Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Bezoekers in dit topic

Onzorgvuldige honden bij bol.com. Twee dingen besteld waarvan 1 boek. Dat lijkt zo in de grote doos te zijn geflikkerd waardoor het andere artikel er tijdens het vervoeren tegenaan heeft kunnen beuken. Met een dubbel gevouwen boek tot gevolg. Ze sturen wel weer een nieuwe maar ik red het niet om dat op tijd cadeau te geven. Terwijl het zo simpel te voorkomen is. Inb4 een of ander bijdehandje die post dat het simpel te voorkomen is door het boek zelf te kopen.
 
20190509_184908.jpg
 
Zelfs op mijn wedstrijd op 5% vet had ik overgewicht:o
de wondere wereld van de bodymass index .
het zal technisch ook wel kloppen ,elke kilo boven de 100 word moeilijk ademen en dikke mannen geluiden uitstoten . 5% ? geen last van pijn aan je voetzolen , lijkt me dat het vet kussentje onder je voet wel ver weg is dan .
 
:roflol: the struggle is real :D

Extra hard gefietst zeker:roflol:
Karma is real! Gisteren 2 mensen op het forum die mij plagen met pizza, vandaag op het werk collega's die maar niet op konden houden met praten over pizza en dan ook nog achter domino's fietsen.

Extra hard naar huis gefietst. Des te eerder kon ik biefstuk gaan eten.
 
Karma is real! Gisteren 2 mensen op het forum die mij plagen met pizza, vandaag op het werk collega's die maar niet op konden houden met praten over pizza en dan ook nog achter domino's fietsen.

Extra hard naar huis gefietst. Des te eerder kon ik biefstuk gaan eten.
Je kan er toch gewoon 1 eten IIFYM?
 
Je kan er toch gewoon 1 eten IIFYM?
Nee ik niet want ik kan niet normaal doen. 1 pizza betekent ook dat ik meer wil en kan mij niet goed inhouden en heb in mijn hoofd direct het idee dat ik 1 week verpest ookal zorg ik dat het past in mijn behoefte
 
Nee ik niet want ik kan niet normaal doen. 1 pizza betekent ook dat ik meer wil en kan mij niet goed inhouden en heb in mijn hoofd direct het idee dat ik 1 week verpest ookal zorg ik dat het past in mijn behoefte
Ah herkenbaar, wat mij daarin heeft geholpen is IF :p in het begin even wennen maar is daarna een eitje, zou zo met de ramadan mee kunnen doen nu
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Karma is real! Gisteren 2 mensen op het forum die mij plagen met pizza, vandaag op het werk collega's die maar niet op konden houden met praten over pizza en dan ook nog achter domino's fietsen.

Extra hard naar huis gefietst. Des te eerder kon ik biefstuk gaan eten.
Had die pizza eruit gejat :P fiets je m er gelijk weer af... hehe
 
Back
Naar boven