XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Als je niet weet wat er gezegd of gedaan is, oordeel dan alsjeblieft ook niet. Het gaat niet over voor wie ik wel of niet opkom en ik ben pas net online. Ik ben niet in de gelegenheid overdag op het forum te zitten en heb daardoor wat gemist, maar dat ontneemt mij niet het recht ook mijn kant van het verhaal te vertellen.
    Als je het in 3 topics gaat neergooien vraag je er ook gewoon om.
     
    inb4 eerste echtelijke ruzie gepost board-wide
     
    Overigens vind ik "laten we het uitpraten irl" (mocht dit het enige zijn wat is gezegd) nou niet echt een reden om iemand te bannen. Vooral niet een user als Saik, waarvan je weet dat het merendeel van zijn posts met een korrel zout genomen moeten worden.

    Free Saik!!!
     
    niet geplaatst voor het (verplichte) vak waar ik me voor heb ingeschreven en nu moet ik noodgedwongen op zoek naar een vak buiten het curriculum om zodat ik geen vertraging oploop door iets waar het studiepunt voor heeft gezorgd :mad::treuren:
     
    niet geplaatst voor het (verplichte) vak waar ik me voor heb ingeschreven en nu moet ik noodgedwongen op zoek naar een vak buiten het curriculum om zodat ik geen vertraging oploop door iets waar het studiepunt voor heeft gezorgd :mad::treuren:
    Hoe kan het dan dat je niet geplaatst bent? Geen plek meer over bij het vak?
     
    Hoe kan het dan dat je niet geplaatst bent? Geen plek meer over bij het vak?
    ja dat zal wel dan, elke periode is het maar de vraag of je geplaatst wordt. ze kiezen gewoon willekeurig uit de lijst van inschrijvingen wie er geplaatst wordt. tot nu toe heb ik er altijd omheen kunnen werken, maar nu het einde van m’n bachelor nadert zijn m’n keuzes ook beperkter :o

    ik heb nog gemaild met de vraag of er geen uitzondering gemaakt kan worden wegens de vertraging, maar het antwoord was dus dat ik buiten het curriculum om moet kijken :grumble: ik kan nog 2 vakken kiezen voor m’n profileringsruimte, waardoor ik er dus de dupe van ben geworden :o
     
    ja dat zal wel dan, elke periode is het maar de vraag of je geplaatst wordt. ze kiezen gewoon willekeurig uit de lijst van inschrijvingen wie er geplaatst wordt. tot nu toe heb ik er altijd omheen kunnen werken, maar nu het einde van m’n bachelor nadert zijn m’n keuzes ook beperkter :o

    ik heb nog gemaild met de vraag of er geen uitzondering gemaakt kan worden wegens de vertraging, maar het antwoord was dus dat ik buiten het curriculum om moet kijken :grumble:
    Wtf:roflol:. Een studie aanbieden met een vast curriculum, vervolgens kun je niet dat vaste curriculum volgen. Waar de fuck kies je dan voor als je je inschrijft voor die studie. “Dit lijkt mij nou echt een leuke studie.” - “Dan heb ik goed nieuws voor je, de kans is groot dat jouw studieprogramma totaal niet aansluit met wat ik hier op de open dag aan het vertellen ben.”
     
    Wtf:roflol:. Een studie aanbieden met een vast curriculum, vervolgens kun je niet dat vaste curriculum volgen. Waar de fuck kies je dan voor als je je inschrijft voor die studie. “Dit lijkt mij nou echt een leuke studie.” - “Dan heb ik goed nieuws voor je, de kans is groot dat jouw studieprogramma totaal niet aansluit met wat ik hier op de open dag aan het vertellen ben.”
    ja dat is precies hoe ‘t gaat inderdaad :( en het boeit hun dus totaal niet als je vertraging oploopt, ze doen er echt heel makkelijk over en zeggen dat ‘t niet erg is. ja dat mag dan wel maar laat die keuze aan mij over dan? ik wil gewoon zsm klaar zijn maar zij laten me gewoon niet toe bij wijze van
     
    ja dat is precies hoe ‘t gaat inderdaad :( en het boeit hun dus totaal niet als je vertraging oploopt, ze doen er echt heel makkelijk over en zeggen dat ‘t niet erg is. ja dat mag dan wel maar laat die keuze aan mij over dan? ik wil gewoon zsm klaar zijn maar zij laten me gewoon niet toe bij wijze van
    Ik heb medelijden met je:roflol:. Ik snap niet dat het ze niet boeit als je vertraging oploopt. Een student die nominaal afstudeert vangen ze veel meer voor dan een student die met vertraging afstudeert...
     
    Ik heb medelijden met je:roflol:. Ik snap niet dat het ze niet boeit als je vertraging oploopt. Een student die nominaal afstudeert vangen ze veel meer voor dan een student die met vertraging afstudeert...

    Vangen ze meer voor, van wie?
     
    Vind ik persoonlijk ook overdreven. Is toch een lid wat hier al wat langer rondloopt en normaliter geen problemen geeft.

    Snap best dat als er leden zijn die botsen dat vervelend is, maar dan zet je elkaar toch lekker op negeer?
     
    Saik is ongetwijfeld welkom op de dbb meet bij Pleister. Kunnen ze het daar alsnog uitpraten :)

    Jammer van de ban.
     
    Dan zal er achter de schermen echt wel meer gezegd zijn, als het goed is heeft hij gisteren eerst een topicban dan volg er echt geen permban als je je normaal gedraagt.
     
    Dan zal er achter de schermen echt wel meer gezegd zijn, als het goed is heeft hij gisteren eerst een topicban dan volg er echt geen permban als je je normaal gedraagt.
    Bert heeft geen gelegenheid (en topic) onbenut gelaten om precies uit de doeken te doen wat er gezegd is. Vervolgens reageert 99% vd mensen dat het overdreven is en dan is er zogenaamd ineens nog veel meer gezegd wat niet door de beugel kan, maar wat dat dan is wil hij niet zeggen. Bijzonder verhaal.
     
    Ik snap het, maar je weet niet hoe en wat er gecommuniceerd is met de mod’s.
     
    • Like
    Waarderingen: BB_
    Back
    Naar boven