XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Bezoekers in dit topic

WIJ WILLEN DETAILS!
Dat mag ik niet bespreken.

En wil ik ook niet, er mag nog een beetje privacy zijn maar zijt er maar zeker van dat het niet ongegrond is. Trollen is af en toe fijn maar pesten en blijven intimideren KAN NIET.
 
Nou inderdaad... ben zo bedroefd dat ik zo maar mijn verdriet ga verdrinken in rode wijn met creatine en stokbroodjes pindakaas.
En dat hele menu op je gemakje verorberen met in het achterhoofd dat de aarde plat is... Zalig! :p
 
Dat mag ik niet bespreken.

En wil ik ook niet, er mag nog een beetje privacy zijn maar zijt er maar zeker van dat het niet ongegrond is. Trollen is af en toe fijn maar pesten en blijven intimideren KAN NIET.

Snap ik wel.

Wie zou jou als supermod trouwens op je kop geven als je het wel met ons deelt.. :scratch: Jullie zijn immers de handhaving hier..

Huh, wij mogen toch alles? :D

Precies, vertel jij het dan!
 
Houdt er rekening mee dat er als een ban uitgedeeld wordt er al genoeg waarschuwingen aan vooraf zijn gegaan, als het dan blijft duren...
Om een ban te krijgen moet je het al erg bont maken (Uitgezonderd dealers, die vliegen zonder pardon eraf)

Wordt de ban geregistreerd op IP-adres of op gebruikersnaam/email? Anders kan elk gebanned lid toch simpelweg een nieuw account aanmaken? Just wondering
 
maar zijt er maar zeker van dat het niet ongegrond is

In Sanca Saxon we trust!

InsignificantMessyBlackmamba-max-1mb.gif
 
Zit de halve dag te zwaaien op kantoor omdat het licht steeds uit gaat omdat ik te weinig beweeg. leuk die lampen met bewegingssensor.
 
Zit de halve dag te zwaaien op kantoor omdat het licht steeds uit gaat omdat ik te weinig beweeg. leuk die lampen met bewegingssensor.
Herkenbaar. En dan zit die sensor precies gericht op 1 meter van je zitplaats af waardoor je als een mongool moet zwaaien met je armen.
 
Wordt de ban geregistreerd op IP-adres of op gebruikersnaam/email? Anders kan elk gebanned lid toch simpelweg een nieuw account aanmaken? Just wondering
IP-adres kan je ook makkelijk veranderen hoor. Modem resetten of VPN-verbinding gebruiken.
 
IP-adres kan je ook makkelijk veranderen hoor. Modem resetten of VPN-verbinding gebruiken.
Of bij Ziggo overstappen op een zakelijk abonnement en er dan achter komen dat je een dynamisch IP-adres van ze krijgt die dagelijks meermaals wijzigt omdat Ziggo je graag een paar tientjes extra uitbuit voor een statisch IP-adres. Die ik particulier verdomme wel gewoon had.
 
Back
Naar boven