MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Komt goed! De gemiddelde dikke toerist loopt al te klagen bij 500 m over de boulevard. Excursies zijn er genoeg. Een auto'tje huren mocht je ergens anders heen willen (Skopje bijvoorbeeld, best een unieke en leuke stad met de 'Old Bazaar', gezellige binnenstad en interessante Islamitische geschiedenis). Albanië is om de hoek en is helemaal goedkoop (volgens mij het armste en goedkoopste land van Europa).
Albanië moet je heel ver van weg blijven, heel veel drugscrimineeltjes
 
Weekenders die komen vragen wanneer je klaar bent want 4 minuten rust is te lang om op te wachten.
 
Ik had al een spatader op mijn rechterbeen (behandeling werd 2 jaar geleden nog niet vergoed omdat het niet 'erg' genoeg was): nu is ie ronduit vervelend aan het worden (gloeit en voelt erg akelig). Toch maar weer een afspraak bij de HA maken van de week... Zou dit door het trainen kunnen komen of juist niet? Weet niet of iemand van jullie er ervaring mee heeft? :(
 
Ik had al een spatader op mijn rechterbeen (behandeling werd 2 jaar geleden nog niet vergoed omdat het niet 'erg' genoeg was): nu is ie ronduit vervelend aan het worden (gloeit en voelt erg akelig). Toch maar weer een afspraak bij de HA maken van de week... Zou dit door het trainen kunnen komen of juist niet? Weet niet of iemand van jullie er ervaring mee heeft? :(
Is heel verschillend en persoonlijk...het kan evt. met je werk te maken hebben de gehele dag staan en lopen kan dan te belastend zijn
je kan ze laten strippen of laseren...laseren is wel uniek en geeft het beste resultaat...maar zal wellicht niet vergoed worden......anders komt het vaak terug ..dat is echt geen lolletje altijd maar een lange broek aan :(

je kan reviews opzoeken
 
Ik had al een spatader op mijn rechterbeen (behandeling werd 2 jaar geleden nog niet vergoed omdat het niet 'erg' genoeg was): nu is ie ronduit vervelend aan het worden (gloeit en voelt erg akelig). Toch maar weer een afspraak bij de HA maken van de week... Zou dit door het trainen kunnen komen of juist niet? Weet niet of iemand van jullie er ervaring mee heeft? :(
Hoe erg is het. Bij mijn moeders kant is het erfelijk (niet onderzocht, maar alle zussen hebben het). Een enkele streng ader is niet erg lijkt me maar lastig als het je beperkt om een rokje te dragen.

Succes
 
Is heel verschillend en persoonlijk...het kan evt. met je werk te maken hebben de gehele dag staan en lopen kan dan te belastend zijn
je kan ze laten strippen of laseren...laseren is wel uniek en geeft het beste resultaat...maar zal wellicht niet vergoed worden......anders komt het vaak terug ..dat is echt geen lolletje altijd maar een lange broek aan :(

je kan reviews opzoeken
Zoals Bosco aangeeft zou ik eens opzoeken of het laten laseren wat voor je is. Mijn tante heeft zo'n behandeling ondergaan en was zeer effectief
 
Is heel verschillend en persoonlijk...het kan evt. met je werk te maken hebben de gehele dag staan en lopen kan dan te belastend zijn
je kan ze laten strippen of laseren...laseren is wel uniek en geeft het beste resultaat...maar zal wellicht niet vergoed worden......anders komt het vaak terug ..dat is echt geen lolletje altijd maar een lange broek aan :(

je kan reviews opzoeken
Niets kan tippen aan strippen.
 
Thnx voor de tips! Is één ader, maar wel erg zichtbaar. Erfelijk geen idee, heb al lang geen ouders meer dus kan het niet ff navragen ;)
Mijn werk is idd vnl staan en lopen.

Ik zal een verwijzing vragen bij de HA en kijken of laseren idd een idee is.
 
Tfw still ecto
2f0de7d4d68a638446d7fb583c9e4a60.png
 
Echt "verpest " is mijn dag niet maar ik vind de laatste tijd het troll / bash gehalte wel erg hoog , het lijkt wel of men elkaar niets meer gunt

Het meerendeel van de members hier is volwassen toch ?
Het voelt af en toe of dat ik in een groepschat zit van mijn dochter en haar schoolklas ( kids van 10 a 11 jaar )

Laten we elkaar vooral blijven respecteren
 
Albanië moet je heel ver van weg blijven, heel veel drugscrimineeltjes
Die drugscrimineeltjes zitten bijna allemaal hier. De mensen zijn daar over het algemeen zeer vriendelijk en openhartig.
Het blijft natuurlijk wel oppassen daar als toerist op bepaalde plaatsen maar ik loop bijvoorbeeld ook niet helemaal alleen in Molenbeek rond om 1u 's nachts.
 
Ik vind dit ook absoluut niet kunnen, wat een kinderachtig gedoe zeg. Laten we weer terug gaan naar het corrigeren van spellingsfouten.
 
Back
Naar boven