Fitness Seller

het jaar is bijna om, wat zijn jou doelen voor het einde van 2007 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ivm BB:
omdat ik BB'er ben boeien krachtstats me niet zo dus dan maar:
nu 82/83 >> 90 kg

owhja ff een vraagje he, nu we het over doelen hebben: ik zit op 82/83 kg met BF van 13/14% en ik vroeg me af of het mogelijk is om voor de zomer een BW te hebben van 90 kg met BF van 10 % (ben +- 1,80).

Ik geloof wel in mezelf maar ik weet echt niet of dit mogelijk is. Ben namelijk al een weddenschap aangegaan hierover :D
 
je zult toch echt je best moeten blijven doen hoor!

........anders gaat deze ouwe knul van bijna 38 NOG sterker worden!
- die 200 rackpull onder kniehoogte is niks in tegenstelling tot je andere trainings prestaties........rackpulls van 220~240 willen we zien: GELOCKED!!!
( pas nog een DEADLIFT poging gedaan met 210 tot kniehoogte: ZONDER RIEM!!)

ik zit nog steeds rond de 87 kilo.......
;)

komt nog :D


Zo min mogelijk trainen. Gaat me aardig af moet ik zeggen

doggcrap of gewoon lui?

ivm BB:
omdat ik BB'er ben boeien krachtstats me niet zo dus dan maar:
nu 82/83 >> 90 kg

owhja ff een vraagje he, nu we het over doelen hebben: ik zit op 82/83 kg met BF van 13/14% en ik vroeg me af of het mogelijk is om voor de zomer een BW te hebben van 90 kg met BF van 10 % (ben +- 1,80).

Ik geloof wel in mezelf maar ik weet echt niet of dit mogelijk is. Ben namelijk al een weddenschap aangegaan hierover :D

lijkt me wel haalbaar...
 
Nu...74.5 bw
bench 4x 100
dead 2 x 130
squat 10x 60 word aangewerkt jaar blessure gehad, dead lift kan dus ook sterker, mijn mening komt helemaal goed.

eind 2007
doel 80 bodyweight..
120 bench
150 dead
squat meer.. geen idee hoe snel dat groeit.

we zien wel waar het schip strand he, in iedergeval bij een beter fysiek;)
 
ivm BB:
omdat ik BB'er ben boeien krachtstats me niet zo dus dan maar:
nu 82/83 >> 90 kg

owhja ff een vraagje he, nu we het over doelen hebben: ik zit op 82/83 kg met BF van 13/14% en ik vroeg me af of het mogelijk is om voor de zomer een BW te hebben van 90 kg met BF van 10 % (ben +- 1,80).

Ik geloof wel in mezelf maar ik weet echt niet of dit mogelijk is. Ben namelijk al een weddenschap aangegaan hierover :D
82*0.86 = 70.52kg VVM
90*0.9 = 81kg VVM

Je moet dus iets van 10.5kg spiermassa aanzetten in 8 maanden. Klinkt haalbaar maar ik zou flink gaan bulken om elke spiergain die je mogelijk kan krijgen te behouden. Reken maar dat je richting de 100kg @ 18-20% moet als je bulkt. Als je cleanbulkt moet het theoretisch ook kunnen maarja of je dat zo strikt blijft volhouden is maar de vraag.
 
82*0.86 = 70.52kg VVM
90*0.9 = 81kg VVM

Je moet dus iets van 10.5kg spiermassa aanzetten in 8 maanden. Klinkt haalbaar maar ik zou flink gaan bulken om elke spiergain die je mogelijk kan krijgen te behouden. Reken maar dat je richting de 100kg @ 18-20% moet als je bulkt. Als je cleanbulkt moet het theoretisch ook kunnen maarja of je dat zo strikt blijft volhouden is maar de vraag.

wooow, ik heb echt geen zin om rond te lopen als een dikke gast van 100 kg dus dan wordt het maar cleanbulken. Maar daar heb ik ook geen geduld voor.

