AndroidHealthClinic

Het grote wat vinden jullie irritant op DBB topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ey pipo je zou toch je mond houden? of wacht.. Een man houd zich aan zijn woord, jij bent een pipotje een ectotje.

Dan ben jij ook geen man dus, aangezien jij je ook niet aan je woord houdt :roflol:
 
ey pipo je zou toch je mond houden? of wacht.. Een man houd zich aan zijn woord, jij bent een pipotje een ectotje.

Precies, een echte man is iemand die gedwarfed wordt door de gemiddelde 16-jarige chick op sleehakken en zich aan zijn woord houdt (is overigens met een t) op het internet.

Bedankt voor de herinnering! :thumbs:
 
  • Like
Waarderingen: mat
Hoeveel weegt 100k?
Dient dit uit te worden gevoerd met euromunten of?


Dient uit te worden gevoerd met 100k negeriaanse microcenten. datweet jij toch wel. Zo niet beter stoppen met trainen
 
dat ieder topic in een shit storm veranderd als eatandgain post/word uit geroepen
 
dat ieder topic in een shit storm veranderd als eatandgain post/word uit geroepen

Dat is toch puur genieten man, iedere keer weer een ervaring op zich.
Als ik DBB op ga zit ik ook altijd vol anticipatie wat 'ie nu weer gepost heeft.
 
Mensen die pm's sturen dat ze homo sex willen met je
 
EaG staat wel in de top 3. Heb zelfs een link in mijn favorieten naar de meest recente posts van Eatandgain voor als ik even een oppepetje nodig heb.
 
Mensen met 10.000+ posts en nog geen 2 jaar op dbb zitten.
 
Het bizar hoge aantal mensen dat op een manier traint die verre van ideaal is voor zijn/haar doelen. Net als irl eigenlijk.

---------- Toegevoegd om 22:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:49 ----------

Mensen die onzin verspreiden, bonuspunten voor vooroorlogse onzin die ze op de een of andere manier nog steeds geloven.

En dit inderdaad
 
mensen die zo weinig kennis hebben over training en voeding dat het gewoon teveel is om uit te leggen.
 
Back
Naar boven