AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Bezoekers in dit topic

  • Balen om te horen man! Is er geen mogelijkheid om bepaalde handelingen die je nu hebt of die je er extra bij wilt hebben ook te gaan doen om dan op 36 uur uit te komen?

    Nee, helaas niet. Zit echt een scheiding tussen werkzaamheden.
    Het is wel een mogelijkheid dat ik in de toekomst extra hooi op de vork kan nemen als er meer ruimte komt of als er een herverdeling qua werkzaamheden in het cluster is.

    Mijn huidige schaal eindigt op €4489, nieuwe schaal eindigd op €4985.
    Gezien ik 32u ipv 36u ga werken eindigt de nieuwe schaal dus op €4431,-.
    In the long run maakt het dus eigenlijk geen fluit uit, maar heb je wel 4u / week extra vrije tijd.
    Maar vind 36u per week werken nou ook niet echt gigantisch veel.

    Is nu overwegen of het korte termijn haalbaar is om die stap achteruit te zetten. (Doet financieel wel pijn, als hurende, alleenstaande starter is alles best duur)
    En of ik extra werkdruk/stress/verantwoordelijkheid wil hebben voor hetzelfde onder de streep.

    Edit.
    Alleen is in m'n huidige functie ook een andere groeilijn, een functie die ik ook ooit zou kunnen vervullen, alleen dan moet ik mijn huidige functie wel ~7-10 jaar blijven volhouden én moet die positie vrijkomen.
    Dan zou ik een schaal krijgen die eindigt op €5358 op 36u. Dat is dan wel weer een fors verschil. Dat is alleen een 'potentie' en geen zekerheid zoals ik nu heb.
     
    Nee, helaas niet. Zit echt een scheiding tussen werkzaamheden.
    Het is wel een mogelijkheid dat ik in de toekomst extra hooi op de vork kan nemen als er meer ruimte komt of als er een herverdeling qua werkzaamheden in het cluster is.

    Mijn huidige schaal eindigt op €4489, nieuwe schaal eindigd op €4985.
    Gezien ik 32u ipv 36u ga werken eindigt de nieuwe schaal dus op €4431,-.
    In the long run maakt het dus eigenlijk geen fluit uit, maar heb je wel 4u / week extra vrije tijd.
    Maar vind 36u per week werken nou ook niet echt gigantisch veel.

    Is nu overwegen of het korte termijn haalbaar is om die stap achteruit te zetten. (Doet financieel wel pijn, als hurende, alleenstaande starter is alles best duur)
    En of ik extra werkdruk/stress/verantwoordelijkheid wil hebben voor hetzelfde onder de streep.
    Laat anders even berekeningen maken per salaris wat je max hypotheek kan zijn. Als je het makkelijk redt met de 32 uur in de week zou ik dat lekker doen, wordt het krap of redt je het niet zou ik gewoon je huidige functie behouden als ik jou was.
     
    Tja, als je niet begrijpt waarom je geen vergelijkend onderzoek kan doen naar intelligentie via IQ-test toont aan dat je er niet veel van hebt begrepen. Misschien door een beperkte intelligentie?
    :roflol::roflol::roflol: Valt wel mee hoor, heb alleen nooit zo veel onderzoek gedaan naar IQ testen. Maak me namelijk nergens druk over:D zo te horen heb jij wel onderzoek gedaan?:p
     
    Hebben ze je die baan aangeboden, of moet je er voor solliciteren? Dat maakt uit qua onderhandelingspositie.

    Ik zou ten eerste aangeven dat je er financieel niet op achteruit wil gaan, misschien kan je met behoud van salaris over, kan dat niet zomaar, vraag dan of er iets tegenover gezet kan worden vanaf jouw kant, bijv het eerste jaar maar 40EUR erbij ipv 120EUR. Ik zou me in elk geval niet door dat beetje geld laten weerhouden.
     
    Omdat schapen onder elkaar problemen hebben met wolven.
    Gezien wat je hier post lijk je eerder een mak lammetje.

    Ah, er is geen enkel objectief bewijs dat Belgen dommer zijn dan Nederlanders. Er zijn wel indicaties dat het tegenovergestelde waar is. Sanca, Sayer.... Belgen.... zegt genoeg.
    Welke indicaties dan? Benieuwd naar jouw wetenschappelijk bewijs op basis van in ieder geval niet IQ.
     
    Hebben ze je die baan aangeboden, of moet je er voor solliciteren? Dat maakt uit qua onderhandelingspositie.

    Ik zou ten eerste aangeven dat je er financieel niet op achteruit wil gaan, misschien kan je met behoud van salaris over, kan dat niet zomaar, vraag dan of er iets tegenover gezet kan worden vanaf jouw kant, bijv het eerste jaar maar 40EUR erbij ipv 120EUR. Ik zou me in elk geval niet door dat beetje geld laten weerhouden.

