Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dus dinsdag is de nieuwe vrijdag?
 
Ik lees vanavond even terug. Zijn ook mensen die werken.
 
  • Haha
Waarderingen: BB_
18 jaar, tegen kinderen vechten kan iedereen

18 jaar, tegen kinderen vechten kan iedereen
Denk dat als een 13 jarige jou voor je slof slaat dat jij al staat te wankelen. Jij vertoont ook het meeste kindergedrag hier het levend bewijs :) sowieso stuur je die meiden/vrouwen van hier een priveberichtje om ze te ontmoeten kansloze sockerd :rolleyes:
 

Bijlagen

  • C83F1BCF-9122-41AA-9AE0-FF54F90EA066.jpeg
    C83F1BCF-9122-41AA-9AE0-FF54F90EA066.jpeg
    90,6 KB · Weergaven: 138
Camelus zei:
18 jaar, tegen kinderen vechten kan iedereen
Klik om te vergroten...
Aha kerel jij bent sloom jij vertoont het meeste kindergedrag hier het levend bewijs :) sowieso stuur je die wijven hier een priveberichtje om ze te ontmoeten kansloze sockerd :rolleyes:
Camelus zei:
18 jaar, tegen kinderen vechten kan iedereen
Klik om te vergroten...
Camelus zei:
18 jaar, tegen kinderen vechten kan iedereen
Klik om te vergroten...
Denk dat als een 13 jarige jou voor je slof slaat dat jij al staat te wankelen. Jij vertoont ook het meeste kindergedrag hier het levend bewijs :) sowieso stuur je die meiden/vrouwen van hier een priveberichtje om ze te ontmoeten kansloze sockerd :rolleyes:


:roflol:
 
Camelus zei:
18 jaar, tegen kinderen vechten kan iedereen
Klik om te vergroten...
Aha kerel jij bent sloom jij vertoont het meeste kindergedrag hier het levend bewijs :) sowieso stuur je die wijven hier een priveberichtje om ze te ontmoeten kansloze sockerd :rolleyes:


Denk dat als een 13 jarige jou voor je slof slaat dat jij al staat te wankelen. Jij vertoont ook het meeste kindergedrag hier het levend bewijs :) sowieso stuur je die meiden/vrouwen van hier een priveberichtje om ze te ontmoeten kansloze sockerd :rolleyes:


:roflol:
:homo:
 
Ergens begreep ik je wel. Natuurlijk word je geïrriteerd als iemand je lomp benaderd. Maar ik denk dat het in dit geval echt bij jezelf ligt. Je wilt hem aanvallen, gaat hier doodleuk heel zijn shape afkraken( wat totaal niet relevant is) en iedereen die je erop wijst dat jij je kinderachtig opstelt val je aan.
Daarbij kom je ook nog eens vertellen wat voor een gevaarlijke jongen je wel niet bent. Doe jezelf een plezier en ruim voortaan je gewichten gewoon op.
 
Dit topic is zonet beneden alle peil gegaan. Verpest m'n dag wel.

Camelus al nieuws omtrent de bruiloft.
Heb hier namelijk een heel fijne feest CD liggen.
Jullie zouden deze eventueel mogen lenen als huwelijkscadeau.
 
Big Rob / Caligula is that you? :windup:
 
Ergens begreep ik je wel. Natuurlijk word je geïrriteerd als iemand je lomp benaderd. Maar ik denk dat het in dit geval echt bij jezelf ligt. Je wilt hem aanvallen, gaat hier doodleuk heel zijn shape afkraken( wat totaal niet relevant is) en iedereen die je erop wijst dat jij je kinderachtig opstelt val je aan.
Daarbij kom je ook nog eens vertellen wat voor een gevaarlijke jongen je wel niet bent. Doe jezelf een plezier en ruim voortaan je gewichten gewoon op.
Ik wou hem niet aanvallen het gaat om het principe je kan me best vertellen dat ik het moet opruimen iets als “ yo man je bent de gewichten vergeten ik weet niet of je het had gezien “ “ ik zie dat je je gewichten niet heb opgeruimd zou je dit alsjeblieft kunnen opruimen “ dan was er geen probleem maar als je extraam geforceerd op me af komt lopen en nog je oefening stopt speciaal daarvoor en het dan niet beleefd kan vragen dat maakt me boos ja is me dag al niet vandaag. En dan toen ik wegliep nog even interessant uiteindelijk doen dat maakt me boos ja. Ik zou hem echt niet gelijk slaan hoor want dan kan ik me gym abbonement doei zeggen maar dat gozertje moet op ze oefening letten en niet met andere bezig zijn wat ze doen :P maar stond wel op een punt.
 
Back
Naar boven