MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Bezoekers in dit topic

  • @ geile beer: pm gelezen. Zal er rekening mee houden. Ben met phone online, dus ff zo ;)
     
    dat ik om half 5 deze namiddag opstond FFFuuu
     
    Om 7 uur smorgens gaan slapen
    mijn bio ritme is naar de kloten
    Hoe komt het dat je dan pas gaat slapen?

    En waarom pak je er niet gewoon een paar liter koffie bij om een dagje zonder slaap te gaan?
     
    Hoe komt het dat je dan pas gaat slapen?

    En waarom pak je er niet gewoon een paar liter koffie bij om een dagje zonder slaap te gaan?

    Dat ga ik morgen doen, ik kan niet vroeger in slaap vallen, ben vorige week een paar nachten ziek geweest en kon toen niet slapen.
     
    zet een redbull energy shotje naast je wekker


    dat is wat ik ga doen

    Dan verslaap ik me als nog want ik druk altijd mijn wekker uit en denk ik slaap nog 5 minuten langer en dan val ik in slaap en word ik een uur later wakker. :fuu:
     
    Dat de mietje burgemeester van Akkrum-zuid een combi-regeling heeft bedacht voor de wedstrijd op 30 januari.. mongool
     
    Dat het wijf waar ik vorig jaar een paar hele intense nachten mee heb doorgemaakt blijkbaar al 4 jaar een vriendje heeft.:nowai:
     
    Dan verslaap ik me als nog want ik druk altijd mijn wekker uit en denk ik slaap nog 5 minuten langer en dan val ik in slaap en word ik een uur later wakker. :fuu:
    Daarom zet ik ook een shotje redbull energy naast mijn wekker. die zet ik dan 20 minuten vroeger, als ie gaat drink ik dat shotje. Gebruik de snooze 2 keer en stap uit bed :D

    On Topic:
    ik probeerde marsmannetje te helpen en hij fuu't mij :(
     
    Daarom zet ik ook een shotje redbull energy naast mijn wekker. die zet ik dan 20 minuten vroeger, als ie gaat drink ik dat shotje. Gebruik de snooze 2 keer en stap uit bed :D

    Wat een geld verspilling man, toon wat discipline en kom gewoon eruit wanneer je wekker gaat.
     
    Constante regen voor een paar dagen nu, zwaar irritant.
     
    @ Mars; Snooze.

    Gebruik ik, en als mijn wekker paar minuten later weer afgaat druk ik weer op snooze en zo gaat het 1 uur. :o of zet de wekker helemaal uit en word 1 uur later wakker. :o

    Dat het wijf waar ik vorig jaar een paar hele intense nachten mee heb doorgemaakt blijkbaar al 4 jaar een vriendje heeft.:nowai:

    Ze heeft je getrolled son. :roflol:

    Daarom zet ik ook een shotje redbull energy naast mijn wekker. die zet ik dan 20 minuten vroeger, als ie gaat drink ik dat shotje. Gebruik de snooze 2 keer en stap uit bed :D

    On Topic:
    ik probeerde marsmannetje te helpen en hij fuu't mij :(

    Zijn die shotjes niet duur? Denk dat Unleash pakken goedkoper is.

    Wat een geld verspilling man, toon wat discipline en kom gewoon eruit wanneer je wekker gaat.

    Lol son ik heb geen discipline als het gaat om wakker worden. En al helemaal niet als ik elke dag om 4 uur 's morgens opstaan. :fuu:

    OT: verslapen
     
    Zijn die shotjes niet duur? Denk dat Unleash pakken goedkoper is.


    OT: verslapen
    Kan ook, ik neem shotje omdat ik het maar een keer per maand heb dat ik veel vroeger uit bed moet, heeft wel als voordeel dat je het in één slok wegkrijgt.
    Maar het pricipe zal met unleash hetzelfde werken ;)
     
    Ben in 1 dag tijd bijna een kilo aangekomen :fuu:

    Met mijn bouw is het moeilijk diep gaan, dat blijkt wel weer.

    Respect voor mezelf. :trollface:
     
    Back
    Naar boven