Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Bezoekers in dit topic

Een forum zonder bedreigingen, doodverwensingen en forummeets waar ME aan te pas moet komen is toch geen forum meer...
 
Bedreigingen druppelen nu ook bij mij binnen. Dit kan écht niet zo. Ik heb contact opgenomen met de politie en een verzoek ingediend voor plaatsing in een safe house.

upload_2019-7-11_11-39-14.png
 
Good ol' times toen de DBB knokploeg nog bestond
 
Godzijdank dat de collega's frieten aan het eten zijn op 1 meter van me.
Plastieken vorkje gekregen.
Ruikt best lekker..
IMG_20190711_121427.jpg
 
Pleister je gym ziet er tof uit naar aanleiding van de foto’s die ik heb gezien! In voor meet :D
 
Dit hele “gedoe” (wellicht onbedoeld maar wel volledig uit de hand gelopen, vermoedelijk langs beide kanten) heeft ietwat mijn dag “verpest” (is misschien een groot woord, maar toch). Denk dat vele leden op dit forum zich wel wat opgelaten voelen hierover... Anyway, beslissing van wel/geen ban, oordeel over wie maakte welke fout. ... ligt niet bij ons, want we kennen er het fijne niet van maar ik hoop wel dat er opnieuw positief (en met een kwinkslag af en toe) kan worden gelogd op dit forum :o
 
ik snap wel dat mensen die lang op dit forum met Saik gezeten hebben, zich enigszins op de teentjes getrapt voelen dat door een uit de hand gelopen grap, hij een permaban heeft.
Kan me ook niet voorstellen dat door zoiets kleins(van wat ik gelezen heb) hij weg moet.

Mods hebben het niet altijd makkelijk en ga er niet vanuit dat ze met plezier iemand eruit gooien die al zo lang lid is.

Het drukt wel een beetje de sfeer vandaag. Gelukkig na vandaag een week vakantie om er van bij te komen :windup:
 
Er word in mijn sportschool geen enkele ruzie “uitgesproken”. Degene die dat doet zet ik er persoonlijk uit:D
nee niet uitspreken...denk aan je ego dus een schijfje erbij!!
 
Er word in mijn sportschool geen enkele ruzie “uitgesproken”. Degene die dat doet zet ik er persoonlijk uit:D
Mogen het alleen uitvechten? :scratch:
 
Houdt er rekening mee dat er als een ban uitgedeeld wordt er al genoeg waarschuwingen aan vooraf zijn gegaan, als het dan blijft duren...
Om een ban te krijgen moet je het al erg bont maken (Uitgezonderd dealers, die vliegen zonder pardon eraf)
 
Houdt er rekening mee dat er als een ban uitgedeeld wordt er al genoeg waarschuwingen aan vooraf zijn gegaan, als het dan blijft duren...
Om een ban te krijgen moet je het al erg bont maken (Uitgezonderd dealers, die vliegen zonder pardon eraf)

WIJ WILLEN DETAILS!
 
Back
Naar boven