Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest? (7 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Training ging belachelijk lekker. Pomp, drive, kracht, focus. Niet normaal. Ik bleef heel relaxed naar mijn omgeving, dus van agressie geen sprake. Heb die gast vriendelijke bedankt, maar wel gezegd dat hij de volgende set niet hoefde te helpen. Verder ook nog wat andere lui tips gegeven en iemand geholpen. :) Gelijk door naar Utrecht, 120 km gereden net en nu eten. In het verkeer blijf ik doorgaans ook rustig, maar zojuist moest ik mij even inhouden toen ik op de doorgaande weg (voorrangsweg) reed en twee lichtgetinte gasten in een Golfje (volgens mij) keihard vlak voor mij de weg op kwamen (ondanks de haaientanden). Ik toeterde (en terecht) en hun reactie was ineens vol op de rem trappen en stil gaan staan. Toen moest ik wel even rustig tot 10 tellen en heb ik het maar laten gaan. Kansloze figuren.
    Wat heeft hun lichtgetintheid te maken met dit vergrijp? AAS-geïnduceerd racisme.
     
    Training ging belachelijk lekker. Pomp, drive, kracht, focus. Niet normaal. Ik bleef heel relaxed naar mijn omgeving, dus van agressie geen sprake. Heb die gast vriendelijke bedankt, maar wel gezegd dat hij de volgende set niet hoefde te helpen. Verder ook nog wat andere lui tips gegeven en iemand geholpen. :) Gelijk door naar Utrecht, 120 km gereden net en nu eten. In het verkeer blijf ik doorgaans ook rustig, maar zojuist moest ik mij even inhouden toen ik op de doorgaande weg (voorrangsweg) reed en twee lichtgetinte gasten in een Golfje (volgens mij) keihard vlak voor mij de weg op kwamen (ondanks de haaientanden). Ik toeterde (en terecht) en hun reactie was ineens vol op de rem trappen en stil gaan staan. Toen moest ik wel even rustig tot 10 tellen en heb ik het maar laten gaan. Kansloze figuren.
    Dodge ram kopen, grote bullbar monteren en het gas intrappen. Gooi het er maar op dat je last van je suiker had
     
    Wat heeft hun lichtgetintheid te maken met dit vergrijp? AAS-geïnduceerd racisme.
    Weet ik niet. Ik heb mij ook geen oordeel geveld over hun huidskleur, auto, leeftijd. Waar lees jij racisme?
    Ja, het waren gewoon kutlui, oprotten uit dit land als jullie je niet kunnen gedragen en zeg tegen je moeder dat ze zich moet scheren. Wollah!
     
    Weet ik niet. Ik heb mij ook geen oordeel geveld over hun huidskleur, auto, leeftijd. Waar lees jij racisme?
    Ja, het waren gewoon kutlui, oprotten uit dit land als jullie je niet kunnen gedragen en zeg tegen je moeder dat ze zich moet scheren. Wollah!
    1 punt voor racisme
     
    Ik heb nergens onderscheid gemaakt op basis van ras. :) Enkel geconstateerd dat die 2 personen een niet-blanke huidskleur hadden. Daarnaast zie ik die 2 om diverse redenen graag terugkeren naar hun land van herkomst.

    Geert Wilders mag trouwens overigens ook vrij oproepen tot 'minder Marokkanen', dat gaat wel wat verder, en tot op heden is die zaak ook nog steeds niet afgehandeld.
     
    Iedereen rondom mij zit te vreten, en ik kan het vandaag echt niet hebben :mad:
    lunchwalking?? Vergeet je bubbels niet Bubsie....haha mooi team Bubsie met de bubbels :p
     
    Inb4 sticker voor bubsie.

    Dat zou dan weer in het "wat maakte je dag vandaag goed" topic mogen :)

    lunchwalking?? Vergeet je bubbels niet Bubsie....haha mooi team Bubsie met de bubbels :p

    Uitzonderlijk om 12u15 lunchen vandaag ipv 13u30.
    Nog maar 45' dus. Fijn voor nu, maar dan heb ik in de namiddag weer vroeg trek.
    Zucht.
     
    Protip, als je een hogere functie/inkomen krijgt zorg er voor dat je dat niet in Mei krijgt maar in Juni..

    gvd bijna €400 op achteruit gegaan door in Mei omhoog te gaan, ookal is het jaarinkomen tot nu toe lager dan vorig jaar.

    belastingdiesnt, leuker kunnen we het niet maken, wel oneerlijker.
     
    • Like
    Waarderingen: BB_
    Protip, als je een hogere functie/inkomen krijgt zorg er voor dat je dat niet in Mei krijgt maar in Juni..

    gvd bijna €400 op achteruit gegaan door in Mei omhoog te gaan, ookal is het jaarinkomen tot nu toe lager dan vorig jaar.

    belastingdiesnt, leuker kunnen we het niet maken, wel oneerlijker.
    Zou je dit kunnen uitleggen voor de leek?

    Ik dacht dat de belasting op jaar inkomen gebaseerd was.
     
    Zou je dit kunnen uitleggen voor de leek?

    Ik dacht dat de belasting op jaar inkomen gebaseerd was.

    Ineens van 8% bijzondere verloning naar 36% omdat 10%hoger uurloon en 5 meer contracturen, ingang Mei.

    Heb dus dit jaar minder verdient dan vorig jaar(had toen meer overuren) maar mag ineens ruim 1/3de van mijn vakantiegeld inleveren in plaats van 1/11de.

    Moet we even uitzoeken op het correct is en of ik misschien wat terug krijg in Maart want dit is next level kut.
     
    Back
    Naar boven