MuscleMeat

Het grote, zijn we ziek topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

bain

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
28 mei 2013
Berichten
2.014
Waardering
148
Lengte
1m87
Massa
103kg
Vetpercentage
15%
Wie herkend dit.
Veel complimenten krijgen over hoe groot je bent.
Eigenlijk veel positiefs dus waar je hard voor werkt, maar het zelf zo, als je in
de spiegel kijkt niet zo ervaren.
Soort omgedraaide anorexia ?
 
Body dysmorphia, in de zin van, nooit groot genoeg



waarschijnlijk heeft elke bodybuilder dat.
 
I know dat feel.jpeg

Op zich niet slecht vind ik, zo blijf je jezelf inzetten...
Verschilt ook per dag vind ik bij mijzelf, de ene dag ben ik echt tevreden, andere dagen kijk ik in de spiegel en denk ik bij mijzelf, do you even lift? :D
 
Als ik filmpjes kijk van mr. olympia of bodybuilders of heledag op bodybuilding forums ofzo zit heb ik dat wel een stuk erger. Dan lijkt niks meer groot behalve die gasten bij mr. olympia.


Is wel belangrijk het altijd te relativeren.. Zo'n verkeerd zelfbeeld is niet echt gezond. Overigens haal ik niet echt motivatie uit het resultaat.. Meer uit de voortgang zelf. Het beste is om jezelf alleen met jezelf te vergelijken.
 
Zal idd wel psychisch zijn.
Maar blijf het wel grappig/vreemd vinden.
Lopen er gasten op de sportschool waarvan ik denk, zo toe maar.
En vervolgens zeggen ze tegen mij: zo wil ik ook worden man, je bent me motivatie.
En ik,,, huh whut ??? :p
 
10x beter iig dan zon michael green zyzz' dode pik likkende faggot zijn die denkt dat hij al die eckte eckte 99.9999e percentiel fysiek heeft
 
Dat gevoel ken ik inderdaad ook wel eens. Is echter heel gauw weer weg als ik sommige collega's op het werk tegen kom en een middagje op het strand ben bijvoorbeeld....:D
 
10x beter iig dan zon michael green zyzz' dode pik likkende faggot zijn die denkt dat hij al die eckte eckte 99.9999e percentiel fysiek heeft

:roflol: so true

On topic : daarom doen we deze sport toch ook? Genieten van de vooruitgang:)
 
Zal idd wel psychisch zijn.
Maar blijf het wel grappig/vreemd vinden.
Lopen er gasten op de sportschool waarvan ik denk, zo toe maar.
En vervolgens zeggen ze tegen mij: zo wil ik ook worden man, je bent me motivatie.
En ik,,, huh whut ??? :p

haha herkenbaar :roflol:
ach ja bigger is better toch :P
 
same shit here,
op de weegschaal gaan staan en 1kg af, je wereld stort ineen.

Haha ja, de weegschaal helpt er idd ook niet altijd bij
 
damn ben dus niet de enige

dan proberen ze je nog te sissen met te zeggen ja maar je ziet het verschil niet, je ziet er echt super uit, bullshit de weegschaal liegt niet ;)
 
Wie herkend dit.
Veel complimenten krijgen over hoe groot je bent.
Eigenlijk veel positiefs dus waar je hard voor werkt, maar het zelf zo, als je in
de spiegel kijkt niet zo ervaren.
Soort omgedraaide anorexia ?

Beter dat dan van die ecto's zonder massa die zich arnold voelen.

---------- Toegevoegd om 07:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:00 ----------

same shit here,
op de weegschaal gaan staan en 1kg af, je wereld stort ineen.

lol?
 
Beter dat dan van die ecto's zonder massa die zich arnold voelen.

---------- Toegevoegd om 07:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:00 ----------



lol?

Haha,,,,, En ik voel me dan juist soms een ecto :p
Ben bij lange na geen arnold!!!! Maar toch ;)
 
Vooral last van als ik niet buiten kom. Internet geeft je snel een verkeerd beeld.
Uurtje tussen de mensen is genoeg om wel weer eventjes tevreden te zijn. Echt iedereen is vadsig, zwak en uitgezakt tegenwoordig vooral van de alcohol. Dan verplaatst m'n depressie zich snel weer van mijn eigen fysiek naar de algehele staat van de mensheid.
Als ze eens niet vadsig zijn dan zijn het gelijk van die stoere boys in strakke tshirts and tanktops nu in de zomer met latjes als armpjes en beentjes en daar kan ik ook smakelijk om lachen.
Before foto's bekijken van jezelf (en dan ook smakelijk lachen) wil ook wel helpen om je eraan te herinneren hoe ver je gekomen bent.
 
Back
Naar boven