MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Aan de andere kant, als ik dus die functie aanga hoef ik maar 3x per week naar werk te rijden i.p.v. de huidige 5x.
Ik zou dan ook kunnen overwegen om rond Nijmegen te gaan wonen, dat is een stuk goedkoper en zal wel ~300 / maand kunnen schelen.
 
€310 gemiddelde lasten per maand aan je auto is echt niet veel geld hoor.. daar kan je echt niet op besparen. Tenzij ik een oud hok koop, oprijd, weer een oud hok koop.
Loterijen kan je op besparen, 43,50 dus. Abonnementjes kan je hier en daar was stopzetten maar daar heb ik wel behoefte aan.

Ik hoef verder ook helemaal niet te besparen tho ;p
Zelfs al zou ik 1000 euro per jaar aan kosten hebben aan mijn auto. Kost het mij nog niet eens 150 euro per maand. Maar goed ik rij ook maar 30km per dag.
 
Zelfs al zou ik 1000 euro per jaar aan kosten hebben aan mijn auto. Kost het mij nog niet eens 150 euro per maand. Maar goed ik rij ook maar 30km per dag.
Verzekering + Wegenbelasting niet vergeten hé ;)
 
Zelfs al zou ik 1000 euro per jaar aan kosten hebben aan mijn auto. Kost het mij nog niet eens 150 euro per maand. Maar goed ik rij ook maar 30km per dag.
Wat rijd je dan? Wegenbelasting + autoverzekering (WA+) is bij mij al 140 eu p/m ongeveer, als ik me niet vergis.
 
Wat rijd je dan? Wegenbelasting + autoverzekering (WA+) is bij mij al 140 eu p/m ongeveer, als ik me niet vergis.
Bij mij 45 p/m :) rij een Ford ka uit '09
 
Aan de andere kant, als ik dus die functie aanga hoef ik maar 3x per week naar werk te rijden i.p.v. de huidige 5x.
Ik zou dan ook kunnen overwegen om rond Nijmegen te gaan wonen, dat is een stuk goedkoper en zal wel ~300 / maand kunnen schelen.

Ga dan vooral niet op zoek naar een leuke woning/appartement in Nijmegen zelf want dat is gewoon niet meer te betalen. (Als er al iets vrijkomt). Kan nu zelf heel goed verkopen, maar schiet er geen fuck mee op aangezien alles in de gewilde wijken gewoon onbetaalbaar is geworden. Alles gaat ver boven de vraagprijs. Nou ja, gelukkig woon ik op 2 minuten lopen vanaf de meest geweldige gym in Nijmegen, BF in het centrum :(:(:(
 

Jullie heb verdomme meer lasten dan dat ik salaris heb man :P
 
Back
Naar boven