Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest? (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Gister lid geworden van sportschool, vandaag voor 1e keer erheen.
    Blijkbaar mag je bij deze al op je 14e gewoon vrij gaan sporten (dacht dat dit wettelijk niet mocht in NL).

    Nadat 2 jochies van de ene naar de andere oefening gingen met de meest waardeloze vormen (veel te zwaar curlen, dumbbell Benchpress zo scheef als maar kan, leg rai), ben ik toen ze aan het soort van stiff deadliften waren er maar naartoe toegelopen..
    Donkere jongen zat al hele middag bij z'n vriendje voor te doen en uit te leggen hoe het (dus niet) moest.
    Gevraagd wat ie trainde. Hij gaf aan z'n rug.
    Dus ik deed hem barbell row voor. Nee hij trainde z'n onderrug.
    Dus ik hem uitleggen dat als ie zo doorgaat, z'n rug kapot is.
    Hij pakte de barbell met gestrekte been op van de grond en ging met enorm bolle rug omhoog. Kan gewoon echt niet. Man achter hem stond 200kilo te deadliften, die zei er verder ook niks van.
    Ik heb ze maar naar beneden gestuurd en gezegd dat ze aan instructeur moeten vragen hoe de oefening werkt..

    Ik vond het altijd godse irritant als iemand me ging vertellen wat ik moest doen, heb het ook lang aangekeken en stond me er op een gegeven moment ook aan te irriteren.
    Dit is ook een reden waarom ik 4 jaar geleden thuis ben gaan sporten.

    De sportinstructeur hier staat ook op het podium dus ik had wel enigszins verwacht dat ze in deze gym dit soort jochies ondersteunen.. Maar allejezus dit kan toch echt niet..
     
    Gister lid geworden van sportschool, vandaag voor 1e keer erheen.
    Blijkbaar mag je bij deze al op je 14e gewoon vrij gaan sporten (dacht dat dit wettelijk niet mocht in NL).

    Nadat 2 jochies van de ene naar de andere oefening gingen met de meest waardeloze vormen (veel te zwaar curlen, dumbbell Benchpress zo scheef als maar kan, leg rai), ben ik toen ze aan het soort van stiff deadliften waren er maar naartoe toegelopen..
    Donkere jongen zat al hele middag bij z'n vriendje voor te doen en uit te leggen hoe het (dus niet) moest.
    Gevraagd wat ie trainde. Hij gaf aan z'n rug.
    Dus ik deed hem barbell row voor. Nee hij trainde z'n onderrug.
    Dus ik hem uitleggen dat als ie zo doorgaat, z'n rug kapot is.
    Hij pakte de barbell met gestrekte been op van de grond en ging met enorm bolle rug omhoog. Kan gewoon echt niet. Man achter hem stond 200kilo te deadliften, die zei er verder ook niks van.
    Ik heb ze maar naar beneden gestuurd en gezegd dat ze aan instructeur moeten vragen hoe de oefening werkt..

    Ik vond het altijd godse irritant als iemand me ging vertellen wat ik moest doen, heb het ook lang aangekeken en stond me er op een gegeven moment ook aan te irriteren.
    Dit is ook een reden waarom ik 4 jaar geleden thuis ben gaan sporten.

    De sportinstructeur hier staat ook op het podium dus ik had wel enigszins verwacht dat ze in deze gym dit soort jochies ondersteunen.. Maar allejezus dit kan toch echt niet..
    Ga gewoon sporten en niet de instructeur uithangen.
    Er wordt meer ge-you-tubet dan netjes getraind. Went je ogen af en doe je eigen ding. :p
     
    M'n collega vroeg, hé ik heb zin om wat biertjes te pakken na het werk, ga je mee?

    Nee jong! Het is dinsdag ben geen zatlap ofzo!

    Vroeg hem 5 minuten later welk café?

    Hij zegt: toch maar nuchter blijven vandaag.

    Niets dat m'n dag erger verpest dan een wannebe alcoholist zonder ruggengraat.

    KIES en blijf bij je gedacht.

    #tweedagennuchterenprikkelbaar
    Hehe, iets met pot en ketel. Jij bent anders ook niet bij je eerste gedacht gebleven. :p

    OT: Ik ga nu een wijntje drinken, op jouw gezondheid uiteraard. Schol! :D
     
    Hehe, iets met pot en ketel. Jij bent anders ook niet bij je eerste gedacht gebleven. :p

    OT: Ik ga nu een wijntje drinken, op jouw gezondheid uiteraard. Schol! :D
    Ik vroeg het enkel uit interesse.
    Geen haar op m'n die zou toegeven aan die duivelse verleiding.
    Al was het een topless bar.