Dus langzaam naar de 86 kg ofzo en dan mogelijk paar weekjes onder onderhoud en dan verder bulken tot 92 kg ofzo en dan weer een cut zetten tot 90 kg. Nu ik het zo bekijk moet het zeker haalbaar zijn. Hopen dat het me gaat lukken.

bedankt voor het uit rekenen he bro ;) :aai:
 
wooow, ik heb echt geen zin om rond te lopen als een dikke gast van 100 kg dus dan wordt het maar cleanbulken. Maar daar heb ik ook geen geduld voor.

Dus langzaam naar de 86 kg ofzo en dan mogelijk paar weekjes onder onderhoud en dan verder bulken tot 92 kg ofzo en dan weer een cut zetten tot 90 kg. Nu ik het zo bekijk moet het zeker haalbaar zijn. Hopen dat het me gaat lukken.

bedankt voor het uit rekenen he bro ;) :aai:
Zolang je niet je topjes uit de kast haalt zie je er alleen maar buffer uit @ 100kg. Ik merk het zelf invergelijking tot toen ik 90kg woog en ik ga nog door naar de 110, hah dan ben ik een monster.:cool:
 
10% bf kwijt raken.
 
Mijn enige doelen zijn, blessure vrij blijven en trainen 3xpw icm goed eten, langer vol te houden dan 2weken, oftewel iig tot eind december.

Begon gister overigens goed, zoveel gegeten dat ik s'avonds moest kotsen.

Doel niet bereikt. Blessure vrij nog wel steeds, maar dat is ook niet zo moeilijk als je niet traint:o

Heb het eten nog wel vol gehouden, trainen is alweer k*t. Morgen maar weer eens, vorige week weer niks gedaan.
 
110 KG BP
Mijn buurvrouw nken
Mijn secretaresse plomzakken
 
Doel niet bereikt. Blessure vrij nog wel steeds, maar dat is ook niet zo moeilijk als je niet traint:o

Heb het eten nog wel vol gehouden, trainen is alweer k*t. Morgen maar weer eens, vorige week weer niks gedaan.

Our brutal monsterbeast has returned:eek:
 
130 kg aantikken (max 17% bf)

dan ga ik in 2008 voor het eerst in mn leven proberen eens echt droog komen te staan (5-7%)
 
het jaar is weer bijna om, we hebben nog een paar maanden de tijd voor aan onze goede voornemens te beginnen :rolleyes:

maar, wat zijn jullie nu doelen nog vóór 2007 om is?

die van mij zijn:

200kg deadlift
100kg benchpress
100kg bodyweight

stats momenteel

dl 170kg
bench 92kg
bodyweight +-88


:woot: benchpress is binnen, staat op 105

deadlift 185kg, bw blijft schommelen
squat gaat ook omhoog, daarnet 1x 170-3 en 2x175-3 (paralel) neergezet, voor't einde van't jaar 200 aantikken zou natuurlijk prachtig zijn :o
 
Laatst bewerkt:
Mijn nieuwe doel is weer te lopen zonder krukken voor 31 december 2007.
 
deadlift ga ik wel halen; 210 zeker.......misschien de 220 ook nog wel!

squat zal lastig worden, ik voorzie nog eerder een bench van 110 kilo
;)



deadlift 210 al behaald, squat word langzamerhand ook beter........bench twijfel ik nog over, maar wanneer WSB begint aan te slaan, sluit ik niets uit natuurlijk!

die 500 haal ik waarschijnlijk deze maand nog wel!
;)
 
slagen voor mijn eerste module, dan ng 6maand te gaan
 
Mijn doelen komen ook steeds dichterbij nu. bench zit nu consequent op 100 en 105 "net op het randje" DL gaat beter op de werksetjes. Squat parallel moet nu zeker geen probleem meer zijn. Moet hem nu een dezer dagen ook ook wel full kunnen pakken :p

bw= 85--> 87kg (als ik niet ben teruggezakt tenminste)
 
Nu bench=>5*65=>begin 2008 5*75
Bor hetzelfde
Squat 5*85=>5*95
DL 5*90=> 5*110

BW doel=> 72.5
zit nu in week 4 van BILL * Wish me luck :p
 
terug naar minimaal 96kg op 12% ,....
 
Doelen eind 2007:
bw-> 85kg (zeker haalbaar)
armen-> 44cm (valt te proberen :p)
Borst in verhouding brengen tov de rest van me lichaam
Herstellen van knieblessure!!
 
Back
Naar boven