Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest? (5 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • #team van suiker! I'm in!

    Kreeg weer collega toegeschoven om in te werken.. en de rest heeft voor het weekend de klussen weer laten liggen. :grumble:

    Laatste maaltijd voor het trainen half uur later gepland, in de hoop minder honger hebben. Open m'n bak hoppa zo over de grond. Nog serieus overwogen om het op te eten :roflol:
     
    #team van suiker! I'm in!

    Kreeg weer collega toegeschoven om in te werken.. en de rest heeft voor het weekend de klussen weer laten liggen. :grumble:

    Laatste maaltijd voor het trainen half uur later gepland, in de hoop minder honger hebben. Open m'n bak hoppa zo over de grond. Nog serieus overwogen om het op te eten :roflol:
    Vervelend. Zo'n dag waarop dat alles wat enigszins mis zou kunnen gaan, ook effectief verkeerd gaat :(
    Hang in there dus!
    De dag is in ieder geval al voor het grootste deel voorbij. Nog een paar uurtjes en je bent weer safe :o
     
    Oeioei. Ik kreeg wat rare blikken vandaag toen er een grote pot eiwit bezorgd werd op werk. Maar ik heb nu wel een verantwoorde snack voor komende tijd. Proberen te lean bulken....ben benieuwd hoe dat gaat.

    Maargoed, inclusief sjieke shaker van RvS. Ik voel me helemaal het mannetje. En aangezien ik inmiddels commentaar krijg dat ik te dun word is het we tijd. Mar stiekem best leuk om te horen
     
    Vervelend. Zo'n dag waarop dat alles wat enigszins mis zou kunnen gaan, ook effectief verkeerd gaat :(
    Hang in there dus!
    De dag is in ieder geval al voor het grootste deel voorbij. Nog een paar uurtjes en je bent weer safe :o


    Haha komt goed! Had vast erger gekund, dus eigenlijk mag ik niet zeuren he
     
    #team van suiker! I'm in!

    Kreeg weer collega toegeschoven om in te werken.. en de rest heeft voor het weekend de klussen weer laten liggen. :grumble:

    Laatste maaltijd voor het trainen half uur later gepland, in de hoop minder honger hebben. Open m'n bak hoppa zo over de grond. Nog serieus overwogen om het op te eten :roflol:
    idd lijkt wel een karaktertestje....maar goed doorstaan..wel zul jij lekker gegeten hebben net? :D
     
    Ik ken nog zo'n suikerklontje, ik noem geen namen.
    Om hier nog even op in te haken.
    :p

    posters-natte-kat.jpg
     
    Dat is mooi klote.

    En nog pijnlijk ook,zeker als het op een plek is die je normaal ook veel
    Beweegt.

    Rust, corticosteroïden of fysio?
    Rust en wat pillen inderdaad.
    Fysio zal zijn als het niet gaat verbeteren.
     
    Rust en wat pillen inderdaad.
    Fysio zal zijn als het niet gaat verbeteren.

    Success. Heel irritant om te hebben. Met wat mazzel trekt het snel weg. En anders kun je uiteindelijk altijd nog een steroïden injectie krijgen

    Zit hier zelf met een net wegtrekkende tenniselleboog, niet leuk. Daarmee mag en kan je wel trainen trouwens.
     
    Zit je in de trein, controle, prima heb gewoon ingecheckt 'fijne avond meneer, jij ook'

    Wat dan mijn dag verpest is dat deze man met een steekvest loopt. Eigenlijk is dat best wel fucking treurig dat dat nodig is.
     
    Als topic starter zal ik dan maar eens wat toevoegen.

    Laatste weken is er al vaak shit op mijn avond, dingen buiten mijn macht, zieken, klachten waar wij niks aan kunnen doen maar wel op moeten lossen, ect ect.

    Vorige week controle gehad van voedselveiligheid, een van de aandachtspunten was het schoonmaken van de bakken met suiker, koffiemelk, lepeltjes ect.
    Grote langwerpige glazen bakken waar dat allemaal in ligt en her EEA aan kruimels tussen die bak en de toonbankrand was gevallen.

    Team was lekker bezig vandaag en had 2 man een half uurtje vrij gemaakt van de planning om dit te doen.

    Nog explicit gezegt 'doe voorzichtig' en bewust zelf de bakken los gehaald.

    15 minuten later.

    'Kletterkaboemdingtss'


    Maandag gunma fucking maandag

    Bekijk bijlage 463258

    giphy-1.gif


    Screenshot_20190812-231236_Gallery.jpg
     
    • Like
    Waarderingen: LM
    Back
    Naar boven