemming waarbij ze wat hyper worden.
Beats me.
 
Op zondag is er ook altijd taart in het rusthuis, als niet alles op is mogen we als vrijwilliger een stukje eten/meenemen.
De rest wordt dan op maandag aan de helft van de prijs aangeboden in de cafetaria.

Mij zegt het niet veel, dus geen gegeten.
Moest werken met mijn ouders, en dan nog een ander koppel.
De man van dat ander koppel at al 2 stukken tijdens de openingsuren (wat ik eigenlijk al not done vind, aangezien je dan mogelijk een tekort hebt voor de bezoekers), en dan deden ze er nog drie mee :eek:
Ahja, want "Er zijn anders nog maar drie stukjes over, dat is ook maar zielig hé. Wie gaat dat dan morgen opeten. We kunnen ze beter meenemen.".
Wtf :roflol: Echt ongemanierd...
 
Back
Naar boven