XXL Nutrition

Sticky Wielrentopic

Bezoekers in dit topic

Please, leer lezen. Ik laat alleen een kleine kans open dat Armstrong een freak of nature is en clean ook tot grote prestaties kan of kon komen.

In de tijd rond 2000 was geen enkele topper clean, Armstrong dus ook niet.

Armstrong was de ergste van allemaal. Had een lijst met 16 producten die hij als "medicijn" wel mocht, en anderen niet. Hieronder een variant van Epo.

Ook had hij een zeer goed Amerikaans medisch begeleidingsteam, en in die tijd waar er nog geen whereabouts ingevuld hoefde te worden was dat voor iedereen gunstig, maar voor hem helemaal.
 
ulrich , de oostduitser die eigenlijk niet met de weelde en zijn talent om kon gaan , zoveel potentie , en zo weining mee gedaan , een beetje zoals patje kluivert ( sorry patje jongen )
 
Armstrong was de ergste van allemaal. Had een lijst met 16 producten die hij als "medicijn" wel mocht, en anderen niet. Hieronder een variant van Epo.

Ook had hij een zeer goed Amerikaans medisch begeleidingsteam, en in die tijd waar er nog geen whereabouts ingevuld hoefde te worden was dat voor iedereen gunstig, maar voor hem helemaal.

Zonder bewijs kom je niet veel verder. Iemand de ergste noemen terwijl al zijn concurrenten zijn gepakt komt niet bijster slim over.

Als iedereen gebruikt heb je een gelijk speelveld maar komt kwaliteit alsnog bovendrijven.
 
Zonder bewijs kom je niet veel verder. Iemand de ergste noemen terwijl al zijn concurrenten zijn gepakt komt niet bijster slim over.

Als iedereen gebruikt heb je een gelijk speelveld maar komt kwaliteit alsnog bovendrijven.

Wat is bewijs?

Die dopinginstanties die altijd achter de feiten aanlopen, en er af en toe eentje uitpakken? Dus positieve test is bewijs. Voor de massa ja, maar als je nadenkt niet natuurlijk.

Ik ken een aantal Nederlandse profs persoonlijk, en dat Lance zo ongeliefd was onder de coureurs was natuurlijk enerzijds afgunst, maar ook vooral afgunst over zijn medische mogelijkheden.

Hard bewijs zal ik je nooit kunnen geven, maar voor mij is dat laatste harder bewijs dan dat een incapabel dopinginstuut "niks" (Remember the 16, dat is algemeen bekend) in zijn lichaam heeft gevonden.

Verder ben ik wel Lance fan, fenomenale sportinstelling, en vooral fenomenaal in de psychologische oorlogsvoering. Straf!
 
waar gisteren contador nog onbetwist parijs - nice scheen te gaan winnen , werd hij vandaag op verschrikkelijke maar wel op een mooie manier kapot gereden - zelfs chavanel kon zich inhouden

hersteld hij zich van deze klap of gaat sanchez met de eer strijken - + hoe zou de boss dit aanschouwen ( met een glimlach denk ik )
 
Wat ik niet begrijp...

Contador komt over de finish en drinkt een blikje COLA ???

Ok ik weet dat hij suikers nodig heeft, maar wat een strontbegeleiding als je het beste dat je krijgt een blikje Cola is ????
 
waar gisteren contador nog onbetwist parijs - nice scheen te gaan winnen , werd hij vandaag op verschrikkelijke maar wel op een mooie manier kapot gereden - zelfs chavanel kon zich inhouden

hersteld hij zich van deze klap of gaat sanchez met de eer strijken - + hoe zou de boss dit aanschouwen ( met een glimlach denk ik )

Gelukkig zou je bijna gaan denken, Contador is ook maar een mens en geen superman. Aan de andere kant zegt het natuurlijk niet zo heel veel, eer-gister mega inspanning geleverd, gister zat hij weer alleen/geisoleerd (waar is dat machtige astana-blok?) en een spervuur van aanvallen van zijn concurrenten. Hij verklaarde gister ook dat hij niet goed gegeten en gedronken had tijdens de etappe. In de Tour heeft hij wel mannen als Kloden, Zubeldia en Leipheimer om zich heen. Las gister dat Armstrong iets in de trand van: "Hij bulkt van het talent maar moet nog veel leren." had gezegd, als reactie op de zeer verrassende break-down van Contador.

1.50min is wel heel veel om vandaag goed te maken op Sanchez. Maar als iemand het zou moeten kunnen, is het Contador wel. Eens kijken of die zich vandaag herpakt.
 
Wat ik niet begrijp...

Contador komt over de finish en drinkt een blikje COLA ???

Ok ik weet dat hij suikers nodig heeft, maar wat een strontbegeleiding als je het beste dat je krijgt een blikje Cola is ????

Je kan zo'n man niet gelijk na binnenkomst aan het infuus leggen. Blikkie cola schijnt dan door de coureurs een niet te versmaden delicatesse te zijn, opkikkertje.
 
Gelukkig zou je bijna gaan denken, Contador is ook maar een mens en geen superman. Aan de andere kant zegt het natuurlijk niet zo heel veel, eer-gister mega inspanning geleverd, gister zat hij weer alleen/geisoleerd (waar is dat machtige astana-blok?) en een spervuur van aanvallen van zijn concurrenten. Hij verklaarde gister ook dat hij niet goed gegeten en gedronken had tijdens de etappe. In de Tour heeft hij wel mannen als Kloden, Zubeldia en Leipheimer om zich heen. Las gister dat Armstrong iets in de trand van: "Hij bulkt van het talent maar moet nog veel leren." had gezegd, als reactie op de zeer verrassende break-down van Contador.

1.50min is wel heel veel om vandaag goed te maken op Sanchez. Maar als iemand het zou moeten kunnen, is het Contador wel. Eens kijken of die zich vandaag herpakt.


dat was idd het grote probleem , hij had gisteren niemand om zich heen

mooie reactie van de boss
 
Denk dat Contador vandaag een passend antwoord heeft gegeven. Hij heeft laten zien dat gister een foutje was, en hij nog steeds de sterkste man van het peleton is.
 
Wat ik niet begrijp...

Contador komt over de finish en drinkt een blikje COLA ???

Ok ik weet dat hij suikers nodig heeft, maar wat een strontbegeleiding als je het beste dat je krijgt een blikje Cola is ????

Zal dan ook wel met sponsorig te maken hebben volgens me, er zijn betere suikers.
 
hij was idd goed , snel herstel na een slechte dag
 
Cancellara, Ballan en Freire verschijnen zaterdag niet aan de start van La Primavera. Oud-winnaars Pozzato en Pettachi wel. Die 2 acht ik dan samen met Allan Davis, Boonen, Hushovd, O'grady en Gilbert als topfavorieten? Mis ik nog iemand? Die hier absoluut tussen hoort? Rabo's zullen wel de kaart Flecha-Langeveld trekken. Hoe verteert Chavanel 300km? Zou die in dat opzicht ook gegroeid zijn en moeten we voortaan ook in de grote klassiekers rekening gaan houden met de Fransman?

edit: weet niet hoe het staat met de vorm van Pozzato, maar als die goed is geef ik hem de beste papieren. Al is het met de grote afwezigheid van Fabian, Ballan en Freire een uitgelezen kans voor Boonen om eindelijk La Primavera aan zijn palmares toe te kunnen voegen.

Ik bedenk me net, als ik ooit een hond neem, noem ik hem Poggio.
 
Laatst bewerkt:
Cavendish doet dit jaar voor het eerst mee, dus even afwachten hoe de spurtbom 300km en de Poggio verteert. Bennati moet ook nog even genoemd worden, en dan zijn we der denk ik wel.
 
Petacchi acht ik zeer kansrijk, Cavendish lijkt me geen renner die op de Poggio mee kan.
 
hausler - mijn voorjaarstip en kirchen
 
hausler - mijn voorjaarstip en kirchen

Haussler zal toch nog wel tekort komen...anders klopt het echt niet als hij meedoet in de finale van Milaan-SanRemo. Kim is een beest, maar heeft nog nooit Top-10 gereden in La Primavera. Ik heb hem dit jaar ook nog niet voorbij zien komen. Misschien dat die dit jaar weer alles op de Tour gooit, zoals vorig jaar.
 
dan misschien toch pozatto , ik ga a.s za lekker radio luisteren
 
Denk ook Petacchi, hoop op een super Boonen maar dat laatste klimetje gaat hem niet af volgens me.
 
Back
Naar boven