Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Bezoekers in dit topic

  • Heb die vervelende gewoonte eigenlijk enkel bij het woord “me” aka “mijn”.
    Is nu eenmaal één van “me” afwijkingen. Can’t help it :p

    Als het daar maar bij blijft dan :P
     
    upload_2019-4-12_13-55-1.png


    :popcorn: yasmine
     
    Hoorde het gisteravond, veel te jong damned..R.I.P.



    Natuurlijke dood gestorven in haar slaap.

    Bizar zeg! Zo jong, kinderen...

    Rijst toch de vraag weer of deze "sport" misschien iets te maken heeft met het zo jong overlijden of dat het er helemaal los van staat.
     
    Hoorde het gisteravond, veel te jong damned..R.I.P.



    Natuurlijke dood gestorven in haar slaap.
    ik kan de info niet meer terug halen op FB ...ik denk verwijderd

    idd klote....jonge vrouw met 2 jonge kids...en zo toegewijd aan de sport...een groot verlies....:(
     
    Marathon is topsport en niet random voetballen of hardlopen, eveneens als BB wedstrijden topsport is, maar dan met veelal veel extremere omstandigheden voor het lichaam. Dus ik denk wel dat de kans groter is om met BB te sterven dan met hardlopen of voetballen. Misschien kan iemand de statistieken erbij pakken en het terugrekenen? (Zijn er vast niet :( )
     
    Marathon is topsport en niet random voetballen of hardlopen, eveneens als BB wedstrijden topsport is, maar dan met veelal veel extremere omstandigheden voor het lichaam. Dus ik denk wel dat de kans groter is om met BB te sterven dan met hardlopen of voetballen. Misschien kan iemand de statistieken erbij pakken en het terugrekenen? (Zijn er vast niet :( )
    Was onlangs een studie waarbij de mortaliteit onder AAS-gebruikers driemaal hoger lag dan de normale populatie als ik me niet vergis (was uitgevoerd in Denemarken, waar ze de statistieken goed bijhouden). Nu zegt dat natuurlijk niets over een causaal verband, maar om een idee te geven.

    Wedstrijdprep vergt héél veel van je lichaam; voeg daar AAS en diuretica bij, en dan zal een onderliggend probleem ook sneller tot uiting komen.

    Of dat in deze een rol speelt, is natuurlijk niet te zeggen.
     
    Marathon is topsport en niet random voetballen of hardlopen, eveneens als BB wedstrijden topsport is, maar dan met veelal veel extremere omstandigheden voor het lichaam. Dus ik denk wel dat de kans groter is om met BB te sterven dan met hardlopen of voetballen. Misschien kan iemand de statistieken erbij pakken en het terugrekenen? (Zijn er vast niet :( )
    Zij genoeg niet topsport mensen die een marathon lopen hoor. Neem Rene Freuger
     
    Was onlangs een studie waarbij de mortaliteit onder AAS-gebruikers driemaal hoger lag dan de normale populatie als ik me niet vergis (was uitgevoerd in Denemarken, waar ze de statistieken goed bijhouden). Nu zegt dat natuurlijk niets over een causaal verband, maar om een idee te geven.

    Wedstrijdprep vergt héél veel van je lichaam; voeg daar AAS en diuretica bij, en dan zal een onderliggend probleem ook sneller tot uiting komen.

    Of dat in deze een rol speelt, is natuurlijk niet te zeggen.
    In de meeste gevallen zal diuretica wel voor meer gevaar zorgen dan AAS lijkt mij? In iig for short term.
     
    Back
    Naar boven