AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Bezoekers in dit topic

Ik krijg precies dezelfde milfs advertenties.
Maar daar zoek ik ook op, dus kan kloppen
 
Eenmalig met Elite account.
Ik heb een elite-account maar zie ook gewoon reclame. Normaal gesproken heb ik hier geen last van, aangezien ik op mijn eigen laptop adblocker heb geïnstalleerd (zit nu op een andere laptop); Bosco55555 : dat is dus ook de oplossing.
 
Google anticipeert ook. Als jij googlet op symptomen van een verkoudheid krijg je neusspray voorgeschoteld. Google weet wat goed voor je is.

Sterker nog, als jij je telefoon op zak hebt een praat over griep krijg je al neusspray reclame :roflol:
 
Ik heb een elite-account maar zie ook gewoon reclame. Normaal gesproken heb ik hier geen last van, aangezien ik op mijn eigen laptop adblocker heb geïnstalleerd (zit nu op een andere laptop); Bosco55555 : dat is dus ook de oplossing.
Kun je aanvinken bij voorkeuren...
 
Nooit bij stilgestaan eigenlijk maar misschien maar even adblocker voor DBB uitzetten.
 
nevermind heb ik kennelijk al gedaan.
 
Blijkbaar moet ik ook al mijn kleren strijken. Die advertenties is een mooie toevoeging beetje karma systeem maar dan spannender
 
Kun je ook de moderators op je negeerlijst zetten trouwens? ;)
 
Waarom zie ik alleen maar advertenties voor jurken? Ik dacht dat ads gepersonaliseerd waren. :P
Ads moeten toch gericht zijn op de doelgroep? Ik zie nergens reclame voor AAS. :(
 
  • Like
Waarderingen: 040B
Waarom zie ik alleen maar advertenties voor jurken? Ik dacht dat ads gepersonaliseerd waren. :P
Ads moeten toch gericht zijn op de doelgroep? Ik zie nergens reclame voor AAS. :(
Geen sauna advertenties?
 
Waarom zie ik alleen maar advertenties voor jurken? Ik dacht dat ads gepersonaliseerd waren. :P
Ads moeten toch gericht zijn op de doelgroep? Ik zie nergens reclame voor AAS. :(
Kijk hem dan, niet eens aan zijn eerste kuur begonnen en praat nu al alleen maar over AAS.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Waarom zie ik alleen maar advertenties voor jurken? Ik dacht dat ads gepersonaliseerd waren. :P
Ads moeten toch gericht zijn op de doelgroep? Ik zie nergens reclame voor AAS. :(
ads vinden dat je je moet vermannen:p
 
Ik zag zojuist een add voor singles 50+ ...
Zéér gepersonaliseerd indeed:roflol:
 
Nu weer een add voor gaming. Nog zoiets dat van toepassing is op mij :rolleyes:
Krijgt er überhaupt iemand op dit forum adds te zien die enigszins steek houden?
Niet dat het voor mij veel uitmaakt; heb sowieso niet snel de neiging om die adds aan te klikken
 
Nu weer een add voor gaming. Nog zoiets dat van toepassing is op mij :rolleyes:
Krijgt er überhaupt iemand op dit forum adds te zien die enigszins steek houden?
Niet dat het voor mij veel uitmaakt; heb sowieso niet snel de neiging om die adds aan te klikken
Nee, want normaal gesproken heb ik ad-blocker aanstaan en daardoor heb ik al 10 jaar nergens meer ads gezien. :)
 
Mijn DBB staat vol advertenties :yell: Sinds gisteren ook op mijn telefoon, na iedere post een advertentie over huizen kopen of "last van artrose?" :dunno:
 
Back
Naar boven