AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest? (6 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Ik ook, maar als ik oud zal worden mag ik wel 50.000 terugbetalen aan ome duo :(
    Is dat je suikeroom?;)
    Ik denk dat je het verhaal niet compleet hebt meegekregen. Ik verwacht mijn ontslag binnen drie jaar. Hierbij verwacht ik een oprot premie van 10+ k netto. Daarnaast krijg ik dan ww (70%). Hiermee kan ik het makkelijk een jaar uitzitten zonder dat ik er iets van merk, hou zelfs nog wat over. Discussie is op gang gekomen omdat de mensen hier dit niet netjes vinden, dit wordt gezien als uitbuiten van het sociale stelsel.
    Neem ik zelf ontslag krijg je geen ww. Natuurlijk ga ik dat niet doen, zeker niet met de kleine op komst. Ik moet gewoon geduld hebben.

    Overigens geef ik niemand de schuld van deze situatie behalve mijzelf. Dit had allemaal anders kunnen lopen als ik andere keuzes in mijn leven had gemaakt.
    Vervelend. Overigens is een oprotpremie van 10k niet niets. Bij Defensie krijg je een afscheidscadeautje van de collega's die met de pet rond zijn gegaan en als je een beloning krijg voor goed werk, is dit € 250 en gaat het meer om het gebaar dan om het geld. :roflol: Alhoewel de waardering die er vanuit gaat mij ook meer doet dan geld. :) Ik hoop dat je een goeie vervolgjob krijgt, maar zo te horen ben je al goed op zoek.
    ik ken een aantal beveiligers, ik zal eens gaan informeren hoe het voor hun uitpakt. bedankt voor het meedenken ;)
    Een maat die ik ken van m'n gym werkt in een penitentiaire (volgens mij) inrichting als beveiliger en dat is regelmatig actie en knokken.
     
    dat is voor erbij, ik sta nu ook aan de deur alleen zonder v'tje.
    Ik zou niet te veel waarde hechten aan dat V'tje, tenzij... het wellicht helpt het om ergens binnen te komen of wanneer er waarde aan wordt gehecht. (Net als dat je met een opleiding/papiertje je meer mogelijkheden hebt, ook al zegt dat nog helemaal niet zoveel over iemand.)
     
    Ik zou niet te veel waarde hechten aan dat V'tje, tenzij... het wellicht helpt het om ergens binnen te komen of wanneer er waarde aan wordt gehecht. (Net als dat je met een opleiding/papiertje je meer mogelijkheden hebt, ook al zegt dat nog helemaal niet zoveel over iemand.)
    Zonder beveiligerspas ben je flink de sjaak als je aan de deur staat en er gebeurt iets. Ik gok dat Camelus dan ook niet herkenbaar als beveiliging aan de deur staat
     
    Zonder beveiligerspas ben je flink de sjaak als je aan de deur staat en er gebeurt iets. Ik gok dat Camelus dan ook niet herkenbaar als beveiliging aan de deur staat
    Edit: post aangepast, viel niet in goede aarde.
     
    Laatst bewerkt:
    Ik vraag me af of al die V'tjes echt zijn. Sommige gasten spreken amper Nederlands en zijn werkelijk te dom om te poepen. Wel teringbuff vaak.
    "Opleiding" Horecaportier stelt dan ook niks voor.
     
    Heb ooit in Enschede een keer onder een uitsmijter gelegen. Die vond mij irritant geen idee hoe dat kan. Gelukkig heeft hij geen klappen gekregen.
     
    Heb ooit in Enschede een keer onder een uitsmijter gelegen. Die vond mij irritant geen idee hoe dat kan. Gelukkig heeft hij geen klappen gekregen.
    Dat ei sputterde tegen en vond t irritant dat je hem bakte. Hij was er zo gaar van dat je hem geen klappen meer hoefde te geven :roflol:
     
    Ik heb niets tegen uitsmijters, goed dat ze er zijn. Alleen zijn het ook niet allemaal de meest integere mensen, maar dat is overal. Ook bij de politie, Defensie, politiek etc.
     
    Alleen IT'ers zijn integer.
     
    • Like
    Waarderingen: BB_
    Ik ben een sukkel.
     
    Ik heb niets tegen uitsmijters, goed dat ze er zijn. Alleen zijn het ook niet allemaal de meest integere mensen, maar dat is overal. Ook bij de politie, Defensie, politiek etc.
    Hoe weet je dat van die uitsmijters? Je komt nooit buiten de deur
     
    Back
    Naar boven