Fitness Seller

het jaar is bijna om, wat zijn jou doelen voor het einde van 2007 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

hmm doelen voor eind 2007.. vetpercentage van 22 naar 12 lijkt me wel een goeie.. doelstellingen hoog houden he :D
 
Mijn doel voor einde van het jaar? karma balkje halen :) en de 115 kg aantikken zonder hoger vetpercentage
 
Weer in een trainingsritme zitten.
Nieuwe webshop online en uiteraard daar meer conversie/omzet mee genereren.
 
damn, gewichten gaan goed, maar bw gaat niet omhoog :mad:
 
ik wil eind december
bankdrukken van 120kg (1rep) naar 130kg (1rep)
deadlift van 180kg 5x heel easy naar 225kg (1rep)
squat van 140kg 5x naar 155kg 5x
Pushpress van 100kg (1rep) naar 110kg (1rep)

denk dat ik de deadlift en de squat wel haal..bank en PP worden wat moeilijker!

ben aan het terug komen van blessure
Statts waren BP 140kg.
SQ 185kg.
DL 225kg.
 
120 kg benchpress (2 weken geleden 115 kg net gefailed) 90% kans haalbaar
200 kg deadlift (maandje geleden 195 gefailed, heb nu last van een lichte blessure) 50% kans haalbaar. --> bijgesteld doel: 5x175 kg
200 kg squat (laatst 1x175 kg gedaan, maar mede vanwege blessure: ) 30% kans haalbaar --> bijgesteld doel: 1x185 kg (m'n pr voor m'n liesblessure evenaren)
85 kg OHP, zal me ook wel lukken denk ik :)
 
Ik heb bijna 1 doel berijkt, nog 67 puntjes :D maar ben er ook weer hard tegenaan aan het gaan in de zaal :) Stukje droger ondertussen en nog 107 kg over. Mag nog wat af hoor, maar gaat dit jaar niet meer allemaal lukken. Volgende zomer 8 procent aan 100kg zou ik leuk vinden :)
 
Ik heb bijna 1 doel berijkt, nog 67 puntjes :D maar ben er ook weer hard tegenaan aan het gaan in de zaal :) Stukje droger ondertussen en nog 107 kg over. Mag nog wat af hoor, maar gaat dit jaar niet meer allemaal lukken. Volgende zomer 8 procent aan 100kg zou ik leuk vinden :)

sorry bro', ik moet verdelen, maar dat doel is sowieso binnen! ;)

sucses met de rest!
 
Ik had een BP van 160kg als doel. Wegens een tijdje ertussen uit te zijn geweest en veel kg's te hebben verloren tijdens mijn eerste (en misschien wel laatste) cutperiode zal dit denk ik niet lukken.
 
Ik had een BP van 160kg als doel. Wegens een tijdje ertussen uit te zijn geweest en veel kg's te hebben verloren tijdens mijn eerste (en misschien wel laatste) cutperiode zal dit denk ik niet lukken.

effe nieuwe doelen opstellen en dan daar naartoe werken ;)

160 is echt wel bruut man!
 
Ik had een BP van 160kg als doel. Wegens een tijdje ertussen uit te zijn geweest en veel kg's te hebben verloren tijdens mijn eerste (en misschien wel laatste) cutperiode zal dit denk ik niet lukken.

Ai, spijtig dat de cut zo tegen gavallen is. Maar je zal gewoon als je nu weer bulkt nog sterker worden dan voorheen ;)
 
sorry bro', ik moet verdelen, maar dat doel is sowieso binnen! ;)

sucses met de rest!

thnx man ;) vooral rug en je armen(foto's van meet) zou je eens samen met me moeten doen, blijven met mij achter
 
thnx man ;) vooral rug en je armen(foto's van meet) zou je eens samen met me moeten doen, blijven met mij achter

ok bro', ik kijk er al naar uit om ns samen te knallen :wl:
 
Ik weet dat ik met die spiergroepen niet ga kunnen volgen en dat gaat me enorm motiveren :D

nice :D

armen train ik de laatste tijd ook niet vaak hoor, af en toe eens een oefening tussendoor in mn schema ;)
 
congrats, 1ste doel is binnen zie ik :cool:
 
effe nieuwe doelen opstellen en dan daar naartoe werken ;)

160 is echt wel bruut man!

Ik vind het dan ook ergens op beginnen te lijken. Duw niet graag dezelfde gewichten als veel mensen in m'n gym :)

Denk dat ik nu zo'n 130-135kg wel duw. Maar 160kg zal nog een lange weg, en veel kilogrammen, te gaan zijn :)
 
Back
Naar boven