XXL Nutrition

Het Jason Genova Topic

Bezoekers in dit topic

MassFreak

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
22 nov 2007
Berichten
2.800
Waardering
135
Lengte
1m68
Jason Genova: Bodybuilding's Next Big Thing
Hi my name is Jason Genova Giovanni, The Man. The Myth. The Legend.. I am a true warrior at my sport which is bodybuilding. I am 24 years old, my favorite bodybuilders are Arnold, Jay Cutler, and Dennis Wolf, and am a very special athlete that is upcoming and rising. i like to work out and chill with my boys, and am single for the ladies. Anybody that wants to be my friend is very welcome, and haters don't appear on my radar. So i hope you subscribe to me, i will give goodies out later on, and currently getting ready for my november show that i will post here for everybody to watch. You can also follow me on my story videos which i will make a 5 chapter series, and contact me if you feel that you can bring something different to the table.








:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:
 
jep yates hahaha :p
 
rofl uiteraard is dit fake... hij zit zelfs te lachen bij die 'posedown' in de 2e vid.
 
Wat een retard!!!!
 
Ik heb gewoon alle filmpjes van begin tot eind gekeken en ik heb krom gelegen van het lachen.......
 
Die squats in het eerst filmpje, net 5cm naar beneden. Die gast die hem spot kijkt ook om zich heen van wtf
 
Ehm ehm my hobbys are sports eehhmm i used too be a semi-pro ufc fighter
 
ik ben jaloers op al zn auto's :(
 
cuts, ripped, vascularity, definition, fullness and great sick pumps baby
 
WUAHAHAH MY HERO!!! Ey **** it, deze dude is echt wel de man.
Als jij zo in jezelf geloofd terwijl je gewoon een eppow bent. Dan is et leven een stuk aangenamer.

Power to this mother****aaaaaaa :roflol: :bow:
 
He he, ach ja.....hoop dat hij gelukkig is.
 
zou wel eens een dag hem willen zijn , eens zien hoe dom een mens echt kan zijn
 
:headbang::roflol::roflol::hahaha::haha::laugh:

wat een figuur...
 
En toch is ie buffer dan zeker 60% van de dbb leden.
 
En toch is ie buffer dan zeker 60% van de dbb leden.

Zelfs starvin marvin is buffer dan 60% van de dbb leden hehe. Wat een gozer..Mr O 2111
 
Filmpje 3 met z'n terminator :roflol:
 
respect voor deze gooz!!!!:D
heb ik weer eens kunnen lachen:D
 
Dat ga ik natuurlijk niet allemaal kijken.
 
Wat een bump maar ben er wel blij om, dit topic verdiend meer aandacht. Er was ook een radio interview waar Lee Priest een hele gemene boodschap achterliet :P.Was wel grappig

Waar Waar Waar???
 
Back
Naar boven