MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Bezoekers in dit topic

  • Het gaat hier zienderogen achteruit :(
     
    Mijn DBB staat vol advertenties :yell: Sinds gisteren ook op mijn telefoon, na iedere post een advertentie over huizen kopen of "last van artrose?" :dunno:
    Geen "do you want bigger boobies?;(" --> ad-blocker installeren.
     
    Geen "do you want bigger boobies?;(" --> ad-blocker installeren.

    Die adblockers zijn niet altijd beschikbaar op de smartphone ;)
     
    Geen "do you want bigger boobies?;(" --> ad-blocker installeren.

    :eyes:

    Op mijn werk kan ik geen ad-blocker installeren, die rechten heb ik niet.
     
    :eyes:

    Op mijn werk kan ik geen ad-blocker installeren, die rechten heb ik niet.
    DBB'en op het werk? :finger:;)
    Bij ons op werk staan alle ads uit, net als locatiebepaling enz. Internetgebruik is ook erg beperkt. Op mijn werktelefoon staat locatiebepaling ook verlicht uit en is er een waslijst aan niet-toegestane apps. Gebruik dan ook mijn privé-telefoon.
     
    DBB'en op het werk? :finger:;)
    Bij ons op werk staan alle ads uit, net als locatiebepaling enz. Internetgebruik is ook erg beperkt. Op mijn werktelefoon staat locatiebepaling ook verlicht uit en is er een waslijst aan niet-toegestane apps. Gebruik dan ook mijn privé-telefoon.

    Er is toch een keer een hele rel geweest om die locatie gegevens op smartphones bij defensie?
     
    Er is toch een keer een hele rel geweest om die locatie gegevens op smartphones bij defensie?
    Rel is een groot woord, maar als iemand met zo'n runnerapp een rondje gaat hardlopen in Mali en op z'n Facebook post, is gewoon niet handig. We mochten ook een aantal jaar niet in uniform reizen wegens geweld op straat tegen militairen.
     
    Er is toch een keer een hele rel geweest om die locatie gegevens op smartphones bij defensie?

    Niet alleen bij Defensie , ook bij de dienders in blauw is dat aan de orde
     
    Tja logisch nadenken is niet aan iedereen besteed natuurlijk :p
     
    Ik gebruik gewoon 2 telefoons en houd werk en privé gescheiden.
     
    Kep nog geen enkele hete mamma gezien op Tinder :jk:
     
    DBB'en op het werk? :finger:;)
    Bij ons op werk staan alle ads uit, net als locatiebepaling enz. Internetgebruik is ook erg beperkt. Op mijn werktelefoon staat locatiebepaling ook verlicht uit en is er een waslijst aan niet-toegestane apps. Gebruik dan ook mijn privé-telefoon.
    Ik snap sowieso de keuze voor Samsung niet bij defensie. Dat bedrijf heeft een reputatie wat betreft het stelen van data en totaal lak aan alle privacy regels.
     
    Ik snap sowieso de keuze voor Samsung niet bij defensie. Dat bedrijf heeft een reputatie wat betreft het stelen van data en totaal lak aan alle privacy regels.

    Ook binnen de politie is gekozen voor samsung , en nog voor de A - serie ook ???

    Prive een Iphone x , zakelijk een samsung A8
     
    Ik moet afvallen:roflol:

    Maar 30 kg te gaan

    Screenshot_20190508-125215_Chrome.jpg
     
    Back
    Naar boven