AndroidHealthClinic

Het Grote: Wie traint er hier nog ZONDER AAS ?

Bezoekers in dit topic

RonnReeves

Huge Freak
Elite Member
Waardering
8.589
Lengte
1m87
Massa
87kg
Vetpercentage
11%
In een Topic over TRT zag ik best veel forumleden hun info delen naast de usual suspecs.

Maar wie traint er nog zonder trt of aas?

Ik, zei de sukkel. Daarnaast sta ik in voor @imnewhere ook lifetime natty.
Let op, na 1 kuur kun je niet meer claimen dat je naturel bent, nee ook niet als je er niets mee berijkt hebt.

Alvast bedankt voor eerlijkheid en antwoorden :thumb:

Next; wie van de leden traint überhaupt.

• Haha
  • Like
Waarderingen: apfelstrudel, GigaBrett, KuikenXXL en 12 andere personen
  • Haha
  • Heart
Waarderingen: apfelstrudel, Pren, Gremlin en 1 andere persoon
In een Topic over TRT zag ik best veel forumleden hun info delen naast de usual suspecs.

Maar wie traint er nog zonder trt of aas?

Ik, zei de sukkel. Daarnaast sta ik in voor @imnewhere ook lifetime natty.
Let op, na 1 kuur kun je niet meer claimen dat je naturel bent, nee ook niet als je er niets mee berijkt hebt.

Alvast bedankt voor eerlijkheid en antwoorden :thumb:
Maar bedoel je nu dan dat iemand die 20jaar geleden de enige en laatste kuur gehad heeft niet meer natty is en dus tegenwoordig niet zonder AAS traint?

Ik denk dat deze vraag eigenlijk bestaat uit 2 afzonderlijke vragen.

:)

• Like
Waarderingen: chrisk
Nooit gebruikt en zal t ook nooit doen.

Denk dat dat geldt voor de meerderheid die nu in de pl-sectie logt. Maar dat zijn er dan ook niet zo veel

• Like
Waarderingen: apfelstrudel, pineapple1025, Pren en 2 andere personen
Moi.

Soms wordt dat niet geloofd of aan getwijfeld en dat beschouw ik als een compliment

• Heart
Waarderingen: chrisk
  • Haha
  • Like
Waarderingen: apfelstrudel, pineapple1025, Pren en 3 andere personen
Hier nog een naïeve natty, die denkt dat ie zo ook nog best een beetje groot kan worden :p

Ik niet maar ga binnekort alles wegdonderen en "natty" verder. Heb al genoeg van mn lichaam gevraagd afgelopen decennia en heb mn vader met 41 jaar weg kunnen brengen aan een hartaanval en hoe dichter ik bij die 41 wordt, hoe zenuwachtiger ik wordt eigenlijk, logisch. Maar ik durf iig wel die stap te zetten. Gelukkig ben ik er maar 2,5 jaar mee bezig geweest en redelijk mild.

• Like
Waarderingen: Sanca Saxon, chrisk en molenaar d
Ze zeggen toch: huge, shredded, and natty> pick 2.
Ik mik uiteindelijk op een 7.5 (bij wijze van) voor beide, ipv een 10 op één van beide ten koste van de ander.

• Like
Waarderingen: pineapple1025 en GruX
Weet niet helemaal wat je doel is van dit topic? Maar zijn er nog genoeg toch! Voor mij nooit een verschil geweest wie wel en wie niet. Je moet even hard trainen, eten en leven. Alleen eindresultaat met dezelfde inzet geeft een ander resultaat!

Yep. me 2
(wacht wat)
Ja ik ben natty

D8 eerst ff dat er stond...
Wie vist er zonder AAS? :D

• Haha
Waarderingen: Hattori en K82
Ja, maar niet strict lifetime natty want lang geleden wel openlijk een paar weken anavar geprobeerd.

Niks aan overgehouden eigenlijk zeker na herstel en juist lang erna de meeste van m'n gains gemaakt. Te denken door beter te trainen.

Maar dan toch, misschien geeft het een soort DNA upgrade waar je altijd of wat jaren nog iets van voordeel uit haalt? Meer myonuclei? Of als na zoveel jaar je cellen vervangen zijn ben je toch weer natty?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven