XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

  • Niet lullig bedoeld maar voor het soort werk waar dreamy1 in aanmerking komt hoef je vaak niet eens echt te solliciteren.

    Weet er zekf ook alles van. Veel baantjes gehad en misschien 3x Een sollicitatiegesprek gehad.

    Het soort werk van. Doorpakker handjes uit de mouwen. Het werk zien liggen. Geen 9 tot 5 mentaliteit enzo :p

    En even vaak ook weer ontslagen. :D
     
    Mijn iPhone die al krakkemikkig was is weer eens gevallen en nu echt overleden, gelukkig recent nog wat foto’s overgezet naar de computer en mijn vrouw haar oude 6 ligt nog ergens in en la. Helaas wel het einde van de handzame iPhone voor mij, een SE vond ik echt het ideale formaat.
    De 5SE was inderdaad een top toestel. Fijn formaat en kon best tegen een stootje.
    Ik heb nu een 8 en vind het eigenlijk een te groot kut ding.
     
    Hoe meer je werkt hoe meer ze afpakkeb
    Misschien is dat wel de reden dat je het hier zo goed hebt nu? Kan me ook niet voorstellen dat jij zoveel belasting afdraagt met een loon in de supermarkt..
     
    Misschien is dat wel de reden dat je het hier zo goed hebt nu? Kan me ook niet voorstellen dat jij zoveel belasting afdraagt met een loon in de supermarkt..
    In Turkije hebben ze het beter daarom wonen ze ook hier.
     
    • Like
    Waarderingen: ACE
    Pfff... Ik dacht; oke ik ga wiskunde beginnen leren. Het zal wel soepel gaan, zoals in Januari... Ik open mn boek en weet echt 0.
    En na een uur te zoeken wat iets kan zijn, sta ik nog geen stap verder.
     
    • Like
    Waarderingen: BB_
    Pfff... Ik dacht; oke ik ga wiskunde beginnen leren. Het zal wel soepel gaan, zoals in Januari... Ik open mn boek en weet echt 0.
    En na een uur te zoeken wat iets kan zijn, sta ik nog geen stap verder.
    Mss kunnen we je helpen? Waarover gaat het?
     
    Wiskunde is leuk. 9,8 eindexamen VWO. Baalde ik nog van.
     
    Wiskunde is leuk. 9,8 eindexamen VWO. Baalde ik nog van.
    Moeten jullie in NL ook kiezen tussen 6u of 8u wiskunde per week (ervan uitgaande dat je wiskunde als richting kiest)? Ik heb het dan over humaniora (niet hogeschool of universiteit)
     
    Wiskunde is leuk. 9,8 eindexamen VWO. Baalde ik nog van.
    Verkapt kijk mij is goed in wiskunde zijn post.
    Hoe baal je van een 9,8? Was jij ook zo'n klasgenoot die altijd zei van ik heb het super slecht gedaan? En dan alsnog een 8 of 9 haalde?
     
    Moeten jullie in NL ook kiezen tussen 6u of 8u wiskunde per week (ervan uitgaande dat je wiskunde als richting kiest)?
    Nee, maar ik ben 13 jaar geleden geslaagd, dus dat zal intussen al weer 10x veranderd zijn.
     
    Nee, maar ik ben 13 jaar geleden geslaagd, dus dat zal intussen al weer 10x veranderd zijn.
    Het onderwijssysteem is idd overal wellicht aan snelle verandering onderhevig (en maar goed ook). Alleen helaas niet in België. As always :rolleyes:
     
    Mss kunnen we je helpen? Waarover gaat het?
    'k Heb het geskipt maar het gaat over afgeleiden. Kans is tevens ook klein dat dat op het examen komt maar ik vind het wel fijn om vanaf het begin te beginnen zodat je niks mist.
    Risico van het vak zeker? :cool:
     
    'k Heb het geskipt maar het gaat over afgeleiden. Kans is tevens ook klein dat dat op het examen komt maar ik vind het wel fijn om vanaf het begin te beginnen zodat je niks mist.
    Risico van het vak zeker? :cool:
    De basis moet er zeker zijn. En je wil het grondig doen; dus dat siert je.
    Succes!
     
    'k Heb het geskipt maar het gaat over afgeleiden. Kans is tevens ook klein dat dat op het examen komt maar ik vind het wel fijn om vanaf het begin te beginnen zodat je niks mist.
    Risico van het vak zeker? :cool:
    Afgeleiden is niet zo moeilijk als je er even rustig voor gaat zitten, op YouTube staan ook genoeg duidelijke filmpjes
     
    Afgeleiden is niet zo moeilijk als je er even rustig voor gaat zitten, op YouTube staan ook genoeg duidelijke filmpjes
    Big oof... Het is niet moeilijk als je het kan inderdaad maar ik ga echt niet meer op iemand anders' wijze werken.
    Vorig jaar was er een thema maar ik leerde toen met mijn papa (= zijn methode), ik deed die toets, goed gevoel erbij. Ik kreeg 2/20.
    Ik kijk t eens na, alles klopt maar alleen een beetje anders, ik geef m'n toets terug. Kreeg dan 19/20 terug lol
     
    Big oof... Het is niet moeilijk als je het kan inderdaad maar ik ga echt niet meer op iemand anders' wijze werken.
    Vorig jaar was er een thema maar ik leerde toen met mijn papa (= zijn methode), ik deed die toets, goed gevoel erbij. Ik kreeg 2/20.
    Ik kijk t eens na, alles klopt maar alleen een beetje anders, ik geef m'n toets terug. Kreeg dan 19/20 terug lol
    Goede docent dan :emo:
     
    Back
    Naar boven