XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest? (8 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • 11 uur gewerkt, vervolgens gehaast om naar huis te gaan aangezien ik nog een verjaardagsfeestje had.

    Kom ik daar aan.
    Kutfeest. Moeilijk saai.


    F die shit ik ga naar huis.
     
    Dat is mijn dagelijkse routine (niet dat 4,5-uur file rijden hoor). Avondeten was vandaag 22:00 uur.

    Vooral die files, zonde van de tijd.

    Nouja, het us inmiddels weekend, dus zo big even sporten.
     
    Vooral die files, zonde van de tijd.

    Nouja, het us inmiddels weekend, dus zo big even sporten.
    Ja, das echt klote. Ik werk meestal langer door om de files te vermijden; ik maak 10x liever nog wat werk af (of ga eerst sporten) dan dat ik 2 uur in de file moet staan.
     
    Ja, das echt klote. Ik werk meestal langer door om de files te vermijden; ik maak 10x liever nog wat werk af (of ga eerst sporten) dan dat ik 2 uur in de file moet staan.
    Gelukkig woon en werk ik in een wat stiller gebied, zelden files. Maar als ik dan verder het land in moet, zoals gisteren is het wel afzien.

    Ik kom uit de randstad, maar verhuizen heb ik absoluut geen spijt van.
     
    Wij gaan écht naar Noord-Macedonië ;) Zitten dan in Ohrid zelf.. ben erg benieuwd!
    Top, Ohrid is 'leuk' toeristisch. Best was Nederlanders, maar nog niet het massatoerisme. Lekker en goedkoop eten. Ik heb een rondje rond het meer gefietst (door Albanië), ruim 100 km. Dat was echt top. Het Klooster van Sveti Naum is een bezienswaardigheid aan de andere kant van het meer. Ik deed alles op de fiets (had een mountainbike gehuurd), maar ontspannen met een boottocht kan natuurlijk ook.
     
    Top, Ohrid is 'leuk' toeristisch. Best was Nederlanders, maar nog niet het massatoerisme. Lekker en goedkoop eten. Ik heb een rondje rond het meer gefietst (door Albanië), ruim 100 km. Dat was echt top. Het Klooster van Sveti Naum is een bezienswaardigheid aan de andere kant van het meer. Ik deed alles op de fiets (had een mountainbike gehuurd), maar ontspannen met een boottocht kan natuurlijk ook.

    Gaaf! Een vriendin van mij was ook behoorlijk enthousiast en zei idd ook al dat het eten er erg goedkoop is...Wij hebben op de planning een paar excursies (jeep, boot, wandelen etc), maar moeten rekening houden met 1 iemand met voetamputatie, die red max 10 km lopen achter elkaar.
     
    Gaaf! Een vriendin van mij was ook behoorlijk enthousiast en zei idd ook al dat het eten er erg goedkoop is...Wij hebben op de planning een paar excursies (jeep, boot, wandelen etc), maar moeten rekening houden met 1 iemand met voetamputatie, die red max 10 km lopen achter elkaar.
    Komt goed! De gemiddelde dikke toerist loopt al te klagen bij 500 m over de boulevard. Excursies zijn er genoeg. Een auto'tje huren mocht je ergens anders heen willen (Skopje bijvoorbeeld, best een unieke en leuke stad met de 'Old Bazaar', gezellige binnenstad en interessante Islamitische geschiedenis). Albanië is om de hoek en is helemaal goedkoop (volgens mij het armste en goedkoopste land van Europa).
     
    Back
    Naar boven