Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Bezoekers in dit topic

  • Het feit dat ik me realiseer dat mijn favoriet member Schwarzeneger zijn log gesloten heeft en al 10 dagen niet meer online is geweest.

    Nu ga ik nooit filmpjes of foto's van hem te zien krijgen. Ik geloof nochtans 100% dat hij legit is :(
     
    Het feit dat ik me realiseer dat mijn favoriet member Schwarzeneger zijn log gesloten heeft en al 10 dagen niet meer online is geweest.

    Nu ga ik nooit filmpjes of foto's van hem te zien krijgen. Ik geloof nochtans 100% dat hij legit is :(
    dreamy1 is nog veel sterker. Die gaat zijn filmpjes binnenkort wel posten.
     
    Loop op dooie gemak te dagdromen totdat hond ineens maf doet.
    olilh6Rl.jpg
    Toegedekt en da gebeld.
    9YHfPbtl.jpg
     
    Mooie natuurbegrafenis voor het beestje. :o
     
    Behalve dat de hele gym volzit met koeien, 10tjes op een barbell laten en mij nog komen vragen hoelang ik bezig ben???. 2 bankjes bezet houden omdat ze denken dat het een handdoek rek is.

    Laat net zo goed 20 kilo platen op een barbell das toch mijn warming-up.

    Toch een perfecte legday gehad..
    220kg 2 reps gesquat alleen bij het unracken ging het bijna mis. Stang was namelijk op mijn traps hoogte.. dus toen ik die stang op mijn nek had.. zakte ik toch paar cm omlaag. Waardoor ik echt met mijn teentjes moest staan om te unracken. En met 5 plates op je nek gaat dat niet zo makkelijk..

    Goodmorning
     
    kan mij echt moeilijk concentreren op mijn schoolwerk, best kloten aangezien de deadline is over 2 weken en ik dan 2 projecten af moet hebben + presenteren.
    ben hooguit op 60%.

    doei dbb doei wereld
     
    Het feit dat ik me realiseer dat mijn favoriet member Schwarzeneger zijn log gesloten heeft en al 10 dagen niet meer online is geweest.

    Nu ga ik nooit filmpjes of foto's van hem te zien krijgen. Ik geloof nochtans 100% dat hij legit is :(

    Jij gelooft ook dat je je nu gewoon weer natty mag noemen.
     
    Behalve dat de hele gym volzit met koeien, 10tjes op een barbell laten en mij nog komen vragen hoelang ik bezig ben???. 2 bankjes bezet houden omdat ze denken dat het een handdoek rek is.

    Laat net zo goed 20 kilo platen op een barbell das toch mijn warming-up.

    Toch een perfecte legday gehad..
    220kg 2 reps gesquat alleen bij het unracken ging het bijna mis. Stang was namelijk op mijn traps hoogte.. dus toen ik die stang op mijn nek had.. zakte ik toch paar cm omlaag. Waardoor ik echt met mijn teentjes moest staan om te unracken. En met 5 plates op je nek gaat dat niet zo makkelijk..

    Goodmorning
    Kan jij ook ooit iets niet-beledigds posten over anderen?
     
    Behalve dat de hele gym volzit met koeien, 10tjes op een barbell laten en mij nog komen vragen hoelang ik bezig ben???. 2 bankjes bezet houden omdat ze denken dat het een handdoek rek is.

    Laat net zo goed 20 kilo platen op een barbell das toch mijn warming-up.

    Toch een perfecte legday gehad..
    220kg 2 reps gesquat alleen bij het unracken ging het bijna mis. Stang was namelijk op mijn traps hoogte.. dus toen ik die stang op mijn nek had.. zakte ik toch paar cm omlaag. Waardoor ik echt met mijn teentjes moest staan om te unracken. En met 5 plates op je nek gaat dat niet zo makkelijk..

    Goodmorning
    2x220kg op 100kg en al een flink kuurverleden? Best beschamend:o
     
    • Like
    Waarderingen: 040B
    Back
    Naar boven