AndroidHealthClinic

Het Whisky & Spirits Topic

Bezoekers in dit topic

Oke als je al 2-3 glazen lekkers op hebt en er niet een dure avond van wilt maken, maar zou hem niet drinken om even lekker te gaan zitten met een glaasje.

Mja 25 euro voor 1.5 liter, kan niet klagen.
 
Weggeven, weggooien zal je bedoelen.
:D
 
Gewoon houden voor mensen die mixen met cola. Maat van mij drinkt alleen single Malt met cola, maar welke whisky ik ook met cola mix, hij heeft nog nooit geklaagd en het is nooit duurder geweest als een Balentines. Ik vertik het om goeie whinsky met cola te schenken aan gasten, sorry maar dat gaat er gewoon niet in bij mij.
 
Gewoon houden voor mensen die mixen met cola. Maat van mij drinkt alleen single Malt met cola, maar welke whisky ik ook met cola mix, hij heeft nog nooit geklaagd en het is nooit duurder geweest als een Balentines. Ik vertik het om goeie whinsky met cola te schenken aan gasten, sorry maar dat gaat er gewoon niet in bij mij.

Single malt in cola?

tenor.gif
 
Bekijk bijlage 440740

open maken of weer weggeven?
Is een beetje de slobbers onder de whisky's... zoals je ook met wijn hebt... Simpel en makkelijk weg te drinken.
Maar meer ook niet... en voor die prijs kan je dit ook wel verwachten.... :o

In de categorie "goedkopere" whisky heeft de Tullamore Dew toch wel wat meer zeg maar.
 
Vanaf morgen 800 whisky's in de aanbieding bij gall. Wat zijn jullie ervaringen met dergelijke aanbiedingen? Prima prijs of over het algemeen goedkoper bij andere (online) winkels? Even kijken of ik wat in kan slaan :D
 
Vanaf morgen 800 whisky's in de aanbieding bij gall. Wat zijn jullie ervaringen met dergelijke aanbiedingen? Prima prijs of over het algemeen goedkoper bij andere (online) winkels? Even kijken of ik wat in kan slaan :D
Link?
 
Loopt van 18 februari tm 3 maart. Zag het in een advertentie staan. Stond geen link bij dus zal wel gewoon op de gall.nl site komen (vanaf morgen dus)

Om een idee te geven , glenlivet founders reserve 70 CL van 36 voor 24,50.
Talisker skye 70cl van 40 voor 30.
 
Vanaf morgen 800 whisky's in de aanbieding bij gall. Wat zijn jullie ervaringen met dergelijke aanbiedingen? Prima prijs of over het algemeen goedkoper bij andere (online) winkels? Even kijken of ik wat in kan slaan :D

Ik zou in ieder geval altijd even checken bij drankdozijn.
 
Vaak worden die kortingen aangestuurd vanuit de groothandel, waardoor alle verkoopkanalen kortingen kunnen geven.
 
Drankdozijn is meestal wel de goedkoopste.
 
Gaat vlot binnen :baard:

15815.thm350.jpg
 
Misschien is het geen populaire mening.

Vandaag deze aangeschaft, ben niet verkocht.
Vind de smaak beetje kortschieten en erg vluchtig.

Op de neus lekkere honing maar op de tong vind ik die niet echt terug.

20190224_190304.jpg
 
  • Like
Waarderingen: mat
Misschien is het geen populaire mening.

Vandaag deze aangeschaft, ben niet verkocht.
Vind de smaak beetje kortschieten en erg vluchtig.

Op de neus lekkere honing maar op de tong vind ik die niet echt terug.

Bekijk bijlage 441592


Om hier op terug te komen.

Een paar weken en een glas of 6 later heb ik mijn mening aangepast.

Al vind ik hem niet heel bijzonder, het is wel een lekkere singlemalt die makkelijk drinkt.



Nu deze 2 proberen.
Talisker 2 glazen van gehad en vind hem erg lekker, complex, rook is aanwezig maar niet overweldigend.

Gold label is nog dicht.

20190322_195815.jpg
 
Back
Naar boven