AndroidHealthClinic

Het jank/klaag topic

Bezoekers in dit topic

Jullie zullen me nu wel echt een ouderwetse lul vinden, maar ik ga bij voorkeur zonder telefoon naar de gym :')
Zou ik ook doen als het een soortvan gym als van Ronnie coleman was met die oldskool rap
 
Mijn voeten zijn gezwollen... Wat is deze? Ik lijk wel een zwangere vrouw. Het einde is nabij!

 
Neuh, ... En ik heb ook al lang begrepen dat uiterlijk belangrijk is. Neemt niet weg, dat ik denk dat jij wel een betere bijdrage kunt leveren dan negatief zeuren over de sukkelaar.

Jij thOmas, geeft ons mooie mensen een slecht imago.
Je snapt toch wel dat dat met sarcastische ondertoon was. Pannenkoek.
 
Mensen die slurpen en sippen
 
Lelijke behaarde meatheads.
 
Je snapt toch wel dat dat met sarcastische ondertoon was. Pannenkoek.

Nee, dat snap ik niet.
Ik ben een bodybuilder en niet de slimste. Hoeft ook niet, zolang fitchicks naar mij lachen en mij groeten en ik blijf verbeteren, ben ik tevree en untouchable :D
 
  • Like
Waarderingen: Pren
Nee, dat snap ik niet.
Ik ben een bodybuilder en niet de slimste. Hoeft ook niet, zolang fitchicks naar mij lachen en mij groeten en ik blijf verbeteren, ben ik tevree en untouchable :D

Ben jij een bodybuilder?
 
Vaste dagen voor rustdagen (altijd zondag) en kennen geen 2dagen trainen, 1 dag rust principe.

Elk schema heeft maandag iig borst.
Bij mij niet. We altijd een rustdag. Of twee, want ik train 3x. Gewoon storend dat die app niet flexibel genoeg is om daarmee om te gaan.
 
2Stronk hater :p
Pizza is wel bedacht ingecalculeerd :grumble:
Screenshot_20200818-191156_Chrome.jpg
 
Back
Naar boven