    Wat ben je aan het drinken?
     
    Helaas, geen wijn hier, ik was je maar aan het teasen... :)
    Tot wanneer wil je alcoholvrij door het leven gaan?
     

    Bijlagen

    • Screenshot_20190917-203525.jpg
      Screenshot_20190917-203525.jpg
      114,4 KB · Weergaven: 124
    • Screenshot_20190917-203552.jpg
      Screenshot_20190917-203552.jpg
      102,4 KB · Weergaven: 127
    Helaas, geen wijn hier, ik was je maar aan het teasen...:)
    Tot wanneer wil je alcoholvrij door het leven gaan?
    Pestkopje!

    Zeker gans de nacht.
    Lukt wel als ik aan 1 stuk door slaap.
    Liefst aanhouden tot vrijdag.
     
    • Haha
    Waarderingen: Bubs
    Pestkopje!

    Zeker gans de nacht.
    Lukt wel als ik aan 1 stuk door slaap.
    Liefst aanhouden tot vrijdag.
    Bekijk het zo: de kcals die je vroeger zou spenderen aan wijn, kan je nu inzetten op meer voeding.
    Bijvoorbeeld tiramisu, crêpe Suzette, whisky cake, margarita milkshake, prosecco sabayon, etcetera.
    Uiteraard allemaal zonder alcohol, spreekt voor zich...
    :p
     
    Ga gewoon sporten en niet de instructeur uithangen.
    Er wordt meer ge-you-tubet dan netjes getraind. Went je ogen af en doe je eigen ding. :p
    Dat zou jij misschien doen, maar ik heb zelf ook flink aangeklooid toen ik begon waardoor ik nu met me rug sta te kloten.

    Had er ook geen geduld voor dus heb ze ook alleen naar beneden gestuurd
     
    M'n collega vroeg, hé ik heb zin om wat biertjes te pakken na het werk, ga je mee?

    Nee jong! Het is dinsdag ben geen zatlap ofzo!
    Inderdaad. Wie gaat zich nou weer bezatten op dinsdag en is vervolgens om 04:33 nogsteeds bezig..
    200.gif
     
    Gister lid geworden van sportschool, vandaag voor 1e keer erheen.
    Blijkbaar mag je bij deze al op je 14e gewoon vrij gaan sporten (dacht dat dit wettelijk niet mocht in NL).

    Nadat 2 jochies van de ene naar de andere oefening gingen met de meest waardeloze vormen (veel te zwaar curlen, dumbbell Benchpress zo scheef als maar kan, leg rai), ben ik toen ze aan het soort van stiff deadliften waren er maar naartoe toegelopen..
    Donkere jongen zat al hele middag bij z'n vriendje voor te doen en uit te leggen hoe het (dus niet) moest.
    Gevraagd wat ie trainde. Hij gaf aan z'n rug.
    Dus ik deed hem barbell row voor. Nee hij trainde z'n onderrug.
    Dus ik hem uitleggen dat als ie zo doorgaat, z'n rug kapot is.
    Hij pakte de barbell met gestrekte been op van de grond en ging met enorm bolle rug omhoog. Kan gewoon echt niet. Man achter hem stond 200kilo te deadliften, die zei er verder ook niks van.
    Ik heb ze maar naar beneden gestuurd en gezegd dat ze aan instructeur moeten vragen hoe de oefening werkt..

    Ik vond het altijd godse irritant als iemand me ging vertellen wat ik moest doen, heb het ook lang aangekeken en stond me er op een gegeven moment ook aan te irriteren.
    Dit is ook een reden waarom ik 4 jaar geleden thuis ben gaan sporten.

    De sportinstructeur hier staat ook op het podium dus ik had wel enigszins verwacht dat ze in deze gym dit soort jochies ondersteunen.. Maar allejezus dit kan toch echt niet..

    Thats me.
    Maar, misschien moet je niet zoveel op anderen letten. Je gaat voor jezelf
     
    vandaag is het weer woensdag, dus trainingsvluchten boven Volkel...je ziet ze niet...maar wat een "TERINGHERRIE" :mad:
    (kan dat niet op een andere planeet?)
     
    Back
    Naar boven