MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Bezoekers in dit topic

Nee, je leest het verkeerd. Deze jongeman wil anderen op z'n bek slaan omdat ie erop aangesproken wordt als ie zelf z'n gewichten niet opruimt. :(

Na het plaatsen had ik ook in de gaten dat ik het verkeerd om zei :hamer:.
 
Inderdaad, waarom alleen z'n gezicht verbouwen? Gelijk alles verbouwen.
Als ie gelijk ook m'n keuken doet heeft ie mijn fiat.
 
Galen waar blijven die punten voor spelfouten?
 
Het was niet de eigenaar van de gym het was gewoon iemand die aan het sporten was en ze oefening stopte om mij arrogant onbeleefd te komen vertellen die twee schijfjes op te ruimen. Dat is pas een kansloze klootviool actie :o

Het wordt steeds gekker vandaag de dag, ze stoppen zelfs hun oefeningen al om je aan te spreken... Het moet niet gekker worden
 
Het lijkt wel vrijdag... :p
Ja, hoeft niemand te werken hier ofzo?
Ik ben net klaar :p.
Het was niet de eigenaar van de gym het was gewoon iemand die aan het sporten was en ze oefening stopte om mij arrogant onbeleefd te komen vertellen die twee schijfjes op te ruimen. Dat is pas een kansloze klootviool actie :o
Laat maar, dit heeft geen zin.
Na het plaatsen had ik ook in de gaten dat ik het verkeerd om zei :hamer:.
Maakt niet uit, je mag mijn gewichten wel opruimen en ik zal je niet slaan dan.
 
Ja, hoeft niemand te werken hier ofzo?
Ik ben net klaar :p.

Laat maar, dit heeft geen zin.

Maakt niet uit, je mag mijn gewichten wel opruimen en ik zal je niet slaan dan.
Nee heeft geen zin nee :P je bent boos omdat je je aangesproken voelt voortaan op jezelf letten en niet op andere hoe ze hun gewichtje niet opruimen
 
ITT: mensen die stoer doen maar dat niet zijn.
 
Nee heeft geen zin nee :P je bent boos omdat je je aangesproken voelt voortaan op jezelf letten en niet op andere hoe ze hun gewichtje niet opruimen
Wie is boos? Ik niet hoor, haha. Wat kraam je nou voor onzin uit. Ik zou enkel boos worden als ik zo'n kansloze reactie zou krijgen van iemand die z'n zooi niet opruimt.
 
Wie is boos? Ik niet hoor, haha. Wat kraam je nou voor onzin uit. Ik zou enkel boos worden als ik zo'n kansloze reactie zou krijgen van iemand die z'n zooi niet opruimt.
Kansloos ? Als jij last van die gewichten hebt van dat apparaat wat je toch niet gaat gebruiken dan ruim je dat lekker zelf op toch al helemaal als iemand met ze grote smoelwerk dat zegt. In de gym al die kansloze mannetjes die meer met andere mensen bezig zijn dan hun eigen training :rolleyes:
 
met deze “kort lontje” houding, kom je binnenkort een keer de verkeerde tegen, je moet het zelf weten, maar 9 v/d 10 mensen kunnen hier niet zo goed tegen.
 
met deze “kort lontje” houding, kom je binnenkort een keer de verkeerde tegen, je moet het zelf weten, maar 9 v/d 10 mensen kunnen hier niet zo goed tegen.
Ik heb een lang lontje hoor als je als een arrogante mafketel mensen gaat wijzen dat ze hun gewichten moeten opruimen dan kom je de verkeerde tegen het is eerder andersom. Dat was niet eens de trigger het begon al toen hij als een mafketel kwam vragen hoeveel setjes ik nog moest doen met zijn geirriteerde gezicht en dan van afstand blijven kijken met zo’n blik schiet nou op terwijl ik er net 1 minuutje sta.
 
Ik heb een lang lontje hoor als je als een arrogante mafketel mensen gaat wijzen dat ze hun gewichten moeten opruimen dan kom je de verkeerde tegen het is eerder andersom. Dat was niet eens de trigger het begon al toen hij als een mafketel kwam vragen hoeveel setjes ik nog moest doen met zijn geirriteerde gezicht en dan van afstand blijven kijken met zo’n blik schiet nou op terwijl ik er net 1 minuutje sta.

ik zou hem de volgende keer gewoon een paar tikken geven, laat je ons weten hoe dat ging?
 
Ik heb een lang lontje hoor als je als een arrogante mafketel mensen gaat wijzen dat ze hun gewichten moeten opruimen dan kom je de verkeerde tegen het is eerder andersom. Dat was niet eens de trigger het begon al toen hij als een mafketel kwam vragen hoeveel setjes ik nog moest doen met zijn geirriteerde gezicht en dan van afstand blijven kijken met zo’n blik schiet nou op terwijl ik er net 1 minuutje sta.
Ik zie maar één arrogante mafketel..
 
Back
Naar boven