    Het is me aangeboden maar door de structuur van de organisatie moet ik er wel voor het 'officiele' op solliciteren.
    Dat is echter wel vóórdat de vacature opengesteld wordt naar buiten. Ik overweeg om het maar in te spelen en aan te geven dat ik minimaal quitte wil spelen met wat ik nu verdien.
    Als ze daar akkoord mee gaan, winst. Gaan ze er niet akkoord mee en ga ik er op achteruit dan moet ik het even goed overwegen.

    Naast hypotheek is het ook vervelend met de maandlasten. Ik kan nu met mazzel ~300 euro per maand sparen (Vaste lasten van €2400-2500'ish, gezien huur).
    Die €80 netto is (incl vak geld + einde jaars uitkering dat ik maandelijks betaald krijg) €94,40 netto per maand minder. Dus zou ik dan nét ~200 euro per maand kunnen sparen voor een jaar lang.
    Blijf ik deze functie doen ga ik van de zomer weer een trede omhoog dus zou ik ~400 euro per maand kunnen gaan sparen.
    Mocht er iets kapot gaan kan ik in die nieuwe functie wat sneller de lul zijn.
    Dus wel hinderlijk. Organisatie heeft zelf ook wel baat om mij gelijk te geven, een extern persoon inhuren zal ook minimaal vragen wat ik ga vragen.

    Gelukkig heb ik het in m'n huidige functie ook enorm naar m'n zin, deze functie lijkt me minstens net zo leuk, misschien iets leuker.
    Dat is ook wel ten positieve van mijn positie, wordt 't hem niet dan is het alsnog no harm done.

    *Edit*

    Denk alles maar even laten bezinken. Even wat nachtjes over na denken en gewoon proberen het meeste uit het aanbod te halen en anders gewoon met net zo veel plezier m'n huidige functie blijven doen.
     
    Tja, als je niet begrijpt waarom je geen vergelijkend onderzoek kan doen naar intelligentie via IQ-test toont aan dat je er niet veel van hebt begrepen. Misschien door een beperkte intelligentie?
    Iedereen die wetenschappelijk onderzoek heeft gedaan, snapt dat het er enkel om gaat dat de resultaten in je voordeel spreken. Het is de kunst dit zo te verbloemen dat niemand doorheeft dat het onderzoek niet deugt. Beetje klooien met formules en komma's en de berekeningen zodanig ingewikkeld maken dat de meeste mensen niet de moeite nemen het na te rekenen. En gewoon simpelweg slimmer te zijn dan de rest. :D
     
    Het is me aangeboden maar door de structuur van de organisatie moet ik er wel voor het 'officiele' op solliciteren.
    Dat is echter wel vóórdat de vacature opengesteld wordt naar buiten. Ik overweeg om het maar in te spelen en aan te geven dat ik minimaal quitte wil spelen met wat ik nu verdien.
    Als ze daar akkoord mee gaan, winst. Gaan ze er niet akkoord mee en ga ik er op achteruit dan moet ik het even goed overwegen.

    Naast hypotheek is het ook vervelend met de maandlasten. Ik kan nu met mazzel ~300 euro per maand sparen (Vaste lasten van €2400-2500'ish, gezien huur).
    Die €80 netto is (incl vak geld + einde jaars uitkering dat ik maandelijks betaald krijg) €94,40 netto per maand minder. Dus zou ik dan nét ~200 euro per maand kunnen sparen voor een jaar lang.
    Blijf ik deze functie doen ga ik van de zomer weer een trede omhoog dus zou ik ~400 euro per maand kunnen gaan sparen.
    Mocht er iets kapot gaan kan ik in die nieuwe functie wat sneller de lul zijn.
    Dus wel hinderlijk. Organisatie heeft zelf ook wel baat om mij gelijk te geven, een extern persoon inhuren zal ook minimaal vragen wat ik ga vragen.

    Gelukkig heb ik het in m'n huidige functie ook enorm naar m'n zin, deze functie lijkt me minstens net zo leuk, misschien iets leuker.
    Dat is ook wel ten positieve van mijn positie, wordt 't hem niet dan is het alsnog no harm done.

    *Edit*

    Denk alles maar even laten bezinken. Even wat nachtjes over na denken en gewoon proberen het meeste uit het aanbod te halen en anders gewoon met net zo veel plezier m'n huidige functie blijven doen.

    Ik heb geen idee wat binnen jouw bedrijf normaal is, maar bij "ons" ga je er in zo'n situatie (dat je gevraagd wordt) er minimaal 6% op vooruit.

    Als je echt bang bent dat je het gaat merken kan je natuurlijk ook nog kijken of je iets productiefs kunt doen op je extra vrije dag.
     
    Iedereen die wetenschappelijk onderzoek heeft gedaan, snapt dat het er enkel om gaat dat de resultaten in je voordeel spreken. . :D

    Ik kan moeilijk geloven dat je dat zelf echt geloofd. Wetenschappers weten dat hun onderzoek reproduceerbaar moet zijn en onderhevig is aan peer review. Als je met je cijfertjes goochelt om ze in je voordeel te laten spreken zullen andere wetenschappers dit kunnen aantonen en is je carriere om zeep.
     
    Iedereen die wetenschappelijk onderzoek heeft gedaan, snapt dat het er enkel om gaat dat de resultaten in je voordeel spreken. Het is de kunst dit zo te verbloemen dat niemand doorheeft dat het onderzoek niet deugt. Beetje klooien met formules en komma's en de berekeningen zodanig ingewikkeld maken dat de meeste mensen niet de moeite nemen het na te rekenen. En gewoon simpelweg slimmer te zijn dan de rest. :D

    Je baas kwam er achter dat je zo in elkaar zit en je mocht oprotten.
     
    Ik kan moeilijk geloven dat je dat zelf echt geloofd. Wetenschappers weten dat hun onderzoek reproduceerbaar moet zijn en onderhevig is aan peer review. Als je met je cijfertjes goochelt om ze in je voordeel te laten spreken zullen andere wetenschappers dit kunnen aantonen en is je carriere om zeep.

    Niet als je klimaatwattenschepper bent en je bezig houdt met de voorspellerij.
     
    Laatst bewerkt:
    Hoe kom je in vredesnaam aan vaste lasten van 2500 euro per maand? :eek:

    Zit je zo op;
    EXIwjfF.png
     
    Ik heb een universitair diploma en binnenkort een diploma van de hogeschool. Dus ik ben hoger geleid dan de meeste hier ;)
    Universitair diploma is geen garantie op intelligentie, en zeker niet als het gaat over een diploma criminologie.
     
    Ik kan moeilijk geloven dat je dat zelf echt geloofd. Wetenschappers weten dat hun onderzoek reproduceerbaar moet zijn en onderhevig is aan peer review. Als je met je cijfertjes goochelt om ze in je voordeel te laten spreken zullen andere wetenschappers dit kunnen aantonen en is je carriere om zeep.
    Lol, serieus reageren. :roflol:
    'Gelooft' is trouwens met een 't', laaggeleid zeker? ;)

    Je hebt de schandalen aan diverse universiteiten afgelopen jaren niet meegekregen dus?
    Ik heb zelf ook wetenschappelijk onderzoek gedaan en echt niemand heeft mijn Matlab-codes gecontroleerd hoor, ik snap ze zelf niet eens meer. :P Ik had gemakkelijk een factor 10 ergens kunnen toevoegen.
     
    Zit je zo op;
    EXIwjfF.png
    Ja als je alle uitgaven rekent... dan is t logischer.
    Meeste mensen rekenen onder vaste lasten huur, verzekeringen en nuts bedrijven.
    Maar niet voeding en alle zaken... maar dan snap ik t. :D
     
    Hoe kom je in vredesnaam aan vaste lasten van 2500 euro per maand? :eek:
    Hier ook 2600 eu aan vaste lasten per maand. Leven is duur godverdomme.


    Ik kan niet voor hem spreken, maar als je op jezelf woont kom je al snel aan 2k. Mijn lijstje:
    Hypotheek: 750 p/m
    Stookkosten: 205 p/m
    VvE-bijdrage: 183 p/m
    Autoverz: 84 p/m
    Wegenbelasting: 61 p/m
    BGHU: 50 p/m
    Zorgverzekering: 111 p/m
    Benzine: 250 p/m
    Eten & drinken: 550 p/m
    Energie: 40 p/m
    Inboedel en al die andere ongeinverzekeringen: 35 p/m
    Sportschool: 52 p/m
    Internet & tv: 61.50 p/m
    Kapper: 20 p/m
    Supps: 50 p/m
    Aflossing DUO: 91 p/m
    Huur: €800
    Stookkosten: €90
    Electra: €70
    Water: €33
    Gemeentelijke Belasting: €40
    Internet: €65
    Kosten met auto: €310
    Zorg Verzekering: €129,90
    Kapper €40
    Verschillende abonnementen: €138,19
    Benzine: €250
    Eten+Uit eten gaan: €600
    Extra verzkeringen: €28
    Supplementen: €30

    En ik zit al op €2623,- per maand aan vaste lasten.
    Dan wil ik ook nog eens €300,- per maand sparen dus €2923 wat ik elke maand aan de kant kan schuiven.
    Wat overblijft is dan vrij besteedbaar. (Aka huilen)

    Tijd voor een vriendin om de kosten te delen.
     
    Back
    Naar boven