XXL Nutrition

Het-Grote-Wie-Gaat-Er-Aan-Het-Bier-Topic

Bezoekers in dit topic

Ari70

Huge Freak
10 jaar lid
Lid geworden
21 dec 2005
Berichten
9.653
Waardering
154
Lengte
1m85
Massa
86kg
Vetpercentage
12%
Wie drinkt er allemaal BIER in het weekend!!?? en ik heb het natuurlijk niet over die GAY Mixjes.. Ik weet het BIER is slecht, maar dat zijn dan transvetten ook en die krijgen we ook bijna allemaal binnen

dus de grote Topic-vraag...

WIE DRINKT ER IN DE WEEK/DOOR HET WEEKEND BIER? Gemiddeldes mogen uiteraard ook getoont worden!
 
yep ik ben een drankorgel als geen ander.
 
jep, dit weekend ook flink wat bier gezopen, dat krijg je als je met een hoop mannen op stap gaat en aan hen vraagt om drinken te gaan halen, dan krijg je geen colaatje of water :D
 
Milk is for Babies. Real men drink beer.
 
Geen bier voor mij, doe mij maar sterke drank ... wisky gaat er wel in, Johnnie Walker baby.
 
Ik zuip dagelijks als het even kan. Soms ook niet hoor.
 
Baco's gaan er ook altijd wel in.
 
Wijn, bacco's, witbier en whiskey
 
normaal niet, als ik eens naar een fuif ga mss 2a3 glaasjes
 
Ik. Ik vind bier een van de lekkerste dingen die er zijn, vooral als het warm weer is of als ik uitga en ik het warm heb. Voor mij de beste dorstlesser na water.

Ga zo naar cafétje.. en dan jawel: aan het bier. Niet al teveel want moet nog terug op vroem vroem. Het kan ook zijn dat ik aan de wijn ga want mn chicks lusten geen bier. Gooi alles er maar in, I don't care :rolleyes:

Ja ik weet het ik ben een bierteef.

Nee het maakt me niet uit hoe jij daar over denkt.
 
Dat vrouwen bier lusten en drinken, is één ding. Dat ze daar tof over doen is een godszonde, dus flikker lekker op met je gedrag, ordinaire bierteef.
 
Eerste wat ik doe als ik opsta is een biertje drinken, ben dadelijk wakker dan
 
Ik vindt vrouwen die bier drinken geil..
 
Nee ff geen bier. Tijdens de vakantie beetje veel aan het pils gezeten. Volgende week weer :thumbup:
 
Bier drinken in China lijkt me helemaal leuk:

in-china-they-dont-have-cans.jpg
 
Bier is slèèèècht!!! Maarja, tis nu juli/augustus, dus dan moet het kunnen toch. Nu dus wanneer het kan. Na augustus weer zelden, of tot 2-3 glaasjes
 
sorry kinders ik drink helemaal geen alchol , rook soms wat hasj thats-it :(
 
Back
Naar boven