XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest? (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ik haat marktplaats ook, maar ik hou van geld... neemt niet weg dat ik tijdens conversaties met die incompetente medemens wel het hele huis bij elkaar vloek :roflol:
Scherp bieden is prima. Scherp onderhandelen is prima. Maar als ik zeg dat een bod gek is en haast beledigend dan is het dat ook, gaan ze daarna verontwaardigd doen :roflol:
 
Zo heb ik eens 12 vuilniszakken aan merkkleding in de Leger Des Heils bakken gedeponeerd uit pure frustratie. Enige wat daarop afkomt is buitenlands uitschot zonder geld. Retailwaarde jeans van 3500,00 willen ze alles voor een tientje.. een tientje. Niet een tiende.. Nee een tientje.. Ik moest toen wel even een traantje wegpinken. :o
Goeie keuze, had precies hetzelfde gedaan. Nu rocken de mensen van het leger des Heils die dsquared :cool:
 
Scherp bieden is prima. Scherp onderhandelen is prima. Maar als ik zeg dat een bod gek is en haast beledigend dan is het dat ook :roflol:

Ja.. maar dat doet niemand.

Iedereen wil je rotzooi hebben voor een habbekrats. Ik haat ze.

Maar ik heb laatst de uitkomst van een onderzoek gelezen waaruit blijkt dat je zelf meer waarde hecht aan je spullen als je die moet verkopen, dan degene die het moet kopen en daardoor eigenlijk altijd verschilt voor wat betreft de "waarde".

Dus, ik verkoop mijn rotzooi tegenwoordig met die gedachte. Ik ben liever van de spullen af dan dat het me nog in de weg staat.
 
Maar ik heb laatst de uitkomst van een onderzoek gelezen waaruit blijkt dat je zelf meer waarde hecht aan je spullen als je die moet verkopen, dan degene die het moet kopen en daardoor eigenlijk altijd verschilt voor wat betreft de "waarde".

Dus, ik verkoop mijn rotzooi tegenwoordig met die gedachte. Ik ben liever van de spullen af dan dat het me nog in de weg staat.
Uiteraard. Goede insteek. Je moet er ook niet met emotie naar handelen. Maar ik gun het iemand of niet, in geval van een bod in een bepaalde cat. Een meisje met twee kinderen die in scheiding lag en opnieuw moest beginnen heb ik behoorlijk gespekt. Kan nog gelul zijn natuurlijk maar ik doe het ook voor mijzelf. Zo ben ik dan ook wel weer :roflol:
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Zo heb ik eens 12 vuilniszakken aan merkkleding in de Leger Des Heils bakken gedeponeerd uit pure frustratie. Enige wat daarop afkomt is buitenlands uitschot zonder geld. Retailwaarde jeans van 3500,00 willen ze alles voor een tientje.. een tientje. Niet een tiende.. Nee een tientje.. Ik moest toen wel even een traantje wegpinken. :o
Ik betaal meer als het gedragen is.
 
Daarom laat ik tegenwoordig alle marktplaats handel door mijn secretaresse HillR afhandelen, AAS + Marktplaats werkt gewoon niet, dan gooi ik de spullen liever kapot tegen de muur dan ze aan die paupers te verkopen. Dan wint er helemaal niemand, nu winnen wij :heart:

Wij hebben zo'n weggeefhoek op faccebook voor de omgeving. Meestal zet ik daar spullen op en vaak komen dan mensen die niet zoveel te besteden hebben dit ophalen. Die Marktplaats turkse medemens ben ik wel klaar mee :p
 
Ben ik voor het eerst in maanden alleen met mijn jongenste zoontje, heeft hij koorts dus moeten we maar thuis blijven.
 
Beterschap aan de kleine!
 
Wij hebben zo'n weggeefhoek op faccebook voor de omgeving. Meestal zet ik daar spullen op en vaak komen dan mensen die niet zoveel te besteden hebben dit ophalen. Die Marktplaats turkse medemens ben ik wel klaar mee :p

Ja ik ook, maar HillR heeft meer geduld om die mensen alsnog een poot uit te draaien :roflol:
 
Dank je wel, komt wel goed. Het hoort er ook gewoon bij in het eerste jaar, maar met een tweede heb je gewoon veel minder quality time en dan is het wel jammer als hij ziek is op de momenten dat je meer tijd hebt.
 
Al het in de kliko past gooi ik de spullen tegenwoordig net zo lief weg. Het is echt beschamend hoe veel mensen reageren.
 
Ja ik ook, maar HillR heeft meer geduld om die mensen alsnog een poot uit te draaien :roflol:

:roflol:

Ik had trouwens een reactie op dat beeld van die olifant.. een bod van 8 euro. Gezegd dat ie 'm voor 10 mag hebben.. en dan hoeft het niet meer.

Dan denk ik echt wtffffffffffffffffffffff, die 2 euro?!!!?!?
 
:roflol:

Ik had trouwens een reactie op dat beeld van die olifant.. een bod van 8 euro. Gezegd dat ie 'm voor 10 mag hebben.. en dan hoeft het niet meer.

Dan denk ik echt wtffffffffffffffffffffff, die 2 euro?!!!?!?

Hij denkt dat ook :)
 
Hij denkt dat ook :)

Ja, maar dat is zijn probleem. Ik heb 'm er op staan voor 10 euro. Als vaste prijs. Kom dan niet met 8 euro aanzetten :suicide:
 
Soms komen ze een paar dagen later met nog een lager bod.
 
:roflol: daarom doe ik dat dus niet meer..

tenor.gif
 
Verkoop spullen. Met bon. Soms zelfs nog met garantie. Komen mensen een belachelijk bod plaatsen. Reageer ik niet op. Gaan vervolgens spammen met allerlei leestekens. Als ik dan uiteindelijk reageer met het verzoek om of een normaal bod te plaatsen of af te zien van verdere communicatie krijg ik bepaalde verwensingen via de inbox. Anderen spreken af en komen niet, of zeggen 30 minuten voor aanvang af. Of blijken de tekst niet te hebben gelezen en komen daar dan "ineens" achter. Mensen met gebrekkige beheersing van de schrijftaal wijs ik af, deze zijn dikwijls ook erg aanhoudend. Stel dan voor om in het Engels te schrijven maar dan zijn ze weer beledigd.

Daarom laat ik tegenwoordig alle marktplaats handel door mijn secretaresse HillR afhandelen, AAS + Marktplaats werkt gewoon niet, dan gooi ik de spullen liever kapot tegen de muur dan ze aan die paupers te verkopen. Dan wint er helemaal niemand, nu winnen wij :heart:
Marktplaats is ook echt de hel voor mij. Te veel gedoe. Kopen doe ik ook alleen van mensen die ik kan bellen. Ik bel en doe 1 realistisch voorstel, gaat dat niet dan hoeft het voor mij ook niet meer.

Wat we niet meer nodig hebben geef ik weg, en als ik het niet kan weggeven gaat het in de vuilbak.

100 Euro is mij de frustratie niet waard om met de malloten van marktplaats te dealen.
 
Back
Naar boven