XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Bezoekers in dit topic

  • Je zegt redelijk vaak in jouw posts dat een ander het fout heeft (impliciet zeggend dat jij gelijk hebt). Begint vervelend te worden...

    Als jij dit al zegt geloof ik niet meer dan mensen yasmine via pm's steunen.
     
    guys ik heb ook pm's
     
    :roflol: Een PM sturen aan yasmine is als schreeuwen tegen een dove :dunno: Just Sayin'
     
    Nou, nog iemand die graag overdrijft. Kijk lienlien, over deze mensen heb ik het.... constant enkel negatieve reacties. Just for the sake of it.
    Snap heel goed dat je met bepaalde mensen botst, maar in je vorige post liet je uitschijnen dat het gehele dbb publiek te min voor je was...
    Soit, maakt verder ook helemaal niet uit. Het is niet zo dat het mijn dag heeft verpest ;)
     
    Kijk, lienlien, dit zijn dus de berichten waar ik het over heb...waar men keihard gaat gaan zoeken om toch maar iets negatiefs te gaan zeggen.
    Het is nu wel genoeg geweest met al die "kijk..." en "zie je wel dat..." posts. Je punt is gemaakt. Let it go. :o
     
    Ik moet toegeven dat ik hier fout ben. Ik heb de post aangepast. Als ik me inbeeld waarom de man het nam, en hoe zijn familie nu achterblijft, is het "dom" noemen niet echt mooi.
    Mooi dat je dit bij nader inzien erkent.
     
    Laatst bewerkt:
    Openen we een nieuwe? :dunno:
     
    Hoe slecht ken jij yasmine wel niet?
    Ik heb dan ook niet de intentie om yasmine goed te leren kennen. Ik zeg gewoon dat zijn punt (ongeacht of je het ermee eens bent of niet) is gemaakt. En dat hij (noch anderen) er niet steeds op moet terugkomen.
    Let's agree to disagree.
     
    Back
    Naar boven