AndroidHealthClinic

Het Whisky & Spirits Topic

Bezoekers in dit topic

Maat van me had deze. Slokje gehad nooit weer.

IMG-20181229-WA0000.jpg
 
Jameson is oke, valt te drinken maar vond glenfiddich wat meer hebben. Bourbon begin ik niet meer aan :o. De geur sprak me al niet zo aan en de smaak al helemaal niet. Verder brandde het m'n hele keel door, wat ik bij jameson/glenfiddich niet zo erg heb. 3 slokjes en de rest weggespoeld, toch handig die 5cl flessen.

Zondag de chivas en glenlivet testen :D
 
Glenlivet is als je van een zachtere whisky houd zeker een aanrader
The Dalmore 12, is ook een wel een goede keuze denk ik
 
Gisteren caseau gekregen, de Tamnavulin is een erg zachte whisky met een lekker warme en beetje rokerige afdronk, aanrader!
De Label 5 heb ik nog niet geproefd, die ga ik bewaren om te mengen denk ik.

20190113_145819.jpg
 
Blends drink ik wel eens met cola en ijsblokjes :)
Op de site van Label 5 staan recepten voor cocktails, whut :roflol:

Ben je te cool om blends gewoon te drinken of bedoel je dat je single malts nooit met cola zou drinken?

Persoonlijk ben ik van de (honey)Jack en coke.
 
Ben je te cool om blends gewoon te drinken of bedoel je dat je single malts nooit met cola zou drinken?

Persoonlijk ben ik van de (honey)Jack en coke.
Hoezo staat mijn quote op Nootmuskaatje? U drunk? Is er al een interventie nodig?

Dat ik single malts nooit nou zou mengen met cola uiteraard. Honey jack vind ik straight lekker, gewone jack heb ik liever met cola en ijs :)
 
Hoezo staat mijn quote op Nootmuskaatje? U drunk? Is er al een interventie nodig?

Dat ik single malts nooit nou zou mengen met cola uiteraard. Honey jack vind ik straight lekker, gewone jack heb ik liever met cola en ijs :)

Nee zo ver ben ik nog niet, ben aan het werk ;)

Single malt in de cola is inkomen goals.
 
Blends drink ik wel eens met cola en ijsblokjes :)
Op de site van Label 5 staan recepten voor cocktails, whut :roflol:

Sommige blends zijn ook alleen maar goed voor cocktails. :D

Als je trouwens een goedkope blend wilt hebben die als dram ook nog wel ok is zou je een Captain Morgan moeten proberen.
 
Sommige blends zijn ook alleen maar goed voor cocktails. :D

Als je trouwens een goedkope blend wilt hebben die als dram ook nog wel ok is zou je een Captain Morgan moeten proberen.
Klopt, Captain Morgan is een fles die redelijk vlot leeg gaat altijd :D die drink ik ook wel eens puur. The Kraken rum weiger ik dan weer cola bij te doen :P
 
Zo ik ben ff flink abuis, Captain Morgan is een redelijk rum, wat blend betreft bedoel ik Clan MacGregor
 
Ben een leek wat whisky's betreft en wil (nog steeds) eens een keer naar de proeferij gaan.
Zojuist heb ik wel onderstaande op die de moeder van m'n vriend in dr kerspakket had gekregen & aan ons gegeven heeft. Erg smakelijk :)

glenfiddich_19.png
 
Laatst bewerkt:
Goed kerstpakket :roflol:
 
Is eigenlijk “gewoon” een Glentauchers, maar die brengt nog niet zolang single malts op de markt. Zij leverden in het verleden alleen aan blenders. Ik hev trouwens nog nooit een Glentauchers Single Malt geproefd dus ik kan je wat dat betreft niet helpen.

Ik heb de laatse tijd een stuk of 4 glentauchers geproefd, van jong tot oud en sherry en bourbon gerijpt. Niets speciaals.
 
  • Like
Waarderingen: mat
talloch.jpg


open maken of weer weggeven?
 
Back
Naar boven