Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest? (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Reclame krijg je naar wat je zoekt he :p.
    Jaja en dit dan. Niks met wielrennen dus zoek daar ook niet op. Denk dat bodybuilding.nl gewoon naar geile mama's zoekt.
    Screenshot_20190508-194828_Chrome.jpg
     
    Hoeveel moet ik maandelijks doneren om advertentie vrij te zijn hier op het forum?

    Snap dat die inkomsten vast leuk zijn maar vind dit wel heel dramatisch.

    Bekijk bijlage 454674

    Als je akkoord gaat met cookies ga je ook akkoord met gepersonaliseerde advertenties..

    "Bij al onze producten voor uitgevers trekken we conclusies over de interesses van gebruikers op basis van sites die ze bezoeken of apps die ze gebruiken."
    https://support.google.com/adsense/answer/9007336?hl=nl


    Welke advertenties getoond worden hebben we zelf beperkte controle over. Met een Elite account kan je alle advertenties uitschakelen.
     
    Wat levert jullie meer op? Als ik een elite account neem, of als ik dagelijks tientallen pagina`s bekijk en de ads toelaat?
     
    Als je akkoord gaat met cookies ga je ook akkoord met gepersonaliseerde advertenties..

    "Bij al onze producten voor uitgevers trekken we conclusies over de interesses van gebruikers op basis van sites die ze bezoeken of apps die ze gebruiken."
    https://support.google.com/adsense/answer/9007336?hl=nl


    Welke advertenties getoond worden hebben we zelf beperkte controle over. Met een Elite account kan je alle advertenties uitschakelen.
    Op mijn telefoon kijk ik eigenlijk alleen maar dbb. Geen idee of Google insta meeneemt. Daar volg ik wel een boel kechs
     
    Op mijn telefoon kijk ik eigenlijk alleen maar dbb. Geen idee of Google insta meeneemt. Daar volg ik wel een boel kechs
    Google neemt ook je desktopsurfgedrag mee als je met je Google-account op je telefoon bent ingelogd.
     
    Google neemt ook je desktopsurfgedrag mee als je met je Google-account op je telefoon bent ingelogd.
    Vind het wel grappig dit soort advertenties. Weet wel zeker dat ik op desktop + telefoon. Niet naar dit soort dingen zoek. Of mijn vriendin gaat binnenkort voorstellen om een trio te gaan doen.

    Vragen??
     
    Vind het wel grappig dit soort advertenties. Weet wel zeker dat ik op desktop + telefoon. Niet naar dit soort dingen zoek. Of mijn vriendin gaat binnenkort voorstellen om een trio te gaan doen.

    Vragen??
    Google anticipeert ook. Als jij googlet op symptomen van een verkoudheid krijg je neusspray voorgeschoteld. Google weet wat goed voor je is.
     
    Wat levert jullie meer op? Als ik een elite account neem, of als ik dagelijks tientallen pagina`s bekijk en de ads toelaat?

    Als iedereen ads toelaat brengt meer op maar dat gaat niet gebeuren. Een paar personen gaat het verschil niet maken en we hebben altijd liever Elite leden.

    Aantal ads is trouwens minder dan voorheen. Leden zien 1 reclameblok op voorpagina, in forums en topics. Voorheen waren dit er minimaal 2 op elke pagina (ook in conversaties). Bezoekers krijgen er 1 op voorpagina, 3 in forums en 3 in topics te zien.

    Exclusief sponsoradvertenties is dit. Daarvan tonen we bovenaan 1 in de header, 1 in gesponsorde forums/topics (zonder header) en in de sidebar waar aanwezig.
     
    Google anticipeert ook. Als jij googlet op symptomen van een verkoudheid krijg je neusspray voorgeschoteld. Google weet wat goed voor je is.
    Duidelijk dat ik niet gaan wielrennen en een hete mama zoeken
     
    Back
    Naar boven