Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Bezoekers in dit topic

Dat zegt geen reet. Genoeg universitaire studies zijn gebakken lucht en de helft van de studies is een kwestie van dom leren of reproduceren. Maar jij doet dus eerst de universiteit en daarna hogeschool? Ik ben trouwens wel benieuwd welke studies.
Ow, trouwens... een universiteit in België telt niet hè, die haalt iedereen nog wel. ;)
De universiteiten in België hebben een betere reputatie dan de universiteiten in Nederland.
En dat het geen reet zegt over intelligentie heb ik ook al vele malen gezegd. Mensen hebben hier moeite met begrijpend lezen. Het ging over "hoog geleid" zijn.
 
Nu zitten jullie hier al pagina's lang te zeuren over "hoog geleid" zijn maar volgens mij moet het toch echt wel "hoog opgeleid" zijn. Ik heb trouwens 2 universitaire diploma's, win ik nu iets?
 
De universiteiten in België hebben een betere reputatie dan de universiteiten in Nederland.
En dat het geen reet zegt over intelligentie heb ik ook al vele malen gezegd. Mensen hebben hier moeite met begrijpend lezen. Het ging over "hoog geleid" zijn.
Dat je hoog geleid bent kan wel betekenen dat je intelligent bent maar je kan ook intelligent zijn zonder hoog geleid te zijn... Je geleiding zegt dus even veel over je intelligentie dan een IQ test:p
 
De universiteiten in België hebben een betere reputatie dan de universiteiten in Nederland.
Volgens welke ranking precies? De QS rankings hebben eerst twee Nederlandse universiteiten (#52, TU Delft en #57, Universiteit van Amsterdam [mijn alma mater]), voordat de eerste Belgische universiteit verschijnt (#81, KU Leuven).
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Valandinz
Het is wat ik gisteren zei. Volgens officiele NIBUD is dedefinitie van vaste lasten anders dan je totale lasten. Maar het is nu wel duidelijk.
Maar 500 euro aan boodschappen verschoot ik dan wel van...Wij halen met 2 personen ongeveer de helft. :o
Maar dat allemaal terzijde. Overweeg het goed met je functie. Op zich is 4 dagen werken ook wel lekker. Minder reizen woon-werk scheelt ook.
Misschien als je met alles op een rijtje op hetzelfde uitkomt wat je overhoud is het toch de moeite waard. Of misschien kan je als ze je echt graag op die functie willen gewoon zeggen dat je die 80 euro er niet op achteruit wil gaan. Als ze je echt graag daar willen hebben moeten ze er maar wat voor over hebben he! ;)

IIg succes met alle overwegingen/onderhandelingen. Ben benieuwd wat je gaat doen. :)
 
Volgens welke ranking precies? De QS rankings hebben eerst twee Nederlandse universiteiten (#52, TU Delft en #57, Universiteit van Amsterdam [mijn alma mater]), voordat de eerste Belgische universiteit verschijnt (#81, KU Leuven).
Heeft Yasmine weer gelogen? Geen wonder dat hij het Palestijnse klootjesvolk steunt in het uitmoorden van de joden.
 
Volgens welke ranking precies? De QS rankings hebben eerst twee Nederlandse universiteiten (#52, TU Delft en #57, Universiteit van Amsterdam [mijn alma mater]), voordat de eerste Belgische universiteit verschijnt (#81, KU Leuven).
Sommige opleidingen zijn beter aan de ene universiteit dan aan de andere, maar over het algemeen zijn zowel Nederlandse als Belgische universiteiten zeer degelijk. Ik ken wel een aantal NLers die bvb. geneeskunde komen studeren in België, en zo zijn er Belgen die ook in NL bepaalde opleidingen gaan studeren. Dat de Belgische een betere reputatie zouden hebben heb ik echter nog nooit gehoord.
 
Volgens welke ranking precies? De QS rankings hebben eerst twee Nederlandse universiteiten (#52, TU Delft en #57, Universiteit van Amsterdam [mijn alma mater]), voordat de eerste Belgische universiteit verschijnt (#81, KU Leuven).
Faculteit Diergeneeskunde van de UGent staat wel al 2 jaar op rij op nr 1 van de Shanghai Ranking :eyebrow:
 
Ik heb toch lekker een zwemdiploma van 1km, dus ik zwem jullie allemaal de moeder gediplomeerde knoeiers.
 
Back
Naar boven