Fitness Seller

Sticky Wielrentopic

Bezoekers in dit topic

Als ik 1 naam moet noemen gok ik op pettachi. Ik gun het hem wel.
Natuurlijk liever 1 van de belgen, maar lijstje is redelijk kort.
Boonen, Gilbert, van avermaet misschien al?
 
Boonen rijd echt goed maar als het op een sprint aankomt wordt hij geklopt. Ik denk dat zijn ploeg beter een hels tempo maakt op de cipressa en de poggio. Boonen zelf heeft zonder twijfel de inhoud om dan gemakkelijk mee te kunnen, voor de andere sprinters heb ik mijn twijfels. Ach ik vind dat boonen steeds teveel rekent op zijn sprint. Als hij in vorm is rijd hij bijna iedereen eraf in een rit van meer dan 220 km.

BTW: ik zeg dit niet als boonen supporter want ik ben meer een gilbert-fan.
 
Cavendish doet dit jaar voor het eerst mee, dus even afwachten hoe de spurtbom 300km en de Poggio verteert.

Nou, dat verteert ie schijnbaar redelijk goed.:D

Wat een machtsvertoon van deze 2 jonge honden. Ik had het Haussler gegund na zo'n machtig lange sprint, maar Cavendish redt het net, zij het met centimeters. Haussler, wat moet je er nog van zeggen, net als Cavendish een fenomeen in wording, ik denk dat ik ook mijn bek maar moet houden en niet over doping moet beginnen. De Belgische commentator schreef Haussler zelfs al heel voorzichtig op voor de Ronde van Vlaanderen.

Mega ruig wel om Lance weer mee te zien trappen in het peleton. Moet wel zeggen dat ie er nog beetje zwaar uitzag, en een oude kop heeft gekregen, zo onder die helm. Hij ging der ook op de Cipressa vanaf, maar dat zegt eigenlijk niks. Of toch wel? We gaan het komenden maanden zien, Lance is rijdt straks de Giro, waar een dikke tijdrit en een hoop bergen inzitten, hij zei zelf toch wel top 10 te willen rijden daar, ondanks dat het voor hem slechts een voorbereiding op de Tour zou zijn. Maar wie weet wat zijn eigenlijke ambities zijn, en hoe goed die nog werkelijk is, niemand, behalve The Boss zelf. Tot dan blijft het slechts speculeren.
 
Sterk van Cavendish.

Vind straf dat Lance zich nu al toont in het peleton, betekent toch dat hij er dit seizoen zeker voor wilt gaan.
 
ik heb er helaas niks van kunnen zien , ik moest werken gisteren - direkteur sportief gezien , scoorde ik gisteren goed met hausler en hushovd bij de 1e 10

goed begin dus
 
Wat een held die Cavendish. Je zou het bijna gewoon gaan vinden dat een 24-jarig kereltje in zijn 1e Primavera gelijk wint. Hij schijnt meerdere malen met 4-voudig winnaar Zabel het parcours verkend te hebben en veel tips van Zabel gekregen te hebben.
 
Nou, dat verteert ie schijnbaar redelijk goed.:D

Wat een machtsvertoon van deze 2 jonge honden. Ik had het Haussler gegund na zo'n machtig lange sprint, maar Cavendish redt het net, zij het met centimeters. Haussler, wat moet je er nog van zeggen, net als Cavendish een fenomeen in wording, ik denk dat ik ook mijn bek maar moet houden en niet over doping moet beginnen. De Belgische commentator schreef Haussler zelfs al heel voorzichtig op voor de Ronde van Vlaanderen.

Mega ruig wel om Lance weer mee te zien trappen in het peleton. Moet wel zeggen dat ie er nog beetje zwaar uitzag, en een oude kop heeft gekregen, zo onder die helm. Hij ging der ook op de Cipressa vanaf, maar dat zegt eigenlijk niks. Of toch wel? We gaan het komenden maanden zien, Lance is rijdt straks de Giro, waar een dikke tijdrit en een hoop bergen inzitten, hij zei zelf toch wel top 10 te willen rijden daar, ondanks dat het voor hem slechts een voorbereiding op de Tour zou zijn. Maar wie weet wat zijn eigenlijke ambities zijn, en hoe goed die nog werkelijk is, niemand, behalve The Boss zelf. Tot dan blijft het slechts speculeren.

Armstrong heeft nog nooit iets laten zien in Milaan- San Remo, dit zijn gewoo niet zijn soort koersen. Vind het al knap dat hij in zo'n klassieker mee kan komen. Een renner als Armstrong moet het niet van de afstand hebben in koersen maar meer van de lastigheid van een parcours.

Haussler vind ik nu wel iets te opvallend worden, dit soort jumps is maar aan heel erg weinig renners voorbehouden. Zou me niks verbazen als Haussler dit seizoen gepakt wordt.
 
Haussler vind ik nu wel iets te opvallend worden, dit soort jumps is maar aan heel erg weinig renners voorbehouden. Zou me niks verbazen als Haussler dit seizoen gepakt wordt.

Hier volg ik je in. Ik zat het ook al te denken, na de aankomst. De rest van het peloton op 2 seconden zetten:rolleyes:
 
Lance vandaag flink gevallen, sleutelbeentje gebroken.... balen... Giro mogelijk in gevaar?
 
Armstrong heeft nog nooit iets laten zien in Milaan- San Remo, dit zijn gewoo niet zijn soort koersen. Vind het al knap dat hij in zo'n klassieker mee kan komen. Een renner als Armstrong moet het niet van de afstand hebben in koersen maar meer van de lastigheid van een parcours.

Haussler vind ik nu wel iets te opvallend worden, dit soort jumps is maar aan heel erg weinig renners voorbehouden. Zou me niks verbazen als Haussler dit seizoen gepakt wordt.

Hier volg ik je in. Ik zat het ook al te denken, na de aankomst. De rest van het peloton op 2 seconden zetten:rolleyes:

Wat betreft Haussler, en de ploeg Cervelo, liet Blijlevens begin maar al het D-woord vallen. Maar toch, tot het tegendeel eventueel bewezen is, verdient de man even veel respect voor zijn prestaties als ieder ander coureur. Hij kleurt het seizoen tot nu toe wel. Hoop in ieder geval niet dat ie iets pakt, of anders dat die niet positief test in de loop van dit seizoen.
 
Auw!! dat moet toch pijn doen bij de Belgen. Boonen wordt net in een direct duel verslagen door Pipo Pozzato in de E3 prijs. Haussler afgelopen woensdag in Dwars door vlaanderen weer bij de sterkste, vandaag moest hij voor het eerst dit seizoen lossen, een voorteken voor komend weekend? Enfin, de messen worden dus langzaam geslepen voor "De ronde" waarin Quick Step de te kloppen ploeg is.
 
Pijnlijk idd.. Wel op sterkte geklopt, Pozzatto had gewoon net dat tikkeltje meer over
 
Pijnlijk idd.. Wel op sterkte geklopt, Pozzatto had gewoon net dat tikkeltje meer over

Zijn ook beide 2 klasbakken natuurlijk, maar goed, denk dat Tommeke wel heeft laten zien dat hij voor de Ronde een van de topfavorieten is.
 
VDB moet net lossen uit het peleton in Brabantse Pijl, over vergane glorie gesproken...
 
Toch het grote manco van Kroon, gebrek aan een goede eindsprint.
 
idd +1 , had eerder met wegman mee moeten gaan
 
Ik droom al van de dubbelslag voor ons Tommeke, DRVV en Parijs - Roubaix. :D
 
Back
Naar boven