MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Bezoekers in dit topic

  • Uitgenodigd bij een vriendin om een stuk taart te komen eten. Dus karig ontbijt gehad om een beetje te compenseren.. daar komen en horen dat ze dat taart is vergeten te halen ..:treuren:
    Ik neem aan dat ze geen vriendin meer is?
     
    Kom er net achter dat het 'dag cafe' topic dicht is. Wat is deze.
    Wat is dit forum braaf geworden zeg! Nergens meer gescheld of vieze grapjes. jammer...
     
    Kom er net achter dat het 'dag cafe' topic dicht is. Wat is deze.
    Wat is dit forum braaf geworden zeg! Nergens meer gescheld of vieze grapjes. jammer...
    Dan kijk je in de verkeerde topics:P

    Even lid worden van @ Potentie
     
    Of gewoon het log van 28taP en BB_ volgen :rolleyes:
     
    Kom er net achter dat het 'dag cafe' topic dicht is. Wat is deze.
    Wat is dit forum braaf geworden zeg! Nergens meer gescheld of vieze grapjes. jammer...
    Ik zou zeggen doe er wat aan.
     
    Kom er net achter dat het 'dag cafe' topic dicht is. Wat is deze.
    Wat is dit forum braaf geworden zeg! Nergens meer gescheld of vieze grapjes. jammer...
    Het is niet meer wat het geweest is, zelfs ik ben tam tegenwoordig.
     
    Bert ik weet niet wat er allemaal gezegd of gedaan is, maar het wordt nu wel vermoeiend. Overal moet ik lezen dat er iets aan de hand is en het is goed dat je voor je meissie opkomt, maar het is ook een keer genoeg. Leven gaat door, zelfs hier........... dusssssss
    Als je niet weet wat er gezegd of gedaan is, oordeel dan alsjeblieft ook niet. Het gaat niet over voor wie ik wel of niet opkom en ik ben pas net online. Ik ben niet in de gelegenheid overdag op het forum te zitten en heb daardoor wat gemist, maar dat ontneemt mij niet het recht ook mijn kant van het verhaal te vertellen.
     
    Oké, bedankt voor alle positieve berichtjes. :thumbs:
    Laten we er verder dan ook maar over ophouden, wilde enkel en mijn kant van het verhaal (en wat er echt gezegd was) delen. Laten we het vergeten. :)
     
    Hè ik begin er net lekker in te komen. :D
     
    Back
    Naar boven