AndroidHealthClinic

Het hype pr muziek topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Topic wat al 2 jaar dood is, lekker
 
Ik luisterde altijd veel uptempo, maar nu er geen festivals meer zijn heb ik daar wat minder gevoel bij. Toen ik nog regelmatig naar een festival kon gaan en ik luisterde dan een uptempo set tijdens het trainen kreeg ik nog even wat extra adrenaline ofzo.
Heb echt precies hetzelfde man, zonder de festivals brengt de terror toch minder hype met zich mee
Meestal omdat als ik die muziek luister me al visualiseer dat ik weer op een festival sta :roflol:
 
Heb echt precies hetzelfde man, zonder de festivals brengt de terror toch minder hype met zich mee
Meestal omdat als ik die muziek luister me al visualiseer dat ik weer op een festival sta :roflol:
Ja echt zonde. :(
 

Dit is wel standaard PR nummertje
While She Sleeps heeft echt ziek lekkere muziek
 

wel pas vanaf 1:40 en de drop erna. TT&A emotioneel stukje, kun jij misschien ook wel waarderen.
 
  • Like
Waarderingen: TT&A
PR momentjes inclusief exacte tijdstippen lol

@ 2:44

@ 2:55

@ 2:00

@ 1:49

En nog teveel om op te noemen :roflol:
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Waarom kende ik die while she sleeps niet, thanks voor de komende PR's Biomek
 
Waarom kende ik die while she sleeps niet, thanks voor de komende PR's Biomek
Ja ze hebben echt magische momenten in veel tracks van hun. Vind zeker niet alles tof, maar die 4 tracks zijn m’n favorieten van ze :bierbang:

Ik denk dat je Currents ook wel tof vind
 
Ik doe de muziek juist uit voor een topset. Gebruik het meer tijdens warm ups en tussen sets om het gevoel te krijgen. Als ik tijdens een set fucking agressief word enzo gaat dat vaak een beetje ten koste van het gevoel / controle over me spieren of over de bar / de dumbbells. Moeilijk om uit te leggen, maar het voelt gewoon niet goed dan.
 
Ja ze hebben echt magische momenten in veel tracks van hun. Vind zeker niet alles tof, maar die 4 tracks zijn m’n favorieten van ze :bierbang:

Ik denk dat je Currents ook wel tof vind
Kan me heel vaag herinneren dat ik jou in een ander topic nog bij While she sleeps heb gebracht
 
Back
Naar boven