MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Bezoekers in dit topic

  • Damn, 6u, wat een werkpaard.


    :rolleyes:
    Nou, het is geen kantoor werk. Hier werk je elke minuut als een rennende paard.

    Sloeg nog een blik redbull achterover inplaats van pre maar stond alsnog flink te gapen.

    Mrja train al vanaf maandag achterelkaar
     
    Nou, het is geen kantoor werk. Hier werk je elke minuut als een rennende paard.

    Sloeg nog een blik redbull achterover inplaats van pre maar stond alsnog flink te gapen.

    Mrja train al vanaf maandag achterelkaar
    6u werken is voor mij de voormiddag :o
    (Ik doe ook fysiek zwaar werk)
    Wat voor werk doe je dan?
     
    6u werken is voor mij de voormiddag :o
    (Ik doe ook fysiek zwaar werk)
    Wat voor werk doe je dan?
    Hij vind de supermarkt al zwaar werk, nou kan zeggen dat het alles behalve zwaar is. Probeer eens bouevakkertje spelen.
     
    Hij vind de supermarkt al zwaar werk, nou kan zeggen dat het alles behalve zwaar is. Probeer eens bouevakkertje spelen.
    Ik zit al van 2000 in de bouw :pctired:
     
    6u werken is voor mij de voormiddag :o
    (Ik doe ook fysiek zwaar werk)
    Wat voor werk doe je dan?

    Jij rijd op een heftruck. Ik denk dat ik wel het zwaarste bouwwerk heb als. Kozijnmonteur nieuwbouw
     
    Hij vind de supermarkt al zwaar werk, nou kan zeggen dat het alles behalve zwaar is. Probeer eens bouevakkertje spelen.
    Nou,
    Als ze je iedere dag de kutste dingen laten doen, omdat k de enige ben die fitnesst daar en 10 containers kratten bier laten afstapelen en laden lossen, kun je niet eens meer deadliften of rowen in de avond.

    Het is ook niet zo’n ritme dat je iedere dag hetzelfde meemaakt zegmaar.
    De ene dag is het keihard zweten zoals vandaag en de andere dag is het ook super saaie werkdag.

    Werkte eerst makkelijk 50 uur p/w + gym erbij maar nu voelt ineens 20 uur pittig aan omdat ik even werkloos stond.

    Maarja als je het leuk vind om bouwvakker te zijn
     
    Nou,
    Als ze je iedere dag de kutste dingen laten doen, omdat k de enige ben die fitnesst daar en 10 containers kratten bier laten afstapelen en laden lossen, kun je niet eens meer deadliften of rowen in de avond.

    Het is ook niet zo’n ritme dat je iedere dag hetzelfde meemaakt zegmaar.
    De ene dag is het keihard zweten zoals vandaag en de andere dag is het ook super saaie werkdag.

    Werkte eerst makkelijk 50 uur p/w + gym erbij maar nu voelt ineens 20 uur pittig aan omdat ik even werkloos stond.

    Maarja als je het leuk vind om bouwvakker te zijn
    Studeer je ook naast je baan? Of ben je professioneel vakkenvuller?
     
    Ik ben professioneel rukker .
     
    Mijn sperma productie ligt dus in principe geen seconde plat.. De distributie gaat vol continu door. Ik kan wel stellen dat dit een goudmijntje is... Beter dan handel in Forex in ieder geval! Natty87 en Bubs komen regelmatig langs om de nodige voorraad op te halen en weg te brengen naar zuidelijke landen. Zo hebben niet alleen wij meer kleine genieën al zou genietjes leuker klinken rond lopen maar zijn ze ook zij veel beter in staat de boterhammetjes zelf te verdienen... Dit is allemaal in opdracht van oud NSB leider Anton Mussert overigens.. Sanca Saxon regelt het administratieve gedeelte met de nodige spelfoutjes en Ano_54321 staat garant voor de kwaliteitscontrole van het eindproduct.
     
    Jij rijd op een heftruck. Ik denk dat ik wel het zwaarste bouwwerk heb als. Kozijnmonteur nieuwbouw
    Komt wel wat meer bij kijken dan heftruck rijden alleen.
    Op de werf was het wel zwaarder, zeker de renovaties, dat heb ik 15 jaar gedaan en dan ging ik ook gewoon trainen nog.
     
    Back
    Naar boven