MuscleMeat

Het GSM-probleem

Bezoekers in dit topic

El Comandante

Massive Warrior
20 jaar lid
Waardering
13
GSM: In de gym of buiten de gym? :rolleyes:

Een ettertje zoals er velen zijn loopt er binnen mee rond, en legt em neer op allerlei plekken waar JIJ net bij moet om je dumbbells te pakken.
Eruit zou je zeggen. En hoe zit het met de mooie dames die em naast de hometrainer hebben liggen? Mogen zij hem dan wel gebruiken? :D

Onlangs werd een GSM-verbod afgekondigd in de sportschool waar ik train: ten eerste ontstonden er enórme spanningen tussen de wannabee-gangsters die zonodig hun GSM luid en duidelijk moesten blijven bedienen en ten tweede bleek het verbod eigenlijk gewoon onuitvoerbaar.

Gevolg: Ze zijn weer hélemaal terug, die overbodige telefoontjes, althans, ind e gym. Daar horen ze volgens mij niet thuis.
Kan niemand nou 1 uurtje zonder z'n telefoontje? ???

Laatst bewerkt:
Buiten!! zoooooo irritant . Gaan ze keihard schreeuwen door dat ding en wijs doen. Volgende keer zal ik hem anaal laten nemen daar ze mobiel :D wel met camera he :D kan nog leuke foto worden :P

idd naar buiten. Bij ons is er eigelijk ook een gsm verbod in de gym maar er wordt niet op gecontroleerd dus iedereen gaat gwoon vrolijk door met bellen en smsen :(

is zo iritant he gaan ze zitten smsen als ze aan het benchen zijn! zo houden ze de bench egt een minuut of 20a 25 bezet de mong*len :mad:

bij mij t zelfde verhaal
maar stoor me er niet zo aan. zo vaak word er niet gebeld bij ons en mocht er iemand een lang gesprek aan t voeren zijn stoor ik m gewoon.

gewoon het telefoontje pakken en ophangen.

Is not done bij ons. Het kan wel maar je wordt zoooo scheef bekeken dat je het de volgende keer laat.

Gsm is de gym is echt K*T! Die dingen moeten gewoon in de opbergvakjes bij de balie blijven. Smssen maakt me niet uit maar ga niet in dat ding lopen blaten onder het trainen, doe het dan buiten of in de kleedkamers en zet iig het geluid uit.

Mochten ze in de sportschool zelf gaan bellen gewoon overdreven harde BILLY geluiden produceren en hard smijten met je dumbbells! :D

Bij ons op de sportschool word dat gewoon getollereed. Ik heb er zelf geen moeite mee, ik let daar niet zo op. bij ons wordt er ook maar weinig gebeld.

kansloos, ik neem m bijna nooit mee naar de gym

wat tijd voor jezelf :)

Heb m zelf ook nooit mee naar de gym, dan wil k gewoon ff rustig kunne trainen :)

Bij mij in de gym lopen er ook echt vaak veel in hun koelkast te tetteren, maar dan vertellen ze ook echt welke spiergroep ze zonet getraind hebben enz.. :p

Ze houden gelukkig geen toestellen bezet maar gaan meestal lullend en al een wandelingetjuh maken door de gym, als iemand een toestel bezet houd maar niet gebruikt en ik ben dat wel van plan dan vraag ik diegene gewoon ff te verkassen :D

als ze em ergens neerleggen een 30kg dumbbell erop tieven. Denk dat het dan wel duidelijk is! (dat zal ze wel leren, huh!)

ben meestal geconcentreerd op wat ik doe ( tenzij er een lekker wijfie langs me loopt) dat ik nooit of zelfden gsm zie of hoor ... maw weinig last van tot nu toe :)

Terug
Naar boven