AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Bezoekers in dit topic

Krijg ik net de melding dat ik gedwongen minder wachtdiensten zou mogen doen (zelf gekozen voor het aantal dat ik heb) vanwege een "welzijn op het werk"-actie.
What the fuck.
Ik wíl geen diensten afgeven goddamned:splat:
Dat scheelt me tevens minstens 125 Euro per maand, dus ik laat dit zeker niet zomaar passeren.

Pak ze bubs
 
Presentatie gegeven op het werk. Jammer dat allemaal andere info word gegeven dan nodig is.
 
Krijg ik net de melding dat ik gedwongen minder wachtdiensten zou mogen doen (zelf gekozen voor het aantal dat ik heb) vanwege een "welzijn op het werk"-actie.
What the fuck.
Ik wíl geen diensten afgeven goddamned:splat:
Dat scheelt me tevens minstens 125 Euro per maand, dus ik laat dit zeker niet zomaar passeren.
Willen ze er nu een maximum aantal per maand op zetten? Als jij zelf kandidaat bent om er meer te doen, moet dat toch mogelijk zijn zou ik denken...
Een mens wil dan eens werken, en dan is het nog niet goed... zucht
 
Willen ze er nu een maximum aantal per maand op zetten? Als jij zelf kandidaat bent om er meer te doen, moet dat toch mogelijk zijn zou ik denken...
Een mens wil dan eens werken, en dan is het nog niet goed... zucht

Ik denk dat er een andere reden achter zit dan het "welzijnsfoefje".
Vorig jaar ging een van de collega's weg naar een ander bedrijf, maar hij is sinds 1 april hier terug aan het werk.
Om hem geen hoger loon te moeten geven hebben ze hem beloofd dat hij ook weer in de wachten kon instappen, maar intussen waren die al allemaal verdeeld onder de andere collega's.
Ik vermoed dat ze er nu dus willen wegnemen bij de mensen die er 2 (of meer) per maand doen om aan hem te kunnen geven ;)
 
Kreeg gister van mijn ex bericht dat haar konijn ernstig ziek was, bij de veearts bleek tijdens een echo dat het arme beestje vol met kanker zat... Ze heeft haar vanmiddag laten inslapen en ben later vanmiddag bij haar langs geweest zodat het het beestje samen konden begraven... :(
 
Kreeg gister van mijn ex bericht dat haar konijn ernstig ziek was, bij de veearts bleek tijdens een echo dat het arme beestje vol met kanker zat... Ze heeft haar vanmiddag laten inslapen en ben later vanmiddag bij haar langs geweest zodat het het beestje samen konden begraven... :(
En toen heb je haar eentje gegeven neem ik aan?
 
Ik denk dat er een andere reden achter zit dan het "welzijnsfoefje".
Vorig jaar ging een van de collega's weg naar een ander bedrijf, maar hij is sinds 1 april hier terug aan het werk.
Om hem geen hoger loon te moeten geven hebben ze hem beloofd dat hij ook weer in de wachten kon instappen, maar intussen waren die al allemaal verdeeld onder de andere collega's.
Ik vermoed dat ze er nu dus willen wegnemen bij de mensen die er 2 (of meer) per maand doen om aan hem te kunnen geven ;)
F*ck zeg, da's ook echt niet correct vind ik. Onder het mom van "bezorgdheid om het welzijn van mijn werknemers" eigenlijk gewoon die andere (voormalig ex- en momenteel opnieuw mede-) collega een beetje gunstig willen stemmen... ik zou hier ook echt niet mee kn lachen.... ik hoop dat het alsnog goed voor je uitdraait!
 
F*ck zeg, da's ook echt niet correct vind ik. Onder het mom van "bezorgdheid om het welzijn van mijn werknemers" eigenlijk gewoon die andere (voormalig ex- en momenteel opnieuw mede-) collega een beetje gunstig willen stemmen... ik zou hier ook echt niet mee kn lachen.... ik hoop dat het alsnog goed voor je uitdraait!
Ik heb voorgesteld om, samen met de andere collega's die evenveel wachtdiensten hebben staan, naar de HR director te gaan. Plots was het geen probleem meer, er zal niets veranderen. Duidelijk genoeg denk ik. Wel blij natuurlijk dat ik ze kan houden :)
 
Ik heb voorgesteld om, samen met de andere collega's die evenveel wachtdiensten hebben staan, naar de HR director te gaan. Plots was het geen probleem meer, er zal niets veranderen. Duidelijk genoeg denk ik. Wel blij natuurlijk dat ik ze kan houden :)
Ha perfect! One for team Bubs, zero for team Loser :p
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Discussie met huismoeders die zeggen dat als je wilt afvallen, je IF moet doen met vastendagen omdat ze vroeger ook geen eten hadden en toen een stuk slanker waren. En dat meer dan 3 maaltijden op een dag eten niet goed voor je is omdat je dan je hormonen constant aan het "verkloten" bent door de snelle pieken en dalen in je bloedsuikerspiegel.
Ze brengen het soms ook zo overtuigd, dat je het haast gaat geloven.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Denk je lekker alleen nachtdienst te lopen, heeft die irritante collega haar verlof ingetrokken. :fire:
 
Al me eiwitrepen zijn op :o
 
Ja toen je de laatste reep pakte had je moeten weten dat ze op waren. Beetje laks vanuit jou kant hoor. En nu heeft het je dag verpest? Nou deal with it!

#vrijdag

True
De vorige keer had ik me koelkast bijna 2x gevuld met die repen en mezelf voorgenomen nu eerst alles op te maken.

Toch beetje jammer dat er nu net geen aktie is bij XXL :D
 
*Mijn*
Sorry, kan het niet laten :)
OT: is idd vervelend, anderzijds heb je nu opnieuw een goed excuus om een grote nieuwe lading te bestellen. Het is vrijdag voor iets!

Is BB_ niets voor jou? Samen mensen verbeteren op een vrijdagavond gezellig man :p.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Back
Naar boven