XXL Nutrition

Het-Grote-Wie-Gaat-Er-Aan-Het-Bier-Topic

Bezoekers in dit topic

1x in de maand ofzo. En dan 2 flesjes ofzo. Morgen wel bier drinken, want dan feestje van me verjaardag:bierbang:
 
Geen bier voor mij, doe mij maar sterke drank ... wisky gaat er wel in, Johnnie Walker baby.

That's the shit:D :D :D , drink ik altijd voor ik uitga eens in de disco wat carlsberg afgewisseld met wat frisdrank;)
 
ff wat anders, weet iemand of je met 2 wijntjes op nog mag rijden?
 
Van mij mag je rijden...

Je moet gewoon onder het alcohol promilage blijven, en of dat zo is, dat is voor iedereen verschillend

soort van richtlijnen: Hoeveel mag u drinken?

verkeerenwaterstaat zei:
Van een persoon wordt een overtreding wettelijk vastgesteld, als hij bij de blaastest op het bureau de geldende alcohollimiet van 0,50‰ overschrijdt.

http://www.verkeerenwaterstaat.nl/Images/Eindrapport Rijden onder Invloed 2005_tcm195-148429.pdf
------------------------

En Mars drink jij weleens? (nee, niet retorisch bedoelt, we willen feitten zien!)
 
Laatst bewerkt:
Van het weekend ff een paar likeurtjes .. goede shit ..
 
En Mars drink jij weleens? (nee, niet retorisch bedoelt, we willen feitten zien!)

Haha, ik maak er alleen geen foto's van, ik drink niet superveel. de katers die ik eraan overhoud heb ik een hekel aan.
Maarrrrrrrrrrrrr rode wijn drink ik de laatste tijd veel, word ik lekker rustig van.
 
drink alleen malibu en geen bier...
 
Ik verwachtte eigenlijk D. hier nog wel terug te zien in een zatte bui.. jammer maar helaas!
 
Is in een weekendje 35+ bier teveel?

35 bier is alleen een goeie zaterdag. Tel daar de vrijdag bij vanaf ergens 's middags en de zondag vanaf een uurtje of 10 's ochtends.

Ik probeer tegenwoordig zo min mogelijk keren te drinken. Het is voor mij gewoon onmogelijk om er een normaal leven naast te leiden. Die vicieuze cirkel lijkt gelukkig afgelopen.
Af en toe drink ik nog wel en dan hou ik me ook niet in maar probeer het te beperken. Zeker nu ik ook echt moet gaan werken en mensen te woord staan enzo. Dat gaat echt niet stotterend, angstig en zonder hersens.
 
Zijn er mensen die bekenden hebben die aan Korsakoff leiden ofzo?
 
Ik heb ondervonden dat 6000 ml mij de basis geeft om mij persoonlijk erg op mij gemak te voelen en desnoods mij zelf anders amusant te plezieren zonder dat ik daara andere menschen bij nodig heb..
 
Ik verwachtte eigenlijk D. hier nog wel terug te zien in een zatte bui.. jammer maar helaas!

Dan toch he smeerlap. X bier en cola met meuk erin dat naar alcohol rook, god mag het weten. Drank, geweld en slechte verhalen. Tijd voor een slaapje.
 
Back
Naar boven