XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest? (6 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Wederom falen op 5x5 OHP :( uit frustratie 40min lopen oefenen.
     
    Marktplaats is ook echt de hel voor mij. Te veel gedoe. Kopen doe ik ook alleen van mensen die ik kan bellen. Ik bel en doe 1 realistisch voorstel, gaat dat niet dan hoeft het voor mij ook niet meer.

    Wat we niet meer nodig hebben geef ik weg, en als ik het niet kan weggeven gaat het in de vuilbak.

    100 Euro is mij de frustratie niet waard om met de malloten van marktplaats te dealen.

    Marktplaats.... heb al even geleden de hoop opgegeven.

    "jij hebt meer foto's van de auto ik ben erg geïnteresseerd. Wat is je laatste prijs ?"

    Dan weet je al dat het niks gaat worden...

    --> Foto's genoeg bij de advertentie toch? De laatste prijs die ik heb gezien is 24.950 (stond hij dus te koop voor).
    --> Wat is jouw hoogste prijs?

    "zend mij meer foto
    stuur mij de code om dit te controleren
    ik wil controleren of auto in orde is"

    --> Auto is in orde. Pas apk gekeurd. Vin code kun je alleen de opties mee opvragen en die staan allemaal in de advertentie.

    "stuur me de foto van het chassisnummer"

    --> De groeten aan je moeder.
     
    Ik kreeg vanmorgen een klacht te horen van mn fysio waar ik altijd gebruik maak van de crosstrainer in de oefenruimte....
    Er hadden een 3 tal Allochtone vrouwen overigens gekleed in hun eigen "klederdracht" (geen sportkleding) tijdens hun "sportuurtje" geklaagd dat mijn aanwezigheid niet op prijs werd gesteld....ik kom daar overigens al bijna 3 jaar ..sinds het ongeval..

    Laten we de rollen maar omdraaien..ik voelde me behoorlijk gediskrimineerd....(dus wij moeten ons maar aanpassen) :mad:
    Bahh!! stinkende plofkippen!!
     
    Ik kreeg vanmorgen een klacht te horen van mn fysio waar ik altijd gebruik maak van de crosstrainer in de oefenruimte....
    Er hadden een 3 tal Allochtone vrouwen overigens gekleed in hun eigen "klederdracht" (geen sportkleding) tijdens hun "sportuurtje" geklaagd dat mijn aanwezigheid niet op prijs werd gesteld....ik kom daar overigens al bijna 3 jaar ..sinds het ongeval..

    Laten we de rollen maar omdraaien..ik voelde me behoorlijk gediskrimineerd....(dus wij moeten ons maar aanpassen) :mad:
    Bahh!! stinkende plofkippen!!
    Als ik het goed begrijp gaat het hier over de traditionele (i.e. erg verhullende) klederdracht van allochtone vrouwen, juist?
    Dat is de wereld op zijn kop... ? Dus jij moet joú aanpassen aan hun anders-gekleed-zijn? Die fysio had niet jou maar hen moeten aanspreken, denk ik zo.
     
    Als ik het goed begrijp gaat het hier over de traditionele (i.e. erg verhullende) klederdracht van allochtone vrouwen, juist?
    Dat is de wereld op zijn kop... ? Dus jij moet joú aanpassen aan hun anders-gekleed-zijn? Die fysio had niet jou maar hen moeten aanspreken, denk ik zo.
    Ach je kent ze wel die vrouwen van 1 mtr hoog en 1 mtr breed met 20-30kg overgewicht....proberen mij weg te jagen...hebben dus geen sportkleding aan maar gewoon alles in het lang zelfs met hoofddoek op...en stinken!! Mijn fysio kreeg dit door van een collega en die durfde dus niet rechtstreeks met mij hierover te communiceren haha
     
    Ik kreeg vanmorgen een klacht te horen van mn fysio waar ik altijd gebruik maak van de crosstrainer in de oefenruimte....
    Er hadden een 3 tal Allochtone vrouwen overigens gekleed in hun eigen "klederdracht" (geen sportkleding) tijdens hun "sportuurtje" geklaagd dat mijn aanwezigheid niet op prijs werd gesteld....ik kom daar overigens al bijna 3 jaar ..sinds het ongeval..

    Laten we de rollen maar omdraaien..ik voelde me behoorlijk gediskrimineerd....(dus wij moeten ons maar aanpassen) :mad:
    Bahh!! stinkende plofkippen!!

    Belachelijk ja. Dien jij een klacht in over hun.
     
    Belachelijk ja. Dien jij een klacht in over hun.
    Goed idee...ik heb tenslotte meer credits opgebouwd dan zij
    Ze mogen daar vrij "sporten" omdat het cliënten zijn...dus in hun klederdracht is puur goodwill van de praktijk
    Moeten ze maar naar de sportschool gaan haha
     
    Ik kreeg vanmorgen een klacht te horen van mn fysio waar ik altijd gebruik maak van de crosstrainer in de oefenruimte....
    Er hadden een 3 tal Allochtone vrouwen overigens gekleed in hun eigen "klederdracht" (geen sportkleding) tijdens hun "sportuurtje" geklaagd dat mijn aanwezigheid niet op prijs werd gesteld....ik kom daar overigens al bijna 3 jaar ..sinds het ongeval..

    Laten we de rollen maar omdraaien..ik voelde me behoorlijk gediskrimineerd....(dus wij moeten ons maar aanpassen) :mad:
    Bahh!! stinkende plofkippen!!

    Mooi voorbeeld van hoe onze multiculturele samenleving mislukt is.

    Integratie? Niks integratie bij sommige :rolleyes:
     
    Sta ik om 19:15 uur voor een dichte Appie, wegens Goede Vrijdag ging ie om 19:00 uur dicht. Even niet aan gedacht. :P
    Gelukkig heb ik altijd nog genoeg in huis; een voorraadkast en vriezer vol. Morgen dan eerst maar verse boodschappen doen na mijn training en dan preppen.:)
     
    Sta ik om 19:15 uur voor een dichte Appie, wegens Goede Vrijdag ging ie om 19:00 uur dicht. Even niet aan gedacht. :P
    Gelukkig heb ik altijd nog genoeg in huis; een voorraadkast en vriezer vol. Morgen dan eerst maar verse boodschappen doen na mijn training en dan preppen.:)
    Hier ook voor een dichte Appie, gelukkig een Deen ernaast die wel gewoon open was.
     
    • Like
    Waarderingen: BB_
    Hier ook voor een dichte Appie, gelukkig een Deen ernaast die wel gewoon open was.
    In Denemarken doen ze zeker niet aan Goede Vrijdag. ;)
     
    You are salty enough :p

    tenor (5).gif
     
    Back
    Naar boven