MuscleMeat

Het Whisky & Spirits Topic

Bezoekers in dit topic

Geef mij maar een lekker portje, snap niet dat mensen whiskey naar binnen krijgen haha
 
Aberlour 10 is imo ook een goeie instapper.
 
vrienden met veel open flessen zijn een goeie plek om te proeven. Ik probeer zelf vaak een tasting of beter nog, een festivalletje mee te pikken. Daar heb je sowieso wel het één en het ander te proeven, vaak voor niet zo veel geld.

Moraalridder: Springbank 10 zou ook mijn aanrader zijn aan iedereen die in single malt wilt stappen. Betaalbaar en disproportionele goede kwaliteit voor die leeftijd/prijs.
 
Sinds lang nog eens voor Teachers gekozen als drink vandaag, toch wel 1 van de betere blends imo.
 
Ik vond nog wat cadeau bonnen dus, mezelf maar verwend.

C7CA66CB-075B-42DF-93B7-298E74234C95.jpeg
 
Quarter cask is mijn staple islay :)
 
Nog niet geproefd, ik ben benieuwd (het bier is voor bezoek, ben ik geen liefhebber van)
20180516_165353.jpg
 
Heb zelf een single cask ardmore staan, bevalt me wel. Stuk minder heftig dan de islay knallers.
 
Normaal ben ik geen liefhebber van bier maar die blauwe Chimay ga ik zeker nog eens opnieuw halen :bierbang:
 
Heb je nog nooit dat soort biertjes geproefd dan?
 
Je bent toch een Belg? Dan moet je toch wel bekend zijn met trappisten en abdij bieren.
 
Daar heb ik nooit interesse voor gehad :)
 
Een mooi moment om daar mee te beginnen dan, mijn favoriet is Rochefort 8, maar er zijn nog genoeg ander lekkere bieren die min of meer smaken zoals die Chimay.
 
Gin van de Aldi, not bad :o
 
Het is verdomme 13:15 zit je nu alweer Gin te zuipen op je werk? :o
 
Gin van de aldi koop ik soms ook wel, niks mis mee. 50 euro voor een fles ongerijpt destillaat betalen is veel achterlijker :D
 
Door Sanca staat er nu een Zundert voor me op tafel.
 
Back
Naar